Η Audi θα κατεβάσει «Dream Team» στο Ράλι Ντακάρ 2022

Η Audi θα κατεβάσει «Dream Team» στο Ράλι Ντακάρ 2022
Οι Πετερανσέλ, Σάινθ και Έκστρομ θα παλέψουν για τη νίκη με το νέο ηλεκτρικό 4Χ4 της Audi

Η Audi ανακοίνωσε ότι θα πάρει μέρος στο Ράλι Ντακάρ του 2022 και έχει ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο για αυτήν της τη συμμετοχή. Η γερμανική εταιρεία θέλει να γίνει η πρώτη που θα κερδίσει το φημισμένο αγώνα αντοχής εκτός δρόμου με ηλεκτροκίνητο όχημα και για το λόγο αυτό έφτιαξε μια «Dream Team» με τρία πληρώματα που φέρουν πολύ ηχηρά ονόματα: Στεφάν Πετερανσέλ/Εντουάρ Μπουλανζέ, Κάρλος Σάινθ/Λούκας Κρουζ και Ματίας Έκστρομ.Εμίλ Μπεργκβιστ.

Οι οδηγοί

Τα παραπάνω ονόματα δεν χρειάζονται πολλές συστάσεις. Ο Γάλος Στεφάν Πετερανσέλ έχει κερδίσει το Ράλι Ντακαρ συνολικά 14 φορές – 6 φορές με μοτοσικλέτα και άλλες 8 φορές με αυτοκίνητο, με την τελευταία του νίκη να έρχεται πέρυσι. Ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι και 3 φορές νικητής του Ράλι Ντακάρ. Και ο Σουηδός Ματίας Εκστρομ είναι ένας από τους «οδηγούς-σημαίες» της Audi με 2 πρωταθλήματα DTM και αρκετές άλλες διακρίσεις στο παλμαρέ του. Οι Πετερανσέλ και Σάινθ μέχρι πέρυσι έτρεχαν με την ομάδα Χ-Raid της Mini.

H Dream Team της Audi
Η «Dream Team» της Audi

Ο Γιούλιους Ζέεμπαχ, Διευθυντής της Audi Sport και υπεύθυνος όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων, δήλωσε: «Δεν θα είναι υπερβολή να μιλήσουμε για 'Deram Team'. Ο Στεφάν είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός λκων των εποχών στο Ράλι Ντακάρ. Ο Κάρλος έχει κερδίσει το Ντακάρ αρκετές φορές και είναι Π.Π. Ράλι. Με τον Ματίας πανηγυρίσαμε πολλές επιτυχίες στο παρελθόν. Είναι ένας από τους πιο πολύπλευρους οδηγούς στον κόσμο. Εκτός από την ταχύτητά τους, και οι τρεις προσθέτουν τεράστια εμπειρία και κίνητρο στην ομάδα μας. Το ίδιο ισχύει και για τους συνοδηγούς τους, που παίζουν όλο και μεγαλύτερο ρόλο στο Ράλι Ντακάρ».

Το αυτοκίνητο

Τα τρία αυτά πληρώματα θα εξελίξουν ένα νέο τετρακίνητο πρωτότυπο όχημα που η Audi σχεδιάζει εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Το όχημα αυτό θα είναι ηλεκτροκίνητο, με μπαταρίες που θα φορτίζονται από κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα προέρχονται από τα αυτοκίνητα του DTM της Audi, τώρα που η εταιρεία έχει αποχωρήσει από το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Η Audi για το σχεδιασμό του συνεργάζεται με τη νεοσύστατη Q Motorsport του Σβεν Κουάντ. Ο Κουάντ είναι ο ιθύνων νους πίσω από την επιτυχημένη X-Raid.

Το πρωτότυπο που εξελίσσουν χρησιμοποιεί τεχνολογία από το μονοθέσιο με το οποίο η Audi τρέχει στη Formula E, προσαρμοσμένη για τις απαιτήσεις της ερήμου. Η μπαταρία θα κατασκευάζεται από την ίδια την Audi, όπως και ο 4κύλυνδρος TFSI βενζινοκινητήρας, που προέρχεται απευθείας από το αυτοκίνητο που έτρεξε στο DTM και επιλέχθηκε λόγω της απόδοσης, του βάρους και της κατανάλωσης καυσίμου.

H Audi θα κατεβάσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Ράλι Ντακάρ
Το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο της Audi θα βασίζεται στην τεχνογνωσία της από άλλες μορφές αγώνων

Το σχέδιο της Audi είναι το αυτοκίνητο να κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια στις Απλές Διαδρομές και ο κινητήρας να λειτουργεί μόνο για φόρτιση στις Ειδικές Διαδρομές, όπως εξηγεί ο Αντρέας Ρόος, υπεύθυνος του εργοστασίου της Audi: «Το σημαντικό είναι ότι η κίνηση είναι αποκλειστικά ηλεκτρική. Ο κινητήρας χρησιμοποιείται μόνο για να φορτίζει την μπαταρία στις Ειδικές Διαδρομές. Η μπαταρία πρέπει να φορτίζεται κατά την οδήγηση καθώς δεν υπάρχουν άλλες επιλογές στην έρημο».

Η κατασκευή του αυτοκινήτου γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στο Ντονάου και οι πρώτες δοκιμές προγραμματίζονται για το τέλος Ιουνίου, με την επίσημη παρουσίασή του να γίνεται τον Ιούλιο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει ένα διάστημα εντατικών δοκιμών, πριν από την εκκίνηση του Ράλι Ντακάρ, που θα διεξαχθεί στη Σαουδική Αραβία από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!