H Bugatti περνά στα χέρια του Κροάτη «Ελον Μασκ των Βαλκανίων»

Gazzetta team
H Bugatti περνά στα χέρια του Κροάτη «Ελον Μασκ των Βαλκανίων»
Θέμα ημερών είναι όπως φαίνεται η επισημοποίηση της πώλησης της Bugatti στην κροάτικη εταιρεία Rimac, ενώ η VW σκοπεύει να αποχωριστεί και άλλες μάρκες της, μεταξύ των οποίων η Lamborghini, η Bentley και οι μοτοσικλέτες Ducati!

H Βugatti θα περάσει στην ιδιοκτησία της κροάτικης φίρμας Rimac, που ειδικεύεται στην κατασκευή σπορ υπεραυτοκινήτων και σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Αυτό αναφέρουν δημοσιεύματα έγκυρων γερμανικών μέσων ενημέρωσης, σύμφωνα με τα οποία η πώληση της Bugatti από τον όμιλο VW θα γίνει συμψηφιστικά, αφού η γνωστή μάρκα πολυτελείας θα δοθεί στους Κροάτες με αντάλλαγμα την αύξηση της συμμετοχής της Porsche στο μετοχικό τους κεφάλαιο από το τωρινό 15,5% σε τουλάχιστον 49%.

To πρωτότυπο του υπεραυτοκινήτου της Rimac με τους 1914 ίππους.

Η συγκεκριμένη είδηση απέκτησε μεγαλύτερη οντότητα μετά τις δηλώσεις του Νούμερο Ένα της Porsche, Όλιβερ Μπλούμε, ότι Rimac και Bugatti ταιριάζουν τεχνολογικά πολύ μεταξύ τους. Όπως έχει επιβεβαιωθεί, η Bugatti σχεδιάζει να λανσάρει στα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας ένα νέο hypercar που θα είναι πιθανότατα αμιγώς ηλεκτροκίνητο, ενώ η Rimac διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία σε αυτόν τον τομέα. Μάλιστα οι Κροάτες ξεκινούν εφέτος την παραγωγή του νέου Rimac C_Two με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 1.914 ίππους, χάρη στους οποίους επιταχύνει από στάση έως 300 χλμ./ώρα σε 11,8’’.

H παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Rimac C_Two θα ξεκινήσει εντός του 2021.

Η συμφωνία πώλησης της Bugatti στη Rimac έχει επικυρωθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της Volkswagen, ενώ απομένει μόνον η έγκριση του Ελεγκτικού Συμβουλίου του γερμανικού ομίλου. Η VW βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης της γκάμας των εταιρειών της και σχεδιάζει την εκποίηση και άλλων θυγατρικών της μετά τη Bugatti.

Ξεκαθάρισμα στον όμιλο της VW

Υποψήφιες προς αποχώρηση από τον όμιλο VW φέρονται η Lamborghini και η Bentley, η γνωστή μάρκα μοτοσικλετών Ducati, το σχεδιαστικό κέντρο Italdesign, αλλά και η SEAT η οποία θα παραμείνει στον όμιλο, όμως θα μετασχηματιστεί σε Cupra και θα τοποθετηθεί ψηλότερα στην αγορά.

Εκπρόσωπος της Bugatti δήλωσε ότι η εταιρεία δε σχολιάζει φημολογίες, ωστόσο είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια δεν εμφανίζει η γνωστή μάρκα κερδοφορία, μάλιστα το 2019 πούλησε μόνον 82 αυτοκίνητα.

O 32χρονος Μάτε Ρίματς.

Μεγαλομέτοχος της Rimac είναι ο ιδρυτής της Μάτε Ρίματς με ένα ποσοστό 51%, ενώ εκτός της Porsche κατέχουν σημαντικά μερίδια στην κροάτικη εταιρεία άλλοι δύο κινέζικοι επιχειρηματικοί όμιλοι. Ο 32χρονος Ρίματς, που φέρει το παρατσούκλι ‘’Ελον Μασκ των Βαλκανίων’’, εθεάθη πρόσφατα στο εργοστάσιο της Bugatti στην Αλσατία, όπου έμεινε εντυπωσιασμένος από τις εγκαταστάσεις. Η Rimac έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια από έναν μικρό κατασκευαστή σπορ ηλεκτρικών μοντέλων σε έναν ηγέτη στους κλάδους της ηλεκτροκίνησης, των ηλεκτρονικών συστημάτων και της τεχνολογίας μπαταριών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!