MotoGP: Η Honda «ψήνει» τον Ραζγκατλίογλου για το 2027
Η Honda φαίνεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να εντάξει τον Τοπράκ Ραζγκατλίογλου στο MotoGP, με ορίζοντα το 2027, όταν θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί και θα γίνει η μετάβαση σε ελαστικά Pirelli. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του The Race, το σενάριο προβλέπει πρώτα την ένταξη του Ραζγκάτλιογλου στο εργοστασιακό πρόγραμμα του WorldSBK για το 2026, ώστε να προετοιμαστεί για το πέρασμα στην κορυφαία κατηγορία.
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής των Superbikes έχει συνδεθεί πολλές φορές με πιθανή μεταγραφή στο MotoGP, αλλά πάντα έθετε ως προϋπόθεση να αγωνιστεί σε εργοστασιακή ομάδα. Οι προηγούμενες επαφές του με τη Yamaha και την Pramac-Ducati δεν ευοδώθηκαν, ενώ η μοναδική του δοκιμή σε μοτοσικλέτα MotoGP -με τη Yamaha M1 στην Αραγονία- άφησε ανοιχτούς λογαριασμούς.
Πολύπλευρο ενδιαφέρον
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, η Honda ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει την εμπειρία του Ραζγκατλίογλου με τα ελαστικά Pirelli και να ενισχύσει παράλληλα το αγωνιστικό της αποτύπωμα σε βασικές ασιατικές αγορές, όπως η Ινδονησία.
Από την πλευρά του, ο ίδιος ο Ραζγκατλίογλου δήλωσε στο Πορτιμάο ότι δεν έχει συμφωνήσει με τη Honda ούτε σκοπεύει να κάνει wild card εμφανίσεις. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι το συμβόλαιό του με τη BMW λήγει στο τέλος του 2025.
Ο μάνατζέρ του, Κενάν Σοφουόγλου, επιβεβαίωσε πως υπάρχουν δύο επιλογές για τον αναβάτη του όσον αφορά το μέλλον: παραμονή στο WorldSBK ή μετάβαση στο MotoGP. Παρότι τόνισε πως αυτήν τη στιγμή προτεραιότητα είναι η διεκδίκηση του τίτλου με την BMW, εκτίμησε πως οι πιθανότητες είναι 50-50.
Η BMW είναι ακόμα στο παιχνίδι
Η BMW φέρεται να έχει καταθέσει πρόταση ανανέωσης με ιδιαίτερα υψηλές οικονομικές απολαβές, όμως η όχι ιδανική εκκίνηση της φετινής χρονιάς και αλλαγές στο εσωτερικό της ομάδας έχουν περιπλέξει τη διαδικασία. Από την άλλη, η Honda είναι ο μόνος κατασκευαστής με παρουσία και στο WorldSBK και στο MotoGP που έχει τη δυνατότητα να καταθέσει αντίστοιχη πρόταση.
Αν τελικά προχωρήσει το σενάριο της Honda, ο Ραζγκατλίογλου θα μπορούσε να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για την ιαπωνική ομάδα σε δύο διαφορετικά επίπεδα: στην ανάκαμψη του προγράμματος superbike και στην ανανέωση του project MotoGP, με φόντο τους κανονισμούς του 2027.
Φωτογραφίες BMW
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!