F1 - Ο Νιούι «πέταξε σπόντα» για τη Red Bull: «Τους λείπει η εμπειρία»

Για ένα μεγάλο μέρος της περασμένης αγωνιστικής σεζόν της Formula 1, η Red Bull Racing δεν είχε το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα. Παρά το εξαιρετικό ξεκίνημα με 7 νίκες στους 10 πρώτους αγώνες (δια χειρός Μαξ Φερστάπεν), η αυστριακή ομάδα έχασε έδαφος έναντι του ανταγωνισμού.
Η αντίδρασή της άργησε σημαντικά και ως αποτέλεσμα οι McLaren και Ferrari την ξεπέρασαν και τερμάτισαν μπροστά της στη βαθμολογία των κατασκευαστών. Πολλές είναι οι θεωρίες σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν τους τεχνικούς της Red Bull στο Μίλτον Κινς να είναι βυθισμένοι στα προβλήματα, όμως συγκεκριμένη απάντηση ακόμη δεν υπάρχει.
That first win at the Red Bull Ring 🐂💪#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/snjeUVhmiD
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) February 4, 2025
Ο άνθρωπος που μπορεί να ρίξει φως στο μυστήριο γύρω από τους λόγους που τελείωσε η κυριαρχία της Red Bull Racing δεν είναι άλλος από τον Άντριαν Νιούι. Ο διάσημος τεχνικός αποχώρησε από την αυστριακή ομάδα στα την περασμένη χρονιά και σε λίγους μήνες θα ενταχθεί στο δυναμικό της Aston Martin F1 σε κορυφαίο πόστο.
Ο «γκουρού» της αεροδυναμικής, ρωτήθηκε από το AMuS σχετικά με το τι έγινε στη Red Bull και την οδήγησε από κυρίαρχη δύναμη στις αρχές του 2024 να μάχεται για βάθρα στο τέλος της χρονιάς: «Προφανώς μέρος της πτώσης της Red Bull ήταν οι McLaren και Ferrari που εξέλιξαν τα μονοθέσιά τους και έκαναν πολύ καλή δουλειά. Νομίζω ότι η Red Bull από ό,τι μπορούσα να δω, το μονοθέσιο ήδη από το 2024 και από τα τελευταία Grand Prix του 2023 θα έλεγα, άρχισε να γίνεται πιο δύσκολο στην οδήγηση. Ο Μαξ μπορούσε να το χειριστεί καλά, δεν του ταίριαζε βέβαια, αλλά μπορούσε να το χειριστεί. Ο Πέρεζ δεν μπορούσε. Έκτοτε άρχισα να βλέπω περισσότερη διαφορά στην απόδοση μεταξύ των teammates Μαξ και Πέρεζ. Αυτό συνεχίστηκε στο πρώτο μέρος του ’24, αλλά το μονοθέσιο ήταν ακόμα αρκετά γρήγορο. Είναι κάτι για το οποίο άρχισα να ανησυχώ, αλλά πολλά άλλα άτομα στην ομάδα έδειχναν να ανησυχούν. Από ό,τι μπορώ να δω από μακριά, αλλά δεν ξέρω απόυτα, τα παιδιά της Red Bull -αυτό δεν είναι κριτική- απλώς ίσως λόγω έλλειψης εμπειρίας συνέχισαν προς την ίδια κατεύθυνση. Το πρόβλημα γινόταν όλο και πιο οξύ σε σημείο που ακόμη και ο Μαξ δυσκολευόταν να οδηγήσει το μονοθέσιο».
February... the month of cars back on track 😎 pic.twitter.com/AIpNyL7shs
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) January 31, 2025
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Red Bull, οι τομείς στους οποίους υστερούσαν έναντι του ανταγωνισμού έχουν αναγνωριστεί. Έτσι, η εξέλιξη της RB21 θα είναι πιο ομαλή και πιο κοντά στα μέτρα του Μαξ Φερστάπεν.
Δείτε το βίντεο της ανασκόπησης του gazzetta και ζήστε ξανά τη μαγεία μιας μοναδικής χρονιάς που έγραψε ιστορία.
Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!