Τουρίστρια κάλεσε την αστυνομία όταν αντιλήφθηκε πως πρέπει να πληρώσει 600 ευρώ για ένα πιάτο με καβούρι
Μια γευστική εμπειρία στη Σιγκαπούρη πήρε μια απροσδόκητη τροπή όταν μια ομάδα τουριστών βρέθηκε αντιμέτωπη με έναν υπέρογκο λογαριασμό εστιατορίου, με αποτέλεσμα να καλέσει την αστυνομία για βοήθεια.
Η Junko Shinba, με καταγωγή από την Ιαπωνία, εξερευνούσε τη πόλη με τρεις φίλους της όταν αποφάσισαν να απολαύσουν τη γνωστή απόλαυση της Σιγκαπούρης - καβούρι τσίλι, στο Seafood Paradise.
Tourist calls police after being charged £500 for chilli crab in Singapore https://t.co/xVfHMcUkT5 pic.twitter.com/k2RliReoWD
— The Independent (@Independent) September 25, 2023
Ωστόσο, η γαστρονομική τους περιπέτεια μετατράπηκε σε οικονομικό σοκ, όταν τους έδωσαν έναν λογαριασμό συνολικού ύψους 900€. Η κ. Shinba ισχυρίστηκε ότι η επιλογή τους για το βασιλικό καβούρι της Αλάσκας, συστήθηκε από τον σερβιτόρο. Ενώ η ιστοσελίδα του εστιατορίου αναφέρει μια «εποχιακή τιμή» για αυτό το πιάτο , οι άλλες τιμές συνήθως καθορίζονται με βάση το βάρος. Η κα Shinba υποστήριξε ότι ο σερβιτόρος δεν διευκρίνισε αυτή τη δομή τιμολόγησης.
Η κατάσταση κλιμακώθηκε, με αποτέλεσμα η ομάδα να επικοινωνήσει με την αστυνομία για βοήθεια. Οι αστυνομικοί έφτασαν στο εστιατόριο για να μεσολαβήσουν στη διαμάχη. Η κ. Shinba απευθύνθηκε επίσης στο Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης σχετικά με το περιστατικό.
Σε απάντηση, ο Όμιλος Paradise Group, ο φορέας εκμετάλλευσης του Seafood Paradise, εξέφρασε βαθιά απογοήτευση για αυτό που αντιλήφθηκε ως ανακριβείς ισχυρισμούς με σκοπό να αμαυρώσει τη φήμη του.