Formula 1: Όπου βλέπεις συντρίμμια, συνήθως ένας Αλόνσο κρύβεται από πίσω…

Πάνος Σεϊτανίδης Πάνος Σεϊτανίδης
Formula 1: Όπου βλέπεις συντρίμμια, συνήθως ένας Αλόνσο κρύβεται από πίσω…
Ο Π. Σεϊτανίδης αναρωτιέται τον πραγματικό ρόλο του Φερνάντο Αλόνσο στο φιάσκο της συνεργασίας της Alpine F1 με τον Όσκαρ Πιάστρι.

Ο Αύγουστος μπήκε δυναμικά. Ποιες διακοπές και ποια ξεγνοιασιά; Από ανακοίνωση σε ανακοίνωση πάμε, από σίριαλ σε σίριαλ. Πρώτα ήρθε η «βόμβα» από τον Φερνάντο Αλόνσο, που ανακοίνωσε πως δεν θα προχωρήσει σε επέκταση της συνεργασίας του με την Alpine όπως περίμεναν όλοι αλλά αντί αυτού, θα ντυθεί στα πράσινα της Aston Martin καλύπτωντας το κενό που άφησε η αποχώρηση του Σεμπάστιαν Φέτελ από τη Formula 1!

Μία αναπάντεχη αλλαγή πλεύσης από τον Ισπανό αφού σύμφωνα με τον Διευθυντή της Alpine F1, Ότμαρ Σάφναουερ, έμαθαν την αλλαγή στρατοπέδου την ίδια μέρα που το έμαθε και ο υπόλοιπος πλανήτης!

Φερνάντο Αλόνσο

«Κλασικός Αλόνσο», θα πείτε και δεν θα έχετε άδικο. Αφού η γαλλική ομάδα δεν σκόπευε να του δώσει μονοθέσιο πέραν του 2023, κοίταξε λίγο παραπέρα στο grid και βρήκε μία ομάδα που το 2023 λογικά θα βρίσκεται πάνω-κάτω σε παρόμοιο επίπεδο, που το αφεντικό της λογικά του έδωσε λευκή επιταγή και το σημαντικότερο: τριετές συμβόλαιο! Θυμίζω πως ο «Πρίγκιπας των Ασθούριας» έκλεισε στις 29 Ιουλίου τα 41 και είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία οδηγός στο grid.

Μόνο που η ιστορία δεν σταματά εδώ. Ξημέρωσε η δεύτερη ημέρα του Αυγούστου κι ενώ αναμέναμε μία όμορφη ανακοίνωση προαγωγής του Όσκαρ Πιάστρι, πρωταθλητή της Formula 2, πρωτοπαλίκαρου της Ακαδημίας της Alpine και εφεδρικού οδηγού της ομάδας, ξυπνήσαμε με παράξενα νέα.

Φήμες πως είχε υπογράψει στη McLaren για το 2023, πως οι δύο πλευρές μάλλον θα έδιναν ραντεβού για τα δικαστήρια. Οι απογευματινές εξελίξεις το πιστοποίησαν, με την Alpine να ανακοινώνει τον Πιάστρι για την επόμενη σεζόν, δίχως δήλωσή του και με ένα κείμενο που υμνούσε το πόσο τον έχει στηρίξει και πόσο/πόσα έχει επενδύσει πάνω του! Μία ξεκάθαρη κίνηση τακτικής.

Λίγο αργότερα, ο Αυστραλός απάντησε -όπως αναμενόταν- ξεκαθαρίζοντας πως δεν θα οδηγήσει για την Alpine το 2023. Και κάπου εκεί αρχίζει το σόου.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση του Πιάστρι, ο Αλόνσο ανέβασε story στο Instagram, όπου περπατά στο Οβιέδο, χαμογελά εμφατικά και κάνει το κλασικό «thumps up». Αμέσως μετά!


Ένα απονήρευτο μυαλό δεν θα βρει τίποτα μεμπτό σε αυτά. Όμως ο Φερνάντο είναι στο προσκήνιο δύο και πλέον δεκαετίες. Ξέρουμε πια πολύ καλά, πως όταν κάτι στραβώσει, έχει τον τρόπο να τα κάνει όλα… χμ… άνω-κάτω.

Να βάλω λοιπόν μερικά κομμάτια του παζλ στη θέση τους. Μάνατζερ του Πιάστρι είναι ο βετεράνος οδηγός, Μαρκ Ουέμπερ, με τον οποίο ο Αλόνσο διατηρεί πολύ φιλικές σχέσεις. Κρατήστε το αυτό.

Μαρκ Ουέμπερ και Φερνάντο Αλόνσο

Μάλιστα δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση αν διαρρεύσει πως το «κονέ» ανάμεσα στη McLaren και τον Πιάστρι το έκανε ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Άλλωστε η σχέση του με το νυν αφεντικό, τον Ζακ Μπράουν, ήταν, είναι και θα είναι εξαιρετική. Υπάρχει βλέπετε πάντα και το «παράθυρο» επιστροφής στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης. Κρατήστε το κι αυτό.

Φημολογείται πως το συμβόλαιο του Πιάστρι με την Alpine, τον δέσμευε για το 2023 αν υπήρχε σχετική συμφωνία έως τις 31 Ιουλίου. Από την 1η Αυγούστου, η πλευρά του οδηγού από τη Μελβούρνη υποστηρίζει πως ήταν ελεύθερος να επιλέξει ο ίδιος που θα τρέχει την επόμενη σεζόν. Πότε ανακοίνωσε λοιπόν ο Αλόνσο πως φεύγει, αδειάζοντας τη θέση; Την 1η Αυγούστου!

Δείτε ξανά το video με το χαμόγελό του αμέσως μετά την επίσημη τοποθέτηση του Πιάστρι. Εξακολουθείτε να το θεωρείτε «αθώο»;

Φωτογραφίες: Alpine F1, Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Πάνος Σεϊτανίδης
Πάνος Σεϊτανίδης

Ο Πάνος Σεϊτανίδης ξεκίνησε από τα γήπεδα το 1996, αλλά η έλευση της νέας χιλιετίας τον βρήκε να επικεντρώνεται σε όσα συμβαίνουν στις ειδικές διαδρομές και τις πίστες του κόσμου. Από το 2000 έως και το 2015 ήταν ανελλιπώς μέλος της ομάδας σχολιασμού και παρουσίασης των Grand Prix της F1 σε Alpha, ΑΝΤ1 και ΝΕΡΙΤ ενώ παράλληλα είχε συμμετοχή σε πληθώρα άλλων τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών. Έχει θητεύσει σε κορυφαία περιοδικά ειδικού Τύπου (CAR, F1 Racing, Drive, Motorsport Magazine κ.α.) ενώ διαδικτυακά, «γράφει χιλιόμετρα» εδώ και δύο δεκαετίες. Είναι μέλος της οικογένειας της Liquid Media από το 2021, όταν και ανέλαβε το ρόλο του επικεφαλής περιεχομένου στο gMotion by Gazzetta.