Ford Range Dakar: Η ανάπαυση του πρωταθλητή

Γιάννης Καλογερόπουλος
Μετά από πολλά σκληρά χιλιόμετρα και τον τερματισμό του στο Dakar, το Ranger πάει να ξεκουραστεί για λίγο στην Έκθεση της Γενεύης.

Το εντυπωσιακό Ford Ranger Dakar θα κάνει για πρώτη φορά τα πιο ήρεμα χιλιόμετρα μέχρι τη Γενεύη και την ομώνυμη Έκθεση Αυτοκινήτου όπου θα κάνει την πρεμιέρα του.

Το Ford Ranger το οποίο ολοκλήρωσε το Ράλι Ντακάρ, το δυσκολότερο αγώνα στην αρένα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Ν. Αμερική στις αρχές της χρονιάς, θα βρίσκεται στο περίπτερο της Ford στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, 4-5 Μαρτίου, 2014.

Με πλήρωμα τον Αργεντινό οδηγό Lucio Alvarez και συνοδηγό τον Ronnie Graue τερμάτισε στη 22η θέση της γενικής κατάταξης και 7ο στην κατηγορία βενζινοκίνητων οχημάτων cross-country. Από τις 147 συμμετοχές, κάτω από το 45% κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό.

Το Ford Ranger 5.0 V8 κατέκτησε το στόχο της ομάδας να τερματίσει στον εξουθενωτικό αγώνα των 14 ημερών και των 9300km, μέσα από κακοτράχαλες βραχώδεις διαδρομές, οργωμένες κοίτες ποταμών και αμμόλοφους στην Αργεντινή και τη Χιλή τρέχοντας σε θερμοκρασίες άνω των 45°C.

Την κατασκευή του ανέλαβε η ιδιωτική ομάδα Neil Woolridge Motorsport από τη Ν. Αφρική με την υποστήριξη της Global Product Development Team της Ford. Τη διαχείριση των υλικών ανέλαβε η Γερμανικής έδρας South Racing.

Το Dakar Ranger βασίζεται στο στάνταρ 4x4 double-cab Ford Ranger με πλήρως συνθετικό αμάξωμα και προηγμένα εξαρτήματα ελαφρού βάρους. Ο αλουμινένιος κινητήρας αποδίδει 350 ίππους με διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων. Το αυτοκίνητο έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω, αερόψυκτα φρένα εμπρός και υγρόψυκτα πίσω. Χρησιμοποιεί εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο και έχει μόνιμη τετρακίνηση.

«Ένα περίπλοκο σύστημα διάταξης εργαλείων χρησιμοποιήθηκε στη διαδικασία παραγωγής για να διασφαλίσει ότι κάθε εξάρτημα κατασκευαζόταν σύμφωνα με τις προδιαγραφές σχεδίασης ώστε να επιτυγχάνεται η τέλεια εφαρμογή» εξηγεί ο Neil Woolridge, team manager. «Αν και κατασκευάστηκε τοπικά, είχαμε τεράστια υποστήριξη από συναδέρφους μας από όλο τον κόσμο, όπως για παράδειγμα από την ομάδα Global Product Development της Ford Motor Company.»

«Το Ράλι Ντακάρ αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη πρόκληση του μηχανοκίνητου αθλητισμού» δήλωσε ο Gerard Quinn, επικεφαλής της Ford Racing στην Ευρώπη. «Ήταν εντελώς νέο project και το γεγονός ότι το Ranger τερμάτισε στο Dakar στο ντεμπούτο του αποτελεί ένα επίτευγμα για το οποίο η Ford και η ομάδα μπορούν να νιώθουν εξαιρετικά περήφανοι.

«Οι αγώνες αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη δοκιμασία και ένα κρίσιμο στάδιο της διαδικασίας εξέλιξης. Το φετινό Ντακάρ θεωρήθηκε ένα από τα σκληρότερα στην ιστορία του θεσμού και το ποσοστό εγκαταλείψεων το επιβεβαιώνει. Το γεγονός ότι το Ranger κατάφερε να τερματίσει λέει πολλά για την αντοχή και αξιοπιστία του αυτοκινήτου καθώς και για την ταχύτητά του και χαίρομαι που θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην Ευρώπη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης» πρόσθεσε ο Quinn.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!