Škoda After Sales: Καινοτομία για κορυφαία εξυπηρέτηση
- Όλα αρχίζουν με την εφαρμογή Škoda Connect
- Εξατομικευμένα προγράμματα συντήρησης και ενημέρωσης
- «Έξυπνη» κινητικότητα και ευφυής εξυπηρέτηση
Η επιλογή ενός Škoda αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια κίνηση υπεροχής, που σηματοδοτεί την αρχή μιας μακροχρόνιας σχέσης ζωής με υπέροχες εμπειρίες καθημερινής μετακίνησης και απολαυστικές αποδράσεις από την καθημερινότητα.

Για να διατηρηθούν όμως τα κορυφαία χαρακτηριστικά ενός Škoda αναλλοίωτα στο χρόνο, είναι απαραίτητη η προσφορά αντίστοιχα κορυφαίων υπηρεσιών after sales. Με αυτό το στόχο τόσο το εργοστάσιο, όσο και ο επίσημος αντιπρόσωπος της μάρκας στη χώρα μας, η Kosmocar A.E., συνοδεύουν κάθε Škoda με καινοτόμες online υπηρεσίες, ώστε η επαφή του οδηγού με τα συνεργεία του επίσημου δικτύου επισκευαστών της μάρκας να είναι εύκολη και ευχάριστη, ενώ η κατάσταση λειτουργίας και η συντήρηση του Škoda τους άψογη.
Όλα αρχίζουν με την εφαρμογή Škoda Connect
Με ένα απλό «κατέβασμα» της εφαρμογής Škoda Connect στο smartphone, κάθε οδηγός Škoda αποκτά πρόσβαση σε έναν κόσμο προηγμένων online υπηρεσιών, που καθιστούν την καθημερινότητα με το αυτοκίνητο πιο εύκολη και ευχάριστη.

Ταυτόχρονα υπάρχει η δυνατότητα, αφού από τον κάτοχο του αυτοκινήτου έχει επιλεγεί ένας επίσημος συνεργάτης service, να στέλνονται αυτόματα ειδοποιήσεις στο συνεργείο όταν έρθει η ώρα για την προγραμματισμένη συντήρηση ή ανάψει κάποια προειδοποιητική λυχνία.
Εξατομικευμένα προγράμματα συντήρησης και ενημέρωσης
Τόσο μέσω της εφαρμογής Škoda Connect όσο και μέσω υπολογιστή ή tablet, ο κάτοχος Škoda μπορεί να κλείσει ραντεβού με το συνεργείο της επιλογής του επιλέγοντας το Online Appointment, χωρίς αναμονές ή επαναλαμβανόμενες τηλεφωνικές κλήσεις. Επίσης, μπορεί να επιλέξει τα «έξυπνα» προγράμματα συντήρησης, τα οποία εξασφαλίζουν σημαντικό όφελος κόστους αλλά και απρόσκοπτη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, έχει τις εξής επιλογές:
Πακέτα συντήρησης για οχήματα τεσσάρων έως και δέκα ετών, με έκπτωση έως 35% σε εργασία και γνήσια ανταλλακτικά. Με τα προγράμματα Clever Pack κάθε Škoda, άσχετα με την παλαιότητά του, έχει πρόσβαση στην εξειδικευμένη φροντίδα του επίσημου δικτύου επισκευαστών της μάρκας. Έτσι απολαμβάνει την ιδανική τεχνική υποστήριξη, λειτουργεί υποδειγματικά, διατηρεί την αξία του και ταυτόχρονα δεν επιβαρύνει υπέρμετρα τον προϋπολογισμό του κατόχου του.

Με το «ιδιοφυές» πακέτο συντήρησης Genius Pack, ο κάτοχος Škoda απαλλάσσεται από τα κόστη των σημαντικότερων αναλώσιμων ανταλλακτικών και των εργασιών για την αντικατάστασή τους, για διάστημα 4 ετών ή 60.000 χλμ., από την ημερομηνία έκδοσης της 1ης αδείας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να αγοραστεί ταυτόχρονα με κάθε νέο Škoda, ή το διάστημα μέχρι την πραγματοποίηση της πρώτης προγραμματισμένης περιοδικής συντήρησης.
Στο πλαίσιο των online δυνατοτήτων που παρέχει η Škoda με στόχο την ιδανική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση μετά την πώληση, ξεχωρίζει η υπηρεσία έγκρισης επιπρόσθετων εργασιών συντήρησης, μέσω αποστολής βίντεο ή/και φωτογραφιών. Έτσι ο κάτοχος Škoda που επιλέγει το δίκτυο επίσημων επισκευαστών της μάρκας, έχει την πλήρη εικόνα των εργασιών που απαιτούνται, μειώνεται ο χρόνος επικοινωνίας και μηδενίζονται οι πιθανότητες παρανοήσεων.

«Έξυπνη» κινητικότητα και ευφυής εξυπηρέτηση
Τα αυτοκίνητα Škoda φημίζονται για τις «έξυπνες» λύσεις που προσφέρουν με στόχο την απόλαυση κάθε χιλιομέτρου οδήγησης. Αντίστοιχα, τα ευφυή προγράμματα after sales διασφαλίζουν ότι αυτή η απόλαυση δεν θα υποβαθμιστεί στο ελάχιστο, όσα χρόνια και αν περάσουν.

Με τη χρήση καινοτόμων online υπηρεσιών και χάρη σε ένα ευρύ δίκτυο άρτια εκπαιδευμένων και εξειδικευμένων επίσημων επισκευαστών, κάθε κάτοχος Škoda απολαμβάνει το μέγιστο της εξυπηρέτησης και της ευκολίας, με προσιτό κόστος και τη σιγουριά της διατήρησης κορυφαίας μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου του.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!