Test ride Voge DS525X: Ασκήσεις υπεροχής

Κώστας Παστρίμας
Test ride Voge DS525X: Ασκήσεις υπεροχής
Η νέα πρόταση της Voge στις μεσαίες adventure, η νέα DS525X, είναι η πιο πλήρης μοτοσικλέτα στην γκάμα της και βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό.

Η Voge παρουσιάζει τη νέα DS525X, ακολουθώντας την επιτυχημένη συνταγή του μοντέλου 500DSX και την αναβαθμίζει σε όλους τους τομείς, από τον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό μέχρι την ισχύ της μηχανής, καταφέρνοντας να αναδειχθεί ως μια από τις κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία της.

Voge DS525XΦωτογραφίες: Λάμπρος Στοιχειός

Η είσοδος της Voge στην ελληνική αγορά πριν τρία χρόνια φέρνοντας τέσσερα μοντέλα, με το 500DS να ξεχωρίζει, είχε θετική αποδοχή από το κοινό. Το 500DS αποτελούνταν από ένα on-off / adventure μοντέλο με έναν δίκυλινδρο κινητήρα 471 cc της Loncin, η μητρική εταιρεία της Voge, που χρησιμοποιείται και σε άλλες μοτοσυκλέτες στην αγορά.

Πάνω σε γερές βάσεις

Το πρώτο μοντέλο 500DS και DSX κέρδισε την προτίμηση του κοινού και πραγματοποίησε καλές πωλήσεις και στις δύο εκδόσεις του. Το ανταγωνιστικό περιβάλλον, με την αυξημένη παρουσία κινέζικων μοντέλων, δυσκόλεψε την αγορά, αλλά η Voge ανταποκρίθηκε με επιτυχία, αναβαθμίζοντας τη γκάμα της με έναν νέο κινητήρα που πληροί τις προδιαγραφές Α2.

Ο νέος κινητήρας έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα (494 κυβικά εκατοστά) και παράγει αισθητά περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, κάτι που βελτιώνει την οδηγική εμπειρία σε αστικό περιβάλλον. Ο κινητήρας είναι επίσης συμβατός με τις προδιαγραφές Α2 για την ευρωπαϊκή αγορά.

Voge DS525XΦωτογραφίες: Λάμπρος Στοιχειός

Η σχεδιαστική ανανέωση του DS525X φέρνει έναν πιο εντυπωσιακό και σύγχρονο σχεδιασμό, με διπλούς προβολείς και περίτεχνα πλαστικά μέρη που το καθιστούν εντυπωσιακό στο μάτι. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει υψηλή, και ο κινητήρας είναι αθόρυβος και απαλός στη λειτουργία του.

Πλούσιος εξοπλισμός

Όσον αφορά τον εξοπλισμό, το DS525X προσφέρει πολλές επιλογές, συμπεριλαμβανομένου του ABS, του traction control, της ρυθμιζόμενης ανεμοθώρακα, και πολλά άλλα, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης. Η νέα έγχρωμη TFT οθόνη με δυνατότητα πλοήγησης μέσω κινητού τηλεφώνου προσφέρει επίσης ευκολία στην χρήση.

Το DS525X είναι ένα μοντέλο adventure μεσαίου κυβισμού που στοχεύει στο να προσφέρει ευελιξία σε πολλές χρήσεις. Με ύψος σέλας 815 χιλιοστών, βρίσκει ισορροπία ανάμεσα σε χαμηλά σκούτερ και ψηλές «χωματερές» μοτοσυκλέτες, κάνοντας το προσιτό για αναβάτες διαφορετικών μεγεθών.

Voge DS525XΦωτογραφίες: Λάμπρος Στοιχειός

Το DS525X διαθέτει γραμμικό ψεκασμό από την Bosch, προσφέροντας εύκολο και προβλέψιμο χειρισμό στην κίνηση της πόλης, ενώ παραμένει ευέλικτο κατά τη διάρκεια των ελιγμών. Τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών on-off βοηθούν επίσης στην καθημερινή χρήση στην πόλη, προσφέροντας καλή απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος και ευελιξία στις αντιδράσεις. Επιπλέον, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, περίπου 198 χιλιοστά, εξαλείφει την ανάγκη να ανησυχείτε για πεζοδρόμια και κράσπεδα.

Η δυνατή επιτάχυνση του DS525X το καθιστά ιδανικό για την κίνηση στην πόλη, ενώ και η προστασία από τον αέρα είναι καλή κατά τη διάρκεια των ταξιδιών. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα προσφέρει άνετη προστασία από τον αέρα και μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα. Η συνολική σχεδίαση του DS525X το καθιστά ιδανικό για ταξίδια, ενσωματώνοντας τουριστικές λεπτομέρειες όπως χούφτες τιμονιού στον βασικό εξοπλισμό. Ωστόσο, η σκληρή σέλα μπορεί να γίνει άνετη για μακρά ταξίδια με μια βελτίωση στο αφρώδες υλικό. Ο συνεπιβάτης κάθεται ψηλότερα από τον οδηγό και έχει καλό οπτικό πεδίο ενώ μόνο οι ψηλότεροι ίσως θα επιθυμούσαν τα μαρσπιέ να βρίσκονται λίγο πιο χαμηλά.

Voge DS525XΦωτογραφίες: Λάμπρος Στοιχειός

Το μεγάλο πλεονέκτημα του DS525X είναι η οικονομία καυσίμου, είτε εντός πόλης είτε εκτός, επιτρέποντας ταξίδια με υψηλές ταχύτητες χωρίς να καταναλώνει πολλή βενζίνη. Στη διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 4,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Εντυπωσιακή σε κάθε δρόμο

Εκεί όμως που το Voge DS525X πραγματικά εντυπωσιάζει είναι η συμπεριφορά του στο δρόμο, ιδιαίτερα όταν καλείται να αντιμετωπίσει πιο «στριφτερές» διαδρομές. Το χαλύβδινο πλαίσιο συνδυάζεται με αφαιρούμενο υποπλαίσιο και έχει τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του, γεγονός που επέτρεψε μείωση βάρους κατά 4,5 κιλά. Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι KYB (Kayaba) 41 χλστ. με ρυθμιζόμενη συμπίεση στο δεξί καλάμι και επαναφορά στο αριστερό. Από την ίδια εταιρεία προέρχεται το μονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση. Το μοχλικό επανασχεδιάστηκε με τη χρήση της τεχνολογίας CAE (Computer Αided Εngineering). Οι ακτινωτές ζάντες, 19 ιντσών μπροστά 17 πίσω, δέχονται ελαστικά tubeless Metzeler Tourance (110/80 μπροστά, 150/70 πίσω).Το σύστημα πέδησης της Nissin αποτελείται από ένα ζεύγος κυματιστών εμπρός δισκόφρενων 298 χλστ. με δαγκάνες δύο εμβόλων και ενός δισκόφρενου 240 χλστ. με δαγκάνα μονού εμβόλου.

Voge DS525XΦωτογραφίες: Λάμπρος Στοιχειός

Όλα τα παραπάνω, δίνουν στον αναβάτη την απαραίτητη εμπιστοσύνη να ανεβάσει ρυθμό όταν το επιθυμήσει και πραγματικά να ευχαριστηθεί τη μοτοσικλέτα του. Είτε σε καλή είτε σε κακή άσφαλτο οι αναρτήσεις ανταποκρίνονται άριστα, ενώ ακόμα και οι χωμάτινες διαδρομές δεν θα αποτελέσουν πρόβλημα, ενώ η μοτοσικλέτα είναι σχεδιασμένη για να βοηθά τον αναβάτη όταν είναι όρθιος πάνω στα μασπιέ. Σε αυτήν την περίπτωση βέβαια μια προστατευτική ποδιά για το κάτω μέρος του κινητήρα και των εξατμίσεων θα αποτελούσε μια χρήσιμη επένδυση.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το νέο DS525X έχει κινητήρα με εξαιρετικές μεσαίες επιδόσεις, προσφέροντας δυναμικές επιταχύνσεις που είναι αξιοσημείωτες. Η Voge έχει προσθέσει δύο λειτουργίες απόδοσης, την Eco (E) και την Sport (S), που επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει την απόκριση του γκαζιού ανάλογα με τις ανάγκες του. Η Eco παρέχει αυξημένη οικονομία καυσίμου, ενώ η Sport προσφέρει πιο δυναμική απόκριση στο γκάζι.

Voge DS525XΦωτογραφίες: Λάμπρος Στοιχειός

Συνολικά, το Voge DS525X προσφέρει μια εξαιρετική επιλογή στην κατηγορία των μοτοσυκλετών adventure μεσαίου κυβισμού. Έχει ισχυρό κινητήρα, ποιοτική κατασκευή, και είναι προσιτό σε τιμή. Ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο που η Mototrend το προσφέρει σε τιμή γνωριμίας 5.995 ευρώ, η λέξη «ευκαιρία» είναι η πρώτη που έρχεται στο νου.

Στο gmotion by gazzetta επιλέγουμε κορυφαίο εξοπλισμό ασφάλειας και προστασίας μόνο από το motomarket

motomarket

Φωτογραφίες: Λάμπρος Στοιχειός

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!