Δοκιμές MotoGP Χερέθ: Δουλειά ουσίας ενόψει συνέχειας

Κώστας Παστρίμας
Οι αναβάτες του MotoGP είχαν την ευκαιρία να δουλέψουν σε νέα εξαρτήματα και ρυθμίσεις τη Δευτέρα στην Ισπανία.

Για πολλούς, η Δευτέρα μετά το αγωνιστικό τριήμερο MotoGP στην πίστα Χερέθ ήταν πιο σημαντική ακόμα και από τον ίδιο τον αγώνα. Αρκετοί είναι εκείνοι που αναζητούν λύσεις σε προβλήματα που τους απασχολούν με το στήσιμο της μοτοσικλέτας και μια ημέρα δοκιμών είναι ικανή να κάνει τη διαφορά για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Η Honda ήταν εκείνη που είχε την περισσότερη δουλειά στην πίστα με τον Μάρκ Μάρκεθ να δοκιμάζει πολλά νέα πράγματα στη μοτοσικλέτα του. Ο Ισπανός είχε τρεις διαφορετικές μοτοσικλέτες στο γκαράζ του, ωστόσο στο τέλος της ημέρας παραδέχτηκε ότι παρά το γεγονός ότι κατάλαβε αρκετά πράγματα, το βασικό πρόβλημα της μοτοσικλέτας παραμένει άλυτο. Στην KTM αίσθηση έκανε το νέο σύστημα εξάτμισης το οποίο δοκίμασε ο Μπράντ Μπίντερ (2ος στην κατάταξη των δοκιμών) και ο Μιγκέλ Ολιβέιρα, ενώ δούλεψαν πολύ και τη γεωμετρία της μοτοσικλέτας.

Ταχύτερος αναβάτης της ημέρας ήταν ο Γιόχαν Ζάρκο με την Pramac Ducati. Η Ducati επιβεβαίωσε με τους εργοστασιακούς αναβάτες της ότι η μοτοσικλέτα βρίσκεται σε σωστό δρόμο, ενώ ο Ένεα Μπαστιανίνι έλαβε από το εργοστάσιο το αεροδυναμικό πακέτο της GP22. Στην Yamaha τα μεγάλα νέα ήταν ότι ο Φάμπιο Κουαρταράρο (3ος στις δοκιμές) θα έχει στη διάθεσή του ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο στο Ιταλικό GP. Παρόλα αυτά ο Γάλλος δεν είδε κάποια διαφορά στον κινητήρα και την τελική ταχύτητα της μοτοσικλέτας.

Στην Suzuki δεν είχαν εξαρτήματα να δοκιμάσουν και επέλεξαν να «παίξουν» με το στήσιμο στις αναρτήσεις, ενώ στην Aprilia είχαν ένα νέο ψαλίδι στη διάθεσή τους οι Αλέις Εσπαργκαρό και Μάβερικ Βινιάλες. Τόσο ο Βινιάλες όσο και ο Λορένζο Σαβαντόρι (δοκιμαστής της Aprilia) είχαν προβλήματα με τις μοτοσικλέτες τους και έχασαν αρκετό χρόνο στην πίστα, αλλά έμειναν ικανοποιημένη από την πρόοδο που έχει κάνει η μοτοσικλέτα.

Επόμενο ραντεβού του MotoGP είναι στις 13-15 Μαΐου στην πίστα Λε Μάνς της Γαλλίας.