F1, Ισπανία - Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix

F1, Ισπανία - Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές του Grand Prix
Ποιος είναι ο σωστός δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουν οι οδηγοί της F1 για να φτάσουν στη νίκη στη μάχη της Βαρκελώνης; Ακολουθούν οι απαντήσεις...

Ο έβδομος αγώνας της Formula 1 για το 2023 είναι προ των πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό Grand Prix. Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών μας έδωσαν μία ασυνήθιστη εικόνα για το τι θα δούμε στον αγώνα και οι 66 γύροι που ακολουθούν, αναμένονται απρόβλεπτοι. Η ανανεωμένη χάραξη της πίστας της Βαρκελώνης είναι άγνωστο το πόσες ευκαιρίες για προσπέρασμα θα προσφέρει και για το λόγο αυτό η στρατηγική θα παίξει καθοριστικό ρόλο.

Η νίκη στο Grand Prix Ισπανίας αναμένεται να κριθεί από τον αγώνα που θα κάνει ο Μαξ Φερστάπεν και κατά πόσο μπορεί να τον επηρεάσει ο Κάρλος Σάινθ. Ο Ολλανδός πήρε την pole position το Σάββατο και θέλει μία καλή εκκίνηση ώστε να μην δώσει την ευκαιρία στον Ισπανό να του επιτεθεί στη στροφή 1 της εκκίνησης. Με δεδομένο πως έχουμε πολύ ανακατεμένο grid, το ενδιαφέρον θα έχει να δούμε την ανάκαμψη των Λιούις Χάμιλτον από την 4η θέση, Φερνάντο Αλόνσο από την 8η θέση, Σέρχιο Πέρεζ από την 11η θέση, Τζορτζ Ράσελ από τη 12η θέση και Σαρλ Λεκλέρ από το pit lane.

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα των ελαστικών, οι Red Bull Racing, Scuderia Ferrari, Alfa Romeo και Williams είναι οι μοναδικές ομάδες που έχουν δύο διαθέσιμα σετ ελαστικών της σκληρής γόμας. Τα ελαστικά με το λευκό διακριτικό στο πλαϊνό τους τοίχωμα, αναμένεται να κρίνουν σε μεγάλο βαθμό τον αγώνα. Αντιθέτως, οι 18 από τους 20 οδηγούς έχουν ένα φρέσκο σετ της μεσαίας γόμας ελαστικών. Ο Λεκλέρ έχει δύο σετ της μαλακής γόμας ελαστικών διαθέσιμα και θα έχει ενδιαφέρον η στρατηγική του από τη 19η θέση.

Ελαστικά

Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική τα δύο pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μαλακή γόμα ελαστικών, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 13 και 18. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη σκληρή γόμα ελαστικών. Το παράθυρο της δεύτερης στάσης ανοίγει στον 37ο γύρο και κλείνει στον 43ο γύρο, με την Pirelli να προτείνει και πάλι τη χρήση της σκληρής γόμας ελαστικών.

Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι ξανά τα δύο pit-stop, με την Pirelli προτείνει τη χρήση της μαλακής γόμας στο πρώτο stint του Grand Prix. Το παράθυρο της πρώτης αλλαγής ελαστικών είναι μεταξύ των γύρων 15 και 20 για τη σκληρή γόμα ελαστικών. Η δεύτερη αλλαγή που προτείνει είναι μεταξύ των γύρων 46 και 51 για νέο σετ της μαλακής γόμας ελαστικών. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς αυτό μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.

F1 Ισπανία

Το Grand Prix Ισπανίας θα μεταδοθεί ζωντανά από το ANT1 και ANT1+ στις 16:00. Μην χάσετε το LIVE του gMotion by Gazzetta που θα ξεκινήσει στις 15:30 και θα μας βάλει σε κλίμα αγώνα.

Φωτογραφίες: Aston Martin

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!