Formula 1: Ο Αλόνσο φέρνει τα πάνω-κάτω στην «τάξη» του 2023

Πάνος Σεϊτανίδης
Formula 1: Ο Αλόνσο φέρνει τα πάνω-κάτω στην «τάξη» του 2023
Το τοπίο ενόψει του παγκοσμίου πρωταθλήματος F1 του 2023 άλλαξε άρδην και δεν αποκλείεται να αλλάξει ξανά τις επόμενες εβδομάδες.

Μέσα σε τέσσερα εικοσιτετράωρα ήρθαν πολλές και αναπάντεχες αλλαγές σε ό,τι αφορά τις συνθέσεις των ομάδων της Formula 1 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2023. Η ξαφνική αποχώρηση του Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκίνησε ένα ντόμινο που φέρνει ενδιαφέρουσες αλλαγές.

Καθώς η Aston Martin F1 επέλεξε να ποντάρει στην εμπειρία του Φερνάντο Αλόνσο, αυτόματα άνοιξε μία θέση στην Alpine, η Williams δεν θα χρειαστεί «δανεικό» ενώ τροποποιούνται τα δεδομένα και για τη Haas.

Βάζοντας έναν αστερίσκο, γιατί οι εκπλήξεις μπορεί να μην τελειώνουν εδώ, ας δούμε πώς διαμορφώνεται η «τάξη» του 2023 στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ομάδα προς ομάδας, βάσει της παρούσας κατάταξης στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

Red Bull Racing

Νο33 Μαξ Φερστάπεν / No11 Σέρχιο Πέρεζ
Πρόσφατα η αυστριακή ομάδα ανακοίνωσε τη διετή επέκταση του συμβολαίου του Μεξικανού οδηγού. Όσο για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, έχει τη μεγαλύτερη εν ισχύ συμφωνία στο grid, αφού υπέγραψε νέο συμβόλαιο που θα τον διατηρήσει «ταύρο» έως και το 2028!

Φερστάπεν και Πέρεζ

Scuderia Ferrari

Νο16 Σαρλ Λεκλέρ / No55 Κάρλος Σάινθ
Και εδώ η οδηγική σύνθεση είναι «κλειδωμένη» για την επόμενη διετία. Ο Μονεγάσκος είχε ήδη συμβόλαιο έως το τέλος της σεζόν του 2024 και πρόσφατα συνέβη το ίδιο και με τον Ισπανό.

Λεκλέρ και Σάινθ

Mercedes-AMG Petronas

Νο44 Λούις Χάμιλτον / Νο63 Τζορτζ Ράσελ
Οι «μεγάλοι» έχουν επενδύσει στη σταθερότητα. Έτσι και οι πρωταθλήτρια των τελευταίων οκτώ ετών, θα συνεχίσει με το Βρετανικό δίδυμο που συνδυάζει εμπειρία με ταλέντο. Εδώ οι συμφωνίες έχουν ισχύ έως το τέλος της επόμενης σεζόν.

Ράσελ και Χάμιλτον

Alpine

Νο31 Έστεμπαν Όκον / ?
Αφού προφανώς προέκυψε διαφωνία στη χρονική διάρκεια της νέας συμφωνίας με τον Αλόνσο, ήρθε το διαζύγιο. Οι Γάλλοι δε θα σκάσουν αφού ανοίγει μία θέση για το ανερχόμενο αστέρι τους και πρωταθλητή της Formula 2, Όσκαρ Πιάστρι. Μπορείτε να διαβάσετε αποκλειστική συνέντευξη του ταλαντούχου Αυστραλού στο τεύχος #87 του gMotion by Gazzetta. Όσο για το ρόλο του ηγέτη, τον αναλαμβάνει ο ικανός Όκον που δεσμεύεται έως και το 2024.

Έστεμπαν Όκον

McLaren-Mercedes

No3 Ντάνιελ Ρικιάρντο / No4 Λάντο Νόρις
Άλλη μία ομάδα όπου θεωρητικά δεν έχουμε θέμα συζήτησης. Διότι στην πράξη, ακούγονται πολλά για τον Αυστραλό που ούτε φέτος «τραβάει». Πλέον δεν έχει την επιλογή της Aston Martin άρα θα μείνουμε στα λόγια του – πως θα μείνει και θα επιμείνει και το 2023. Όσο για τον Βρετανό teammate του, έχει συμβόλαιο έως το τέλος του 2025.

Ντάνιελ Ρικιάρντο

Alfa Romeo Racing

Νο77 Βάλτερι Μπότας / ;
Για πρώτη φορά στην καριέρα του στην F1 ο Φινλανδός απολαμβάνει τη σιγουριά πολυετούς συμβολαίου. Το όνομα του ομόσταβλού του για το 2023 είναι άγνωστο αν και ο Κινέζος Ζου Γκουάνγιου έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις.

Μπότας, Ζου, Κούμπιτσα

Haas-Ferrari

Νο20 Κέβιν Μάγκνουσεν / ?
Ο Δανός έχει συμβόλαιο και για το 2022, ο Μικ Σουμάχερ όχι. Ο Γερμανός φερόταν κοντά στην Aston Martin, με έντονη μάλιστα φημολογία πως θα άφηνε και την Ακαδημία της Ferrari. Τώρα είναι άγνωστος ο δρόμος που θα διαλέξει αλλά ξάφνου, η παραμονή του στην Αμερικανική ομάδα αποκτά πολλές πιθανότητες.

Σουμάχερ και Μάγκνουσεν

Scuderia AlphaTauri

Νο10 Πιερ Γκασλί / ?
Ο Γάλλος διατηρεί το ρόλο του ηγέτη, παρότι φέτος δεν έχει τις εντυπωσιακές εμφανίσεις των δύο προηγούμενων σεζόν. Ας βάλουμε έναν αστερίσκο σε περίπτωση που ο Ρικιάρντο αποφασίσει ξαφνικά να φύγει από τη McLaren αλλά αυτό είναι απλά μία υπόθεση. Το μέλλον του Γιούκι Τσουνόντα είναι αβέβαιο, θα εξαρτηθεί από τη φύση της μελλοντικής συνεργασίας της Red Bull με τη Honda. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Τσουνόντα και Γκασλί

Aston Martin-Mercedes

Νο14 Φερνάντο Αλόνσο / Νο18 Λανς Στρολ
Ο Ισπανός ήταν το μεγάλο «μπαμ» των μεταγραφών ενώ δίπλα του θα έχει τον Καναδό που παρότι ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, είναι δεδομένο πως θα είναι στο κόκπιτ του πράσινου μονοθεσίου. Είναι άλλωστε η ομάδα του μπαμπά του.

Φερνάντο Αλόνσο

Williams F1

? / ?
Μία ακόμα ομάδα που επηρεάζεται από την μετεγγραφή του Αλόνσο. Πλέον δε θα αποτελέσει προορισμό του Πιάστρι άρα οι νυν οδηγοί της απέκτησαν ξαφνικά πολύ περισσότερες πιθανότητες για να μείνουν στα κόκπιτ. Ο λόγος για τον Καναδό Νίκολα Λατίφι που φέρνει και πολλά χρήματα σε χορηγίες και τον Άλεξ Άλμπον που είναι «δανεικός» από τη Red Bull. Πάντως ο Ταϊλανδός «παίζει» και για την AlphaTauri σε περίπτωση που αδειάσει η θέση του Τσουνόντα.

Άλεξ Άλμπον

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!