O Χάμιλτον θεωρεί λάθος την κατεύθυνση της F1

O Χάμιλτον θεωρεί λάθος την κατεύθυνση της F1
O Λιούις Χάμιλτον πιστεύει πως η Formula 1 έκανε μεγάλο λάθος με τους νέους της κανονισμούς.

Το 2022, η F1 θα μπει σε μια νέα εποχή, με τους τεχνικούς κανονισμούς να αλλάζουν ολοκληρωτικά την εμφάνιση των μονοθεσίων. Η αεροδυναμική τους θα είναι πολύ διαφορετική, με το φαινόμενο του “ground effect” να επιστρέφει στο σπορ μετά από 40 χρόνια. Επιπλέον, για πρώτη φορά στην ιστορία, θα δούμε τις ζάντες να μεγαλώνουν στις 18 ίντσες.

Τα μονοθέσια του 2022 θα είναι κατά 38 κιλά βαρύτερα σε σχέση με του 2021 όπως αναφέρεται στους κανονισμούς. Οι αλλαγές αυτές όπως έχει ανακοινώσει η FiA αποδίδονται στα νέα μεγαλύτερα ελαστικά και ζάντες, όπως επίσης σε βελτιώσεις για την ασφάλεια των οδηγών.

Όμως ο Χάμιλτον θεωρεί λάθος τη στρατηγική αυτή, διότι πηγαίνει αντίθετα στη πράσινη εικόνα που ακολουθεί η F1, αλλά και στο θέαμα. «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα μονοθέσια θα γίνουν βαρύτερα, ειδικά όταν συζητάμε για μια πράσινη F1. Όσο πιο βαριά γίνονται τα νέα μονοθέσια, τόση περισσότερη ενέργεια χρειάζεται να παραχθεί. Άρα δεν οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν είναι σωστός ο τρόπος σκέψης. Τα ελαφριά μονοθέσια ήταν πιο ευέλικτα και όχι τόσο μεγάλα. Η οδήγηση και οι μάχες ήταν καλύτερες κάποτε».

Και συνέχισε λέγοντας: «Οι πίστες οι οποίες πάμε πλέον γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες όπως το Μπακού, ενώ πίστες όπως το Μονακό που ήταν αδύνατο να προσπεράσεις, τώρα τα μονοθέσια είναι τεράστια για την πίστα αυτή. Όπως προανέφερα, γίνονται τα μονοθέσια όλο και πιο βαριά, μεγαλύτερα φρένα σημαίνει περισσότερη σκόνη και χρησιμοποιούμε περισσότερα καύσιμα. Αυτό δεν το καταλαβαίνω».

Τα μονοθέσια του 2022 θα είναι 99 κιλά βαρύτερα από την αρχή της υβριδικής εποχής της F1 πίσω στο 2014. Το κατώτατο βάρος θα είναι στα 790 κιλά, ενώ μαζί με τα καύσιμα στην αρχή του αγώνα θα ζυγίζουν σχεδόν 900 κιλά. Πριν την απαγόρευση των ανεφοδιασμών το 2010, τα μονοθέσια ζύγιζαν μόλις 605 κιλά.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!