Test Ride Daytona DYMOTO 200: Ο μικρός-μεγάλος σύντροφος

Κώστας Παστρίμας
Test Ride Daytona DYMOTO 200: Ο μικρός-μεγάλος σύντροφος
Οδηγούμε το ικανό DYMOTO 200 και ανακαλύπτουμε τον πιο προσιτό και στιλάτο τρόπο μετακίνησης εκτός και εκτός πόλης.

Οι μικρές adventure μοτοσικλέτες έχουν γνωρίσει άνθιση τα τελευταία δύο χρόνια στις ευρωπαϊκές αγορές, ενώ έχουν κερδίσει την εύνοια και των Ελλήνων αγοραστών οι οποίοι δεν θέλουν ένα scooter για τις αστικές τους μετακινήσεις και προτιμούν να έχουν την αίσθηση μιας κανονικής μοτοσικλέτας κάτω από τα πόδια τους. Η Daytona μέσω της νέας εταιρείας Evomoto, παρουσίασε μια νέα, ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των street adventure μοτοσικλετών η οποία ονομάζεται DYMOTO 200.

DYMOTO

Εμφάνιση που ξεχωρίζει με σπορ πινελιές

Το πρώτο πράγμα που προσέχεις στο DYMOTO 200 είναι ότι δεν έχει να κρύψει κάτι. Η ταυτότητά του είναι ξεκάθαρη με την πρώτη ματιά που θα του ρίξεις και ο σχεδιασμός του σε παραπέμπει άμεσα σε μια μικρή street adventure μοτοσικλέτα. Το commuting είναι εκείνο που θα προσφέρει απλόχερα το DYMOTO στον αναβάτη και ακόμα και σταματημένο σε πείθει ότι θα το πετύχει εύκολα.

Η δομή του θυμίζει τη σειρά CB της Honda, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος με το LED φωτιστικό σώμα να τραβάει το βλέμμα περισσότερο. Εκείνο όμως που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το προστατευτικό κάγκελο στα πλαϊνά του κινητήρα το οποίο είναι βαμμένο σε έντονο κόκκινο χρώμα. Μοιάζει με πλαίσιο χωροδικτύωμα και αυτό δίνει σχεδιαστικούς πόντους στην εμφάνιση του DYMOTO 200, ενώ φιλοξενεί και τα προστατευτικά μανιτάρια.

DYMOTO 200

Σύγχρονος κινητήρας με ζωηρές επιδόσεις

Πολύ προσεγμένη είναι η επιλογή του κινητήρα στο DYMOTO 200. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, μηχανικό σύνολο 189 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 16,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 15,8Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ηλεκτρονικός ψεκασμός, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου με αλυσίδα. Το σύνολο λειτουργεί καλύτερα από ότι θα περίμενε κανείς ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές όπου έχει εξαιρετική απόδοση.

Πετάγεσαι από το φανάρι με σπιρτάδα και αλλάζοντας σχέσεις στο κιβώτιο η μοτοσικλέτα επιταχύνει ικανοποιητικά. Η ισχύς έρχεται γραμμικά αλλά έχει την απαραίτητη ζωηράδα για να σε κρατήσει σε ένα καλό επίπεδο εγρήγορσης. Στον αυτοκινητόδρομο το ταχύμετρο δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 120Km/h, ενώ για αρκετή ώρα μπορείς να κινηθείς με 130Km/h+, για παράδειγμα, στην Αττική Οδό. Μέσα στην πόλη το μοτέρ σε βοηθάει να ξεγλιστρήσεις από κάθε δύσκολη συνθήκη χωρίς να σε κουράζει ή να κουράζεται. Και από κατανάλωση; Στην πλέον σκληρή χρήση με το στροφόμετρο μόνιμα πάνω από τις 8.000 σ.α.λ. κυμάνθηκε κοντά στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

DYMOTO 200

Ευχάριστο και εύκολο στο δρόμο

Η συμπεριφορά στο δρόμο του DYMOTO 200 σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό από την πρώτη κιόλας Το βάρος του DYMOTO 200 είναι 164 κιλά. Δε χρειαστήκαμε παρά μερικά μόλις μέτρα στην ευθεία για να νιώσουμε άνετα και χωρίς υπερβολή στην πρώτη στροφή να ακουμπήσει το μαρσπιέ στην άσφαλτο! Βλέπετε, δε χρειάζεσαι 200 ίππους, ενεργητικές αναρτήσεις και έναν σκασμό ηλεκτρονικά για να διασκεδάσεις, αρκεί βέβαια να είσαι συνειδητοποιημένος για το τι έχεις ανάμεσα στα πόδια σου και που βρίσκεσαι.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 14 λίτρα.Το DYMOTO είναι εξοπλισμένο με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω τα οποία συνεργάζονται εξαιρετικά με το πλαίσιο. Ιδιαίτερα το εμπρός μέρος σου δημιουργεί γρήγορα ένα αίσθημα εμπιστοσύνης και μπορείς να το πιέσεις στα φρένα και στην είσοδο της στροφής χωρίς κανέναν δισταγμό. Το πίσω μέρος είναι λίγο πιο μαλακό στη ρύθμιση και γλιστράει όμορφα στις εισόδους των στροφών δίνοντας μια γλυκιά αίσθηση supermoto.

Τα φρένα επίσης είναι πολύ ικανοποιητικά καθώς έχουν αρκετή δύναμη, είναι αποτελεσματικά και δεν απαιτούν πολύ δύναμη στη μανέτα. Ξεκάθαρα το δυνατό σημείο του DYMOTO 200 είναι η οδική του συμπεριφορά η οποία εκτός από τη βασική σου μετακίνηση μπορεί να γίνει πολύ διασκεδαστικό προσφέροντας καλό κράτημα με σταθερότητα και σωστή ισορροπία.

DYMOTO 200

Τα έχει όλα και συμφέρει

Στο κομμάτι του εξοπλισμού, το DYMOTO 200 διαθέτει λυχνία ειδοποίησης σε περίπτωση χαμηλής πίεσης στα ελαστικά, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και USB θύρα φόρτισης μπροστά και αριστερά κάτω από το ψηφιακό όργανο. Η LCD οθόνη είναι μακρόστενη και προσφέρει τις βασικές πληροφορίες, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι LED με DRL φώτα ημέρας.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια και σε τοποθετούν μέσα στη μοτοσικλέτα με τα πόδια να φτάνουν πολύ εύκολα την άσφαλτο. Το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ για τη συγκεκριμένη κατηγορία κάτι που βοηθάει στον χειρισμό, ενώ η λεπτή του σιλουέτα είναι ιδανική για εύκολες μανούβρες και επιτόπιες μετακινήσεις.

DYMOTO 200

Σημείο αναφοράς στην κατηγορία

Το DYMOTO 200 είναι ακριβώς αυτό που βλέπεις. Μια μικρή street adventure μοτοσικλέτα με άνετη θέση οδήγηση και σύγχρονο σχεδιασμό. Αυτό όμως που δε βλέπεις και πρέπει να ανακαλύψεις οδηγώντας το είναι η εξαιρετική του συμπεριφορά στο δρόμο. Το Daytona μπορεί να σε μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια στον προορισμό σου, την ίδια στιγμή όμως μπορεί και να σε διασκεδάσει με την σωστά ισορροπημένη συμπεριφορά του. Κρύβει μέσα του αρκετό σπορ DNA το οποίο δε θα αφήσει καμία διαδρομή να σου φανεί βαρετή, πόσο μάλλον η ίδια η μοτοσικλέτα την οποία ξεκάθαρα θα την ευχαριστηθείς σε κάθε χιλιόμετρο.

ΤΙΜΗ: 3.195€

Τεχνικά Χαρακτηριστικά DYMOTO 200

DYMOTO 200

Στο gmotion by gazzetta επιλέγουμε κορυφαίο εξοπλισμό ασφάλειας και προστασίας μόνο από το motomarket

motomarket

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!