Μπότας - Παρέλαβε το εντυπωσιακό του αυτοκίνητο και δήλωσε: «Άξιζε η αναμονή»

Μπότας - Παρέλαβε το εντυπωσιακό του αυτοκίνητο και δήλωσε: «Άξιζε η αναμονή»
Ο Φινλανδός οδηγός της Formula 1 κάθισε επιτέλους πίσω από το τιμόνι της εκρηκτικής Mercedes-AMG ONE των 1.063 ίππων.

Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση του Βάλτερι Μπότας, στην κατοχή του οποίου πέρασε επιτέλους η εντυπωσιακή Mercedes-AMG ONE, ισχύος 1.063 ίππων! Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους είναι ό,τι πιο κοντά στα μονοθέσια της Formula 1, καθώς δανείζεται το υβριδικό σύστημα από το κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Μπότας δημοσίευσε μία σειρά από φωτογραφίες και ένα βίντεο από την παραλαβή της AMG ONE, με το σχόλιο «άξιζε η αναμονή». Πράγματι, το συγκεκριμένο project της Mercedes-AMG χαρακτηρίστηκε από καθυστέρηση τριών ετών, λόγω της πολυπλοκότητας της τεχνολογίας που φέρει.

Μόλις 275 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν τη χαρά να οδηγούν την Mercedes-AMG ONE, έναντι 2,5 εκατ. ευρώ. Είναι πάντως άγνωστο αν ο 33χρονος Φινλανδός πλήρωσε όλο το ποσό, καθώς επί μία πενταετία (2017-2021) οδηγούσε για την Mercedes-AMG στη Formula 1.

Το σύστημα κίνησης E PERFORMANCE hybrid της AMG ONE προέρχεται απευθείας από τη Formula 1 και ενσωματώθηκε στο hypercar με τη συνδρομή των μηχανολόγων και μηχανικών της Mercedes-AMG High Performance Powertrains στο Μπρίξγουορθ της Αγγλίας. Η τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+ εξασφαλίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης στο hypercar μήκους 4,756 μέτρων και βάρους 1.695 κιλών.

Η πολύπλοκη μονάδα ισχύος περιλαμβάνει τον V6 1.6 βενζίνης και τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ. Δύο αναλαμβάνουν να κινούν τους εμπρός τροχούς, ένα έχει ενσωματωθεί στο turbo και το τελευταίο βρίσκεται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με σύνδεση στο στροφαλοφόρο άξονα. O V6 κινητήρας – τοποθετημένος μπροστά από τον πίσω άξονα – αποδίδει 574 ίππους και λειτουργεί έως τις 11.000 σ.α.λ., αρκετά κάτω από αυτόν της F1, για λόγους αντοχής και χρήσης συμβατικού καυσίμου. Η κίνηση από τον V6 περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτοματοποιημένου κιβωτίου 7 σχέσεων, που εξελίχθηκε αποκλειστικά για την ΟΝΕ.

Mercedes AMG ONE

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!