ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο οδηγός-αποκάλυψη, Πιερ-Λουί Λουμπέ, μιλάει αποκλειστικά στο Gazzetta (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο οδηγός-αποκάλυψη, Πιερ-Λουί Λουμπέ, μιλάει αποκλειστικά στο Gazzetta (vid)
Ο Γάλλος που τράβηξε τα βλέμματα στο πρώτο σκέλος του εθνικού μας αγώνα, μίλησε στον Πάνο Σεϊτανίδη για την έως τώρα καριέρα του και τις προσδοκίες για το «Ράλλυ των Θεών».

Μπορεί ο Σεμπαστιέν Λεμπ να βρισκόταν στην κορυφή της γενικής κατάταξης μετά το φινάλε του πρώτου σκέλους του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, όμως ο οδηγός που προκάλεσε αίσθηση και μάλιστα… απρόσμενα, ήταν ο Πιερ-Λουί Λουμπέ.

Ο 25χρονος teammate του Λεμπ στην ομάδα της M-Sport, που σε μία ημέρα κυριαρχίας της ομάδας του Μάλκολμ Ουίλσον, πραγματικά έλαμψε. Κέρδισε ειδική διαδρομή για πρώτη φορά στην καριέρα του (αυτή είναι η 53η συμμετοχή του σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος), στη Δάφνη των 13.99 χιλιομέτρων και σα να μην έφτανε αυτό, επανέλαβε το επίτευγμα στην αμέσως επόμενη δοκιμασία – την έκτη ΕΔ, Λειβαδιά, των 21.03 χιλιομέτρων. Αυτά τον έφεραν και πρώτη φορά στην καριέρα του στην κορυφή της γενικής κατάταξης ράλλυ του WRC, αν και στο τέλος της ημέρας την έχασε για μόλις 1.7 δλ.

Πιερ-Λουί Λουμπέ

Λίγα 24ωρα πριν την έναρξη του «Ράλλυ των Θεών», ο Λουμπέ που είναι γιος του πρώην Πρωταθλητή Ευρώπης στα ράλλυ, Υβ Λουμπέ, μας πήγε μία βόλτα υψηλών ταχυτήτων και πολύ υψηλών επιπέδων αδρεναλίνης, με το αγωνιστικό Ford Puma Rally1.

Περισσότερα για αυτή θα πούμε και θα… δούμε, αφού κάτσει η σκόνη στο φετινό «Ράλλυ των Θεών». Μέχρι τότε, μπορείτε να δείτε όσα μας δήλωσε για την έως τώρα πορεία του και γιατί άφησε τους αγώνες πίστας για να επικεντρωθεί στα ράλλυ, για τον Εθνικό μας αγώνα, για το «όπλο» που έχει στα χέρια του αλλά και το μήνυμά του προς το Ελληνικό κοινό!

Περισσότερα στο video που ακολουθεί…

Ακολουθεί και γραπτώς, η αποκλειστική συνέντευξη του πρώην οδηγού της Formula Renault, που κλέβει έως τώρα την παράσταση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Πιερ Λουί, ήταν μία τρομερή βόλτα και έχω μόνο σεβασμό για εσάς τους οδηγούς και όσα κάνετε στο δρόμο!
Σε ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να απόλαυσες της βόλτα.

Πες μου, πόσο γρήγορα πήγαινες;
Ειδικά στο δεύτερο πέρασμα ήμασταν κοντά στο μέγιστο. Πίεζα.

Υπήρχε ένα πρόβλημα, μου έλεγαν να βγω από το αυτοκίνητο αλλά δεν ήθελα…
Όλοι αυτό λένε όταν παίρνουν μία γεύση από το WRC, φυσιολογικό είναι!

Πιερ-Λουί Λουμπέ

Για σας αυτή η τρελή βόλτα αποτελεί νόρμα. Πως είναι λοιπόν να ζεις σε ένα κόσμο που είναι «τέρμα γκάζι» αδιαφορώντας για το τι υπάρχει μπροστά σου στο δρόμο;
Είναι μία ζωή γεμάτη αδρεναλίνη. Πολύ ωραία και διασκεδαστική. Ξέρω πόσο τυχερός είμαι που μπορώ να αποκαλώ αυτό «δουλειά μου». Είναι φανταστικό.

Ξεκίνησες από αγώνες πίστας. Πως, πότε και γιατί αποφάσισες να μεταπηδήσεις στα ράλλυ;
Έφτασα σε ηλικία 16 ετών και τότε, επειδή ξέρεις πως οι αγώνες πίστας κοστίζουν πάρα πολύ, δεν είχα αρκετά χρήματα από συνεργάτες και χορηγούς για να υποστηρίξω ένα καλό πρόγραμμα πίστας. Τα ράλλυ αποτελούσαν πάντα το πάθος μου, ο πατέρας μου ήταν οδηγός ράλλυ. Στα 18 μου ξεκίνησα να τρέχω σε ράλλυ και στα 19 μου, ήμουν δεύτερος στην πρώτη μου εμφάνιση στο JWRC. Τότε σκέφτηκα πως ίσως έχω τις ικανότητες να κάνω κάτι καλό και βήμα-βήμα, φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα.

Πιερ-Λουί Λουμπέ

Τελικά είναι θέμα γονιδίων; Το ταλέντο κρύβεται εκεί;
Δεν ξέρω, ίσως! Όταν μεγαλώνεις σε μία οικογένεια στην οποία τα ράλλυ είναι τόσο σημαντικά, όπως συνέβη στη δική μου, τότε σίγουρα βοηθάει.

Ειδικά στο ξεκίνημα της καριέρας σου στα ράλλυ, πόσο σε βοήθησαν οι συμβουλές του πατέρα σου να εξοικειωθείς με τις διαφορετικές απαιτήσεις;
Ο πατέρας μου βρισκόταν από την αρχή στο παρασκήνιο. Φυσικά υπήρχαν φορές που με βοήθησε όταν χρειαζόμουν συμβουλές για αυτή τη νέα εμπειρία. Με βοήθησε πολύ αλλά προσπαθώ να κάνω τη δική μου καριέρα και το δικό μου όνομα.

Πιερ-Λουί Λουμπέ

Οκ, ας περάσουμε στη δική σου καριέρα λοιπόν. World Rally Car, της κατηγορίας Rally1, της M-Sport που είναι μία σπουδαία ομάδα και ετοιμάζεσαι για την πρόκληση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ποιες είναι οι προσδοκίες σου;
Στη Σαρδηνία τερματίσαμε τέταρτοι και εκεί ήταν ένα παρόμοιων απαιτήσεων ράλλυ. Σίγουρα εδώ είναι πιο απαιτητικό ράλλυ για το αυτοκίνητο αλλά ελπίζω να τα πάμε εξίσου καλά και ίσως ακόμα καλύτερα!

Έχεις οδηγήσει και την προηγούμενη γενιά αγωνιστικών του WRC. Ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές;
Το δικό μου δεν ήταν τόσο καλό! Άρα σε σχέση με το Ford Puma Rally1, το βήμα είναι πολύ μεγάλο. Είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο, το σασί είναι εξαιρετικό και όπως είδες, μπορούμε να πιέσουμε ακόμα κι όταν ο δρόμος είναι εντελώς κατεστραμμένος. Αυτό είναι φοβερό.

Ποιος δρόμος; Σε κάποια σημεία δεν ήταν δρόμος!
Ναι, ναι, έτσι είναι οι διαδρομές μέσα στα δάση.

Πιερ-Λουί Λουμπέ

Κοιτώντας μπροστά, 5-10 χρόνια μετά, που βλέπεις τον Πιερ-Λουί;
Σε δέκα χρόνια; Δεν ξέρω. Ελπίζω μέχρι τότε να έχω κερδίσει μερικά ράλλυ και ποτέ δεν ξέρεις. Ελπίζω να είμαι ακόμα στο WRC και θα ήταν σπουδαίο αν καταφέρω να γίνω πρωταθλητής.

Στο εύχομαι! Κλείνοντας, ποιο είναι το μήνυμά σου προς τους αναγνώστες του Gazzetta για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις;
Ελπίζω να το απολαύσετε! Θα είναι ξεχωριστό να τρέχουμε με τα Rally1 εδώ. Θα το διασκεδάσουμε όλοι. Ελπίζω να είστε πολλοί στις ειδικές διαδρομές γιατί αξίζει να δείτε αυτά τα αυτοκίνητα. Θα είναι φοβερό ράλλυ, ελπίζω να είστε εκεί.

Πιερ-Λουί Λουμπέ

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!