Formula 1, Ισπανία: Ταχύτερος ο Λεκλέρ στο FP2, πολύ ανταγωνιστική η Mercedes

Formula 1, Ισπανία: Ταχύτερος ο Λεκλέρ στο FP2, πολύ ανταγωνιστική η Mercedes
O Σαρλ Λεκλέρ ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας της F1, για λογαριασμό της Scuderia Ferrari.

Το "δύο στα δύο" την Παρασκευή στην πίστα της Βαρκελώνης έκανε ο Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στο FP2. Ο Μονεγάσκος σημείωσε με τη μαλακή γόμα χρόνο 1:19,670 και κατέλαβε και πάλι την 1η θέση σε ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix Ισπανίας. Πίσω του όμως είδε τους δύο οδηγούς της Mercedes-AMG να τον ακολουθούν, με τον Τζορτζ Ράσελ να είναι μόλις ένα δέκατο πιο αργός.

Στην 5η θέση βρέθηκε ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing, με τον Ολλανδό να χάνει χρόνο στο δεύτερο κομμάτι της πίστας. Θετική ήταν η παρουσία των Alpine, Aston Martin και Haas, έχοντας παρουσία στη δεκάδα.

Η μόνη διακοπή στη διαδικασία ήρθε όταν ο Βάλτερι Μπότας της Alfa Romeo σταμάτησε στην έξοδο της στροφής 1 με κάποιου είδους μηχανικό πρόβλημα. Ως αποτέλεσμα, έκανε την εμφάνισή του το Virtual Safety Car.

Ας δούμε όμως πως διαδραματίστηκε το FP του Grand Prix Ισπανίας. Με το που άναψε το πράσινο φως στο τέλος του pit-lane, οι περισσότεροι οδηγοί βγήκαν για τα πρώτα τους περάσματα. Μάλιστα, αυτός που περίμενε υπομονετικά να βγει από τα pit ήταν ο Πέρεζ, ο οποίος στο FP1 παραχώρησε τη θέση του στον οδηγό της Formula 2, Γιούρι Βιπς.

Από νωρίς στη διαδικασία ο Φερστάπεν έθεσε το ρυθμό με το 1:20,932 χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα ελαστικών. Η διαφορά από τις Ferrari σε εκείνο το σημείο ήταν μικρότερη από ένα δέκατο. Ο Χάμιλτον είχε φέρει τη Mercedes W13 στην 4η θέση όντας μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Ενώ όλοι οι οδηγοί πραγματοποιούσαν την πρώτη φάση του προγράμματός τους, ήρθε η πρώτη απρογραμμάτιστη διακοπή.

Τη στιγμή που ολοκλήρωνε τον πρώτο του γρήγορο γύρο στη διαδικασία, ο Μπότας αντιμετώπισε κάποιου είδους μηχανικό πρόβλημα και αναγκάστηκε να σταματήσει τη C42 εκτός πίστας. Ως αποτέλεσμα, έκανε την εμφάνισή του το Virtual Safety Car για μερικά λεπτά. Ενδιαφέρον μέχρι εκείνο το σημείο είχαν οι μεγάλες διαφορές στην κατάταξη μεταξύ των οδηγών σε μία πίστα των 80 δευτερολέπτων.

Με τη συμπλήρωση 20 λεπτών, είδαμε τους οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα με τη μαλακή γόμα για την πρώτη προσομοίωση κατατακτηρίων. Ο Φερστάπεν σημείωσε αρχικά το 1:20,006, όμως ο Σάινθ τον ξεπέρασε για 16 χιλιοστά λίγο αργότερα. Ο Λεκλέρ όμως είχε έναν άσσο στο μανίκι του και έσπασε τα χρονόμετρα με το 1:19,620. Οι οδηγοί της Mercedes έδειξαν να είναι αρκετά ανταγωνιστικοί με τον Ράσελ να είναι 0,117 δευτερόλεπτα πίσω από τον οδηγό της Ferrari, ενώ ο Χάμιλτον ήταν 0,204 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Όπως φαίνεται θα έχουμε μάχη ανάμεσα σε τρεις ομάδες στον αγώνα αυτού του τριημέρου.

Στα τελευταία 20 λεπτά οι ομάδες επικεντρώθηκαν σε ρυθμό αγώνα, βάζοντας πολλά καύσιμα στα μονοθέσιά τους. Οι οδηγοί χρησιμοποίησαν διαφορετικές γόμες ώστε να πάρουν πολύτιμα δεδομένα. Η σκληρή γόμα δεν είναι η ιδανική για την πίστα αυτή από πλευράς πρόσφυσης και ταχύτητας. Αυτό δεν αποκλείεται να οδηγήσει τις ομάδες σε στρατηγική δύο pit-stop στον αγώνα της Κυριακής.

Η διαδικασία ολοκληρώθηκε δίχως κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, με οδηγούς και ομάδες να ολοκληρώνουν τα προγράμματά και τη συλλογή πολύτιμων δεδομένων. Μόνο ο Λάντο Νόρις είχε «εγκλωβιστεί» στο γκαράζ της McLaren, καθώς ο Βρετανός προκάλεσε ζημιά το πάτωμα του μονοθεσίου του.

Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο στις 14:00 ώρα Ελλάδος με την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ισπανίας. Ακολουθήστε όλη τη δράση του τριημέρου στο gMotion by Gazzetta με LIVE σε κατατακτήριες και αγώνα.

Αποτελέσματα FP2 GP Ισπανίας

GP Ισπανίας FP2

Φωτογραφίες: Pirelli

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!