Triumph: «Εισβάλλει» δυναμικά στο motocross με την TF 250-X (vid)

Κώστας Παστρίμας
Triumph: «Εισβάλλει» δυναμικά στο motocross με την TF 250-X (vid)
Η Triumph Motorcycles παρουσίασε τη νέα TF 250-X, μια πολύ φιλόδοξη μοτοσικλέτα στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά motocross 250 κ.εκ.

Η ολοκαίνουρια TF 250-X είναι εξελιγμένη εξ’ ολοκλήρου από την Triumph σε στενή συνεργασία με πρωταθλητές αγώνων, συμπεριλαμβανομένων των Ρίκι Καρμάικλ και Ιβάν Θερβάντες. Το νέο τετράχρονο αγωνιστικό μοντέλο είναι μια ολοκαίνουργια σχεδίαση από λευκό χαρτί. Το αγωνιστικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και το μοναδικό πλαίσιο αλουμινίου είναι εξαιρετικά συμπαγή και εξαιρετικά ελαφριά, με όλα τα καλύτερα εξαρτήματα της αγοράς ήδη τοποθετημένα από την κούτα. Η TF 250-X είναι λεπτεπίλεπτη αλλά τολμηρή, και θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη στην πίστα, με τη μινιμαλιστική και ελαφριά παρουσία της και τα χαρακτηριστικά κίτρινα – μαύρα γραφικά Triumph Racing.

Triumph TF 250-X

Ένα νέο δίκτυο εξειδικευμένων αντιπροσώπων motocross της Triumph θα προσφέρει πωλήσεις, σέρβις, ανταλλακτικά και μια νέα αποκλειστική σειρά ενδυμάτων, υποστηριζόμενο από ένα βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές online σύστημα προμήθειας ανταλλακτικών που θα λειτουργεί 24 ώρες τη μέρα / 7 ημέρες την εβδομάδα, ώστε οι πελάτες να μπορούν να παραγγείλουν για γρήγορη παράδοση, απευθείας από την πίστα.

Triumph TF 250-X

Ο Chief Product Manager της Triumph Motorcycles, Στιβ Σάρτζρντ, δήλωσε: «Το λανσάρισμα της TF 250-X είναι το αποκορύφωμα μιας σημαντικής δέσμευσης και επένδυσης της Triumph, όχι απλώς να φέρει μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα στον κόσμο του motocross, αλλά να προσφέρει μια νικητήρια επίδοση. Για να το πετύχουμε αυτό, εστιάζουμε στην παροχή του πιο ολοκληρωμένου πακέτου για οποιοδήποτε επίπεδο οδήγησης, από πρωταθλητή έως ερασιτέχνη. Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι 100% Triumph, συνελήφθη, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τις κορυφαίες παγκοσμίως ομάδες σασί και κινητήρων μας, με την εξειδικευμένη υποστήριξη των πρωταθλητών αγώνων μας. Αρχίσαμε με ένα λευκό φύλλο χαρτιού και ξεκινήσαμε μια ολοκαίνουργια σχεδίαση από το μηδέν, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου κινητήρα, ενός νέου πλαισίου και νέων ηλεκτρονικών».

Κινητήρας εστιασμένος στις επιδόσεις

Η Triumph έχει αναπτύξει ένα ολοκαίνουργιο τετράχρονο μονοκύλινδρο αγωνιστικό κινητήριο σύνολο επιδόσεων, που είναι συμπαγές και ελαφρύ. Με σφυρήλατο έμβολο αλουμινίου και βαλβίδες τιτανίου, ο κινητήρας έχει επίσης επιστρώσεις άνθρακα τύπου διαμαντιού χαμηλής τριβής, ελαφριά καλύμματα μαγνησίου και έναν συμπλέκτη Exedy Belleville.

Triumph TF 250-X

Η διαχείριση και ρύθμιση κινητήρα συμπληρώνεται από την προαιρετική αξεσουάρ εφαρμογή MX Tune Pro, επιτρέποντας στους αναβάτες να χρησιμοποιούν χαρτογράφηση με δυνατότητα επιλογής από το χρήστη σε πραγματικό χρόνο, πίνακα ελέγχου αισθητήρων κινητήρα σε πραγματικό χρόνο και ζωντανή διαγνωστική λειτουργία, μέσω ενός ελεγχόμενου προγραμματιζόμενου συστήματος διαχείρισης κινητήρα.

Πλαίσιο Αλουμινίου

Το μοναδικό στο είδος του πλαίσιο αλουμινίου αποτελείται από μια υψηλής αντοχής ελαφριά σπονδυλωτή ράχη με δύο βάσεις, σχεδιασμένο για τη βέλτιστη ισορροπία απόδοσης, βάρους και ευελιξίας. Σύμφωνα με την Triumph, «το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας (σ.σ. το οποίο δεν ανακοινώνεται) βοηθά τη νέα TF 250-X να θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς για την καλύτερη αναλογία «ισχύος προς βάρος» στην κατηγορία» . Παρέχει επίσης υψηλό επίπεδο ρυθμισιμότητας για να ταιριάζει σε διαφορετικούς αναβάτες και στυλ.

Triumph TF 250-X

Κορυφαίες Προδιαγραφές

Η TF 250-X διαθέτει εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών παντού. Η ανάρτηση KYB βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με τηλεσκοπικό πιρούνι AOS 48 χλστ, σφυρήλατους επεξεργασμένους τριπλούς σφιγκτήρες αλουμινίου 7075-T6 και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ με piggyback.

Triumph TF 250-X

Το premium σύστημα πέδησης της Brembo διαθέτει διπλή πλευστή μπροστινή δαγκάνα με έμβολο 24 χλστ, πλευστή πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου 26 χλστ και δίσκους Galfer 260 χλστ μπροστά και 220 χλστ πίσω. Οι τροχοί, με ζάντες αλουμινίου DirtStar 7000 Series και επεξεργασμένα κέντρα αλουμινίου, είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Scorpion MX32 mid-soft. Το τιμόνι Pro-Taper ACF carbon core και τα γκριπ ODI half-waffle ολοκληρώνουν το σύνολο.

Αγωνιστικά Αξεσουάρ

Εκτός από το υψηλό επίπεδο προδιαγραφών που περιλαμβάνεται ήδη ως στάνταρ, η Triumph έχει συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες premium μάρκες για τη δημιουργία μιας αποκλειστικής σειράς αγωνιστικών αξεσουάρ για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και των δυνατοτήτων.

Αυτά τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν:

- Πλήρες σύστημα εξάτμισης Akrapovič από τιτάνιο
- Συσκευή κλειδώματος πιρουνιού XTrig
- Μονάδα ελέγχου εκτόξευσης Athena LC-GPA με ρυθμίσεις ενισχυμένου ελέγχου πρόσφυσης και ελέγχου εκκίνησης που επιλέγει ο αναβάτης και με ένδειξη στροφών κινητήρα LED
- Μονάδα wi-fi MX Tune Pro
- Σέλα και κάλυμμα σέλας επιδόσεων
- Κιτ αντικατάστασης πλαστικών

Triumph TF 250-X

Οι ντίλερ Triumph's Motocross θα διαθέτουν επίσης μια νέα σειρά ρούχων, διαθέσιμη πλάι στη νέα TF 250-X. Η σειρά που λανσαρίστηκε από την Triumph σε συνεργασία με την Alpinestars, περιλαμβάνει μπότες και ρούχα Motocross και Enduro.

Στο Χώμα

Η TR 250-X θα διατεθεί σε συγκεκριμένες χώρες για το 2024, με τη διάθεση για την Ελλάδα να ξεκινά την άνοιξη του 2025. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία μιας TR 450-X και της πολυαναμενόμενης σειράς Enduro της Triumph Motorcycles θα ακολουθήσουν αργότερα το 2024.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤύποςΜονοκύλινδρος τετράχρονος, 2ΕΕΚ
Χωρητικότητα249.95 κ.εκ.
Διάμετρος78 χλστ
Διαδρομή52.3 χλστ
Συμπίεση14.4
Σύστημα τροφοδοσίαςDell'Orto EFI
ΕξάτμισηΜονό τελικό
Τελική μετάδοση13/48
ΣυμπλέκτηςΥγρός πολύδισκος με ελατήρια Belleville
Κιβώτιο5 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ
ΠλαίσιοΑλουμινένιας δοκού
ΨαλίδιΑλουμινίου
Εμπρός τροχός21" x 1.6"
Πίσω τροχός19" x 1.85"
Εμπρός ελαστικό80/100 - 21
Πίσω ελαστικό100/90 - 19
Εμπρός ανάρτησηΤηλεσκοπικό πιρούνι KYB 48χλστ, ρύθμιση συμπίεσης/επαναφοράς, 310χλστ διαδρομή
Πίσω ανάρτησηΑμορτισέρ KYB, ρύθμιση συμπίεσης (H και L ταχύτητα), ρύθμιση επαναφοράς, 305χλστ διαδρομή
Εμπρός φρέναBrembo διπλού εμβόλου 24χλστ, δίσκος 260χλστ
Πίσω φρέναBrembo μονού εμβόλου 26χλστ, δίσκος 220χλστ
Όργανο και λειτουργίεςΜετρητής ωρών, πολυλειτουργικοί διακόπτες
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Πλάτος (τιμόνι)836χλστ
Ύψος χωρίς καθρέπτες1270χλστ
Ύψος σέλας960χλστ
Μεταξόνιο1492χλστ
Γωνία κάστερ27.4º
Ίχνος116χλστ
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ7 Λ

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!