Formula 1: Ο νέος πονοκέφαλος των οδηγών που... μοιράζει ποινές

Formula 1: Ο νέος πονοκέφαλος των οδηγών που... μοιράζει ποινές
Ο νέος κανονισμός της FIA, έχει βάλει σε μπελάδες τους οδηγούς της F1 και αυτό αποδεικνύεται από τις ποινές που έχουν απονεμηθεί στους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Τόσο ο Έστεμπαν Οκόν, όσο και ο Φερνάντο Αλόνσο, έχουν «πέσει θύματα» ενός νέου κανονισμού στη Formula 1 που αφορά την τοποθέτηση του μονοθεσίου στη σειρά εκκίνησης. Σκοπός του κανονισμού είναι να οριοθετεί τα μονοθέσια στο λευκό πλαίσιο στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.

Σύμφωνα με το Άρθρο 48 των Αγωνιστικών κανονισμών, ποινή θα δοθεί σε οδηγό εάν: οποιοδήποτε μέρος των δύο εμπρός ελαστικών είναι εκτός της λευκής περιμετρικής γραμμής στη θέση εκκίνησης.

Αμφότεροι οι Οκόν και Αλόνσο δέχθηκαν ποινή 5 δευτερολέπτων στα GP Μπαχρέιν και Σαουδικής Αραβίας, με τον Ισπανό να περνά τα πάνδεινα για να πάρει το 100o βάθρο της καριέρας του. Στη δεύτερη περίπτωση, από εικόνες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, δεν ήταν μόνο το μονοθέσιο του Αλόνσο εκτός θέσης, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια ποινή για άλλο οδηγό.

GP Σαουδικής Αραβίας

Οι οδηγοί από τη μεριά τους, καλούν την FIA να ασκήσει κοινή λογική στο ζήτημα. Ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes-AMG, ανέφερε: «Είναι τρομερά δύσκολο να δεις τη θέση εκκίνησης. Για να σας δώσω να καταλάβετε, βλέπουμε μόλις μερικά εκατοστά του ελαστικού, δεν βλέπουμε καθόλου το έδαφος. Έχουμε τη κίτρινη γραμμή για σημάδι αλλά πραγματικά ούτε αυτή δεν μπορούμε να δούμε. Είναι πολύ δύσκολο και πιστεύω πως στην προκειμένη περίπτωση, πρέπει να σκεφτόμαστε λογικά».

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, παρομοίωσε την περίπτωση με κέρδος από την παραβίαση ορίων πίστας: «Μερικές φορές σκέφτεσαι: κέρδισα χρόνο βγαίνοντας εκτός πίστας; Πιστεύω ότι ως ένα σημείο χρειαζόμαστε έναν κανονισμό. Θα φαίνεται πολύ ανόητο αν κάποιος ξεκινήσει να αποκτά πλεονέκτημα τοποθετώντας το μονοθέσιό του πολύ αριστερά ή πολύ δεξιά. Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα».

GP Σαουδικής Αραβίας

Ο teammate του Ολλανδού, Σέρχιο Πέρεζ, πρόσθεσε: «Δεν έχεις ιδέα που βρίσκεσαι όταν είσαι μέσα στο μονοθέσιο. Δεν ξέρεις αν είσαι πολύ μπροστά ή πολύ πίσω. Χρειαζόμαστε καλύτερη ορατότητα αν θέλουμε να σκεφτούμε κάτι καλύτερο. Είναι καλό να υπάρχει ένας κανονισμός, αλλά μερικές φορές είναι και θέμα τύχης το πού θα τοποθετήσεις το μονοθέσιό σου».

Μετά το τέλος του GP της Σαουδικής Αραβίας, Τάκης Πουρναράκης και Πάνος Σεϊτανίδης σχολίασαν όσα έγιναν στη Τζέντα σε ένα χορταστικό TikTok LIVE.

Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί...

Φωτογραφίες: redbullcontentpool, Aston Martin

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!