40 πρόσωπα ενώνουν τις φωνές τους υπέρ της ζωής χωρίς πλαστικά μιας χρήσης με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς
Με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον», η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, δημιουργούν ένα «κύμα» ενημέρωσης με τη χρήση «πρεσβευτών», οι οποίοι ενώσουν τις φωνές τους δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα υποδοχής της νέας συνθήκης για τη σταδιακή κατάργηση των πλαστικών μίας χρήσης.
Έτσι, 40 σύντομα βίντεο διάρκειας ενός λεπτού, με πρωταγωνιστές δημοφιλείς προσωπικότητες από όλο το κοινωνικό φάσμα, θα κάνουν την εμφάνισή τους, από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Ιανουάριο, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Στόχος της εταιρίας είναι να δημιουργήσει θετικό αντίκτυπο για το περιβάλλον και να συμπαρασύρει και άλλους να γίνουν μέρος της αλλαγής, αποδεικνύοντας έμπρακτα για ακόμη μία φορά, την ευαισθησία της σε περιβαλλοντικά θέματα.
Τη σκηνοθεσία και παραγωγή των βίντεο έχει αναλάβει ο δημιουργός ντοκιμαντέρ και δημοσιογράφος Σωτήρης Δανέζης.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στo πεδίo δράσης REsearch.
Μάθετε περισσότερα στο lidl.gr/plastic
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Ιμπόρα: «Θα κάνουμε τα πάντα για να τα καταφέρουμε με την Αστον Βίλα, είναι ένα όμορφο όνειρο ο τελικός» (vid)
- Οι άγνωστες «σφαγές» ηθοποιών πίσω από τις κάμερες - Από τα «Εγκλήματα» μέχρι τις «Μάγισσες»
- Ολλανδία: Οι οπαδοί της Ρόντα εισέβαλαν στο γήπεδο για να πανηγυρίσουν την άνοδο, αλλά... κάηκαν στο 90+5΄