Η Mercedes παρουσιάζει το εξηλεκτρισμένο eActros LongHaul

Η Mercedes παρουσιάζει το εξηλεκτρισμένο eActros LongHaul

Κώστας Παστρίμας
Η Mercedes παρουσιάζει το εξηλεκτρισμένο eActros LongHaul
Η Mercedes-Benz Trucks μεταφέρει στον τομέα των φορτηγών τα κορυφαία συστήματα εξηλεκτρισμού της.

Η Mercedes-Benz Trucks έχει θέσει σε λειτουργία ένα πρόγραμμα εξηλεκτρισμού του στόλου φορτηγών της. Το επόμενο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι για την κατηγορία των φορτηγών μεγάλων αποστάσεων με την Mercedes να παρουσιάζει το νέο eActros LongHaul. Το συγκεκριμένο φορτηγό έχει προγραμματιστεί να μπει στην παραγωγή το 2024 και για την ώρα υποβάλλεται σε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους προκειμένου να αξιολογηθεί σε πραγματικές συνθήκες.

Το eActros LongHaul αναμένεται να έχει αυτονομία 500 χιλιομέτρων με πολύ εξελιγμένα συστήματα φόρτισης. Το σύστημα που είναι εξοπλισμένο ονομάζεται Megawatt Charging και θα είναι συμβατό με τέσσερις σταθμούς στη Γερμανία που αναμένεται να κατασκευαστούν και να δοκιμαστούν σε πραγματικές εφαρμογές. Στο έργο συμμετέχουν διάφοροι άλλοι εταίροι της κοινοπραξίας από τη βιομηχανία και την έρευνα. Η Mercedes-Benz Trucks ήδη δουλεύει πάνω και σε άλλες εκδόσεις του eActros 300 και eActros 400.

Mercedes

Για φόρτιση, η Mercedes-Benz Trucks συνεργάζεται με τη Siemens Smart Infrastructure, την ENGIE και την EVBox Group. Όσον αφορά τη δημόσια φόρτιση για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, η Daimler Truck, η Traton Group και ο όμιλος Volvo υπέγραψαν δεσμευτική συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας. Η
κοινοπραξία αυτή προβλέπει την ανάπτυξη και λειτουργία ενός δημόσιου δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης για βαριά ηλεκτρικά φορτηγά μεγάλων αποστάσεων και τουριστικά λεωφορεία στην Ευρώπη. Το δίκτυο φόρτισης αυτών των τριών εταίρων θα είναι διαθέσιμο σε διαχειριστές στόλων στην Ευρώπη ανεξαρτήτως μάρκας.

Mercedes

Το eActros θα είναι εξοπλισμένο με μπαταρίες συμβατές με την eEconic έχοντας εξαιρετικά καλές επιδόσεις, ενώ θα διαθέτει και το δεύτερης γενιάς σύστημα MirrorCam. Το μήκος του βραχίονα κάμερας στο MirrorCam και στις δύο πλευρές έχει μειωθεί κατά δέκα εκατοστά, δίνοντας πλεονέκτημα στον οδηγό όταν κινηθεί όπισθεν. H Κάριν Ράντστρομ, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Mercedes-Benz Trucks, δήλωσε: «Το τεράστιο ενδιαφέρον για την εκδήλωση οδήγησης του eActros στο Wörth αποδεικνύει περίτρανα ότι η ηλεκτρική κινητικότητα γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής στους πελάτες μας. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες στέλνουν ένα ηχηρό μήνυμα προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να ενώσουν τις προσπάθειές τους και να θέσουν σε κυκλοφορία όλο και περισσότερα ηλεκτρικά φορτηγά, να επεκτείνουν τις υποδομές φόρτισης και να επιτύχουν ισοτιμία κόστους».

Mercedes

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!