Ο Εβανς πέρασε μπροστά στο Ράλι Μόντε Κάρλο

Gazzetta team
Ο Εβανς πέρασε μπροστά στο Ράλι Μόντε Κάρλο
Ο Ελφιν Έβανς εκμεταλλεύθηκε ένα κλαταρισμένο λάστιχο του Οζιέ και πέρασε με το Toyota Yaris WRC επικεφαλής του Ράλι Μόντε Κάρλο, αν και ο Γάλλος παραμένει σε απόσταση βολής με διαφορά μόλις 7,4 δευτερολέπτων από τον ομόσταβλό του.

Παρέλαση έκανε ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το Toyota Yaris WRC μέχρι την έκτη ειδική διαδρομή του Ράλι Μόντε Κάρλο. Τότε χτύπησε ωστόσο τον παγκόσμιο πρωταθλητή του WRC η ατυχία με τη μορφή ενός κλαταρισμένου ελαστικού, η οποία τον καθυστέρησε για πάνω από μισό λεπτό, με αποτέλεσμα να πέσει ο Γάλλος από την πρώτη στην τρίτη θέση.

Ο Οζιέ εξαπέλυσε αντεπίθεση, πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στην έβδομη και τελευταία ειδική διαδρομή της δεύτερης ημέρας του «Μόντε» και πέρασε δεύτερος με διαφορά μόνον 7,4 δευτερολέπτων από τον πρωτοπόρο ομόσταβλό του Έλφιν Έβανς. Ο Οζιέ έχει νικήσει επτά φορές στο Ράλι Μόντε Κάρλο και ήταν βεβαίως πολύ εκνευρισμένος εξαιτίας της ατυχίας του λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν κύλισαν τα πράγματα ιδανικά, όμως δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα περισσότερο. Σε τελική ανάλυση πρέπει να τερματίσουμε».

O Τάνακ προβληματίστηκε με το θάμπωμα του παρμπρίζ του Hyundai i20 WRC.

Ο Οτ Τάνακ είχε προβλήματα όταν θάμπωσε στα τελευταία χιλιόμετρα το μπροστινό παρμπρίζ του Hyundai i20 WRC, ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε και στο Ράλι Μόντσα, με το οποίο είχε ολοκληρωθεί η περυσινή σεζόν του WRC. Ετσι αρκέστηκε στην τρίτη θέση, ενώ τέταρτος είναι πλέον ο Ροβάνπερα με Toyota Yaris WRC, καθώς διόρθωσε ένα λάθος του που παραλίγο να τον υποχρεώσει να εγκαταλείψει και κατάφερε να περάσει μπροστά από τον πέμπτο Τιερί Νεβίλ με Hyundai.

Ο Νεβίλ έχασε πολύτιμο χρόνο το πρωί της Παρασκευής εξαιτίας λανθασμένης επιλογής ελαστικών, ωστόσο έδειξε εντυπωσιασμένος από την προσαρμογή του νέου συνοδηγού του, Μάρτιν Γουίντεγκε λέγοντας τα εξής: «Κάνει απίστευτη δουλειά και έτσι αποκτώ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Φυσικά δεν πιέζω τόσο πολύ, όμως τα πράγματα πηγαίνουν πλέον πραγματικά καλά».

Πρόωρη εγκατάλειψη είχαμε ωστόσο για τον νεαρό οδηγό της Ηyundai, Πιερ Λουί Λουμπέ, που έχασε τον έλεγχο του i20 WRC και προσέκρουσε με ορμή πάνω σε μία πέτρινη μάντρα, με αποτέλεσμα τη διακοπή της ειδικής διαδρομής.

Ευχάριστα έκλεισε η δεύτερη ημέρα του Μόντε Κάρλο για τον Ντάνι Σόρντο, που έκανε στην τελευταία ειδική διαδρομή με το Hyundai i20 WRC τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, ενώ τέταρτος ήταν ο Κατσούτα με Toyota Yaris WRC. Ο Ιάπωνας ανέβηκε έτσι στην όγδοη θέση μετά το πέρας της ημέρας, ενώ όπως δήλωσε «ήθελα οπωσδήποτε να δείξω, τι μπορώ. Όμως μου λείπει λίγο η αυτοπεποίθηση και επίσης θέλω να τερματίσω».

Το αγωνιστικό σκέλος του Σαββάτου ξεκινά πάλι πολύ νωρίς στις 7.30 το πρωί ώρα Ελλάδας. Είναι πιθανόν πάντως να έχουμε αρκετές ανατροπές και εκπλήξεις, καθώς το μετεωρολογικό δελτίο προβλέπει φρέσκο χιόνι, οπότε θα είναι πολλές οι παγίδες για τους αγωνιζόμενους.

Η πρώτη δεκάδα μετά την 7η ΕΔ του Ράλι Μόντε Κάρλο

1.Evans / MartinToyota Yaris WRC01:33:57.5

2.Ogier / IngrassiaToyota Yaris WRC+0:07.4

3.Tänak / JärveojaHyundai i20 Coupe WRC+0:25.3

4.Rovanperä / HalttunenToyota Yaris WRC+0:53.1

5.Neuville / WydaegheHyundai i20 Coupe WRC+0:59.1

6.Sordo / Del BarrioHyundai i20 Coupe WRC+1:49.6

7.Mikkelsen / FløeneŠkoda Fabia Rally2 evo+3:50.8

8.Katsuta / BarrittToyota Yaris WRC+4:05.0

9.Fourmaux / JamoulFord Fiesta Rally2+4:37.9

10.Greensmith / EdmondsonFord Fiesta WRC+5:10.8

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!