Aprilia RS 457: Άνοιξαν οι προ-παραγγελίες, μάθαμε την τιμή του (vid)

Νίκος Βιτσιλάκης
Aprilia RS 457: Άνοιξαν οι προ-παραγγελίες, μάθαμε την τιμή του (vid)
Το RS 457 έρχεται να πάρει θέση στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρο-μεσαίων supersport και μαζί του φέρνει όλη την τεχνολογία της Aprilia.

Η πρόσβαση στον σπορ κόσμο της Aprilia δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη, το νέο δικύλινδρο RS 457 φτάνει επιτέλους στην αγορά και κάνει το ντεμπούτο τoυ online με μία ειδική διαδικασία προκράτησης, η οποία έχει ήδη ενεργοποιηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Aprilia RS457
Φωτογραφίες: Aprilia

Όπως δηλώνει η Aprilia, το RS 457 είναι μια πραγματική σπορ μοτοσυκλέτα που κοιτάζει προς το μέλλον, απαντώντας στην αυξανόμενη ζήτηση για μοτοσικλέτες που είναι τεχνολογικά και στυλιστικά προηγμένες και, ταυτόχρονα, εύκολες και προσιτές. Ισχυρό και διασκεδαστικό, με εκλεπτυσμένες τεχνικές λύσεις και ηλεκτρονική διαχείριση που προέρχονται απευθείας από ανώτερες κατηγορίες, το Aprilia RS 457 διατίθεται στην τιμή των 7.199€. Οι πρώτες μοτοσικλέτες, όπως είναι ευνόητο, προορίζονται για όσους αποφασίσουν να κάνουν online κράτηση.

Aprilia RS457
Φωτογραφίες: Aprilia

Τι ακριβώς είναι το RS 457

Μετά την παρουσίαση τoυ RS 660, που γρήγορα έγινε το πιο δημοφιλές supersport μοντέλο στην Ευρώπη, η Aprilia συμπληρώνει τη σπορ γκάμα της μπαίνοντας σε μια νέα κατηγορία που κοιτάζει προς νέες γενιές, όσο και νέες αγορές. Το RS 457 είναι το αποτέλεσμα ενός εντελώς νέου σχεδίου και έχει μεταξύ των δυνατών σημείων του την ελαφριά αίσθηση, την ευκολία χειρισμού και τον προηγμένο τεχνολογικό εξοπλισμό, διαθέτοντας παράλληλα και την καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρος για μια μοτοσικλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια Α2. Το πλαίσιο είναι επίσης καινούριο, αλουμινένιο περιμετρικό και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονό αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης.

Aprilia RS457
Φωτογραφίες: Aprilia

Η νέα superpsort μοτοσικλέτα της Aprilia κινείται από έναν υπερσύγχρονο υγρόψυκτο κινητήρα 457cc με δύο εν σειρά κυλίνδρους, 2ΕΕΚ και τετραβάλβιδες κεφαλές, που αποδίδειο 47Hp, τη μέγιστη δυνατή για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια Α2. Το καθαρό νούμερο ισχύος συνδυάζεται με το βάρος της μοτοσυκλέτας:159 κιλά χωρίς υγρά (175 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας), για μια αναλογία ισχύος/βάρους που είναι απλά ασυναγώνιστη. Σύμφωνα με την παράδοση της Aprilia, ο στάνταρ ηλεκτρονικός εξοπλισμός είναι πληρέστατος: γκάζι Ride by Wire, τρία riding modeς, ABS και traction control ρυθμιζόμενο και με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το ηλεκτρονικό κιβώτιο quickshifter+/- για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Φωτογραφίες: Aprilia

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!