BMW: Η επόμενη Μ3 μπορεί να είναι ηλεκτρική

BMW: Η επόμενη Μ3 μπορεί να είναι ηλεκτρική

Κώστας Παστρίμας
BMW: Η επόμενη Μ3 μπορεί να είναι ηλεκτρική
Η πορεία της BMW προς τον εξηλεκτρισμό περιλαμβάνει και τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Μ.

Η BMW είναι μια από τις εταιρείες που έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους μέσα στα επόμενα χρόνια. Το πλάνο των Βαυαρών είναι το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030 ενώ -τουλάχιστον στην Ευρώπη- θα πρέπει να έχει σταματήσει να πουλά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035.

Ο πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας της BMW σημαίνει ότι και τα αυτοκίνητα με το διάσημο σήμα Μ κάποια στιγμή θα είναι επίσης ηλεκτρικά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα χάσουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα και την προσωπικότητα που τα διακρίνει. Φέτος η Μ γιορτάζει τα 50 χρόνια της και ήδη έχει παρουσιάσει μερικά πολύ σημαντικά μοντέλα ενώ στο επόμενο διάστημα έρχονται κι άλλα, όπως η 2η γενιά της Μ2, που θα είναι μάλλον το τελευταίο μοντέλο της «παλιάς σχολής» με τον 6κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα.

bmw m

Δεν θα αργήσει όμως η στιγμή που η M θα αρχίσει να παρουσιάζει ηλεκτρικά μοντέλα και η επόμενη Μ3 δεν αποκλείεται να είναι ηλεκτρική. Αυτό όμως δεν θα την κάνει λιγότερο ξεχωριστή, όπως είπε στο Autocar o επικεφαλής της BMW M, Φρανκ φαν Μιλ: «Η ιστορία της Μ3 είναι παντοτινή. Κάθε φορά που αλλάζουμε τον κινητήρα, από 4κύλινδρο, σε 6κύλινδρο, σε 8κύλινδρο και σε 6κύλινδρο με τούρμπο, η ιστορία της συνεχίζεται. Ίσως γίνει ηλεκτρική, αλλά ακόμα κι αν γίνει αυτό θα είναι πάντα μια Μ3. Άσχετα με την κινητήρια διάταξη, πάντα θα μπορεί κάποιος να οδηγεί τα αυτοκίνητά μας και να ξέρει ότι είναι Μ. Αντέξαμε 50 χρόνια αι θα συνεχίσουμε βα το κάνουμε. Θα μου άρεσε πολύ να δω εξηλεκτρισμένες Μ στο μέλλον, είτε υβριδικές είτε αμιγώς ηλεκτρικές. Αν τις φέρουμε, θα είναι τόσο πρωτοποριακές που θα πείτε: ‘αυτό είναι τρελό, δεν το είδα να έρχεται’».

Ο Φαν Μιλ αποκάλυψε επίσης ότι οι πελάτες της BMW M είναι σε συντριπτικό ποσοστό ανοιχτοί σε ένα ηλεκτρικό μέλλον: «Ρωτήσαμε τους πελάτες μας και το 90-95 τοι εκατό δεν ενδιαφέρεται ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσουμε με τον κινητήρα. Θέλουν απλώς ένα αυτοκίνητο Μ. Ναι, υπάρχουν και λίγοι που είπαν ότι αν σταματήσουμε τους V8 θα φύγουν, αλλά εντάξει. Το σέβομαι».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!