Tesla: Δύο μοντέλα της στη λίστα των πιο πολυαναμενόμενων EV το 2023

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Tesla: Δύο μοντέλα της στη λίστα των πιο πολυαναμενόμενων EV το 2023
Η Tesla θα ξεκινήσει το 2023 με δύο μοντέλα της, τα Roadster και Cybertruck, να είναι στην κορυφή της λίστας των πιο πολυαναμενόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Λίγες ημέρες απέμειναν για να ολοκληρωθεί το 2022, με το βλέμμα του κόσμου της αυτοκίνησης να βρίσκεται ήδη στο 2023. Η χρονιά αποδείχθηκε ορόσημο για την ηλεκτροκίνηση, με ολοένα και περισσότερα μοντέλα να περνούν στην εποχή του ηλεκτρισμού.

Με το ενδιαφέρον για τα EV να μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο, η βρετανική LeaseFetcher δημοσίευσε έρευνα για τα πιο πολυαναμενόμενα μοντέλα του 2023. Στην κορυφή της λίστας βρέθηκε το επερχόμενο Tesla Roadster με 6.960.000 αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Σε μηνιαία βάση, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της αμερικανικής φίρμας, είχε 580.000 αναζητήσεις.

Tesla Roadster

Στη 2η θέση συναντάμε ακόμη ένα μοντέλο της Tesla και δεν είναι άλλο από το Cybertruck, το όχημα που κεντρίζει άμεσα το ενδιαφέρον από πλευράς εξωτερικής εμφάνισης. Το… ξεχωριστό pick-up είχε συνολικά 6.612.000 αναζητήσεις εντός του 2022 και 551.000 ανά μήνα.

Tesla Cybertruck

Στην 3η θέση και με πολύ λιγότερες αναζητήσεις βρέθηκε το Volkswagen ID. Buzz. To ηλεκτρικό van της γερμανικής φίρμας είχε 4.404.000 εκατομμύρια αναζητήσεις το 2022, δύο εκατομμύρια λιγότερες σε σύγκριση με το Cybertruck που κατέλαβε τη 2η θέση. Το μοναδικό όχημα που δεν θα παρουσιαστεί το 2023 αλλά ήταν στη λίστα ήταν το αμιγώς ηλεκτρικό Apple Car με 3.432.000 εκατομμύρια αναζητήσεις εντός του έτους. Το μοντέλο έχει εκτιμώμενη ημερομηνία κυκλοφορίας το 2025. Την πρώτη 5άδα έκλεισε το ηλεκτρικό Hammer της GMC που θα παρουσιαστεί το 2023.

Volkswagen ID. Buzz

Στη λίστα βρέθηκαν επίσης τα Cadillac Lyriq (2.100.000 αναζητήσεις), Polestar 3 (2.088.000 ανζητήσεις), Fisker Ocean (1.992.000 αναζητήσεις), Mercedes EQE (1.416.000 αναζητήσεις) και Hyundai Ioniq 6 (900.000) αναζητήσεις.

Η έρευνα που διεξήγαγε η LeaseFetcher ήταν σε 172 χώρες συνολικά και χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία και τάσεις χρηστών του διαδικτύου σε μηχανές αναζήτησης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!