Μοvement that inspires: Η νέα στρατηγική της Kia

Gazzetta team
Μοvement that inspires: Η νέα στρατηγική της Kia
Η επωνυμία της Κia Motors άλλαξε σε σκέτη Kia και η εταιρεία ανακοίνωσε τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της ''Plan S'' για τη δημιουργία βιώσιμων λύσεων κινητικότητας, στο πλαίσιο της οποίας θα λανσάρει 7 νέα ηλεκτρικά οχήματα έως το 2027.

H Kia παρουσίασε το σλόγκαν ‘Movement that inspires’ το οποίο αποτελεί την καρδιά ενός μανιφέστου της μάρκας και αντικατοπτρίζει τους εξής νέους στόχους της: Να εμπνέει τους καταναλωτές μέσω προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και με τις εμπειρίες τους με τη μάρκα.

Επίσης υπογραμμίζει ότι η κίνηση βρίσκεται στη βάση της ανθρώπινης ανάπτυξης. Η κίνηση επιτρέπει στους ανθρώπους να βλέπουν νέα μέρη, να συναντούν καινούργιους ανθρώπους και να έχουν νέες εμπειρίες. Αυτή η σύνδεση είναι η ουσία της νέας Kia - να συμβάλλει στην ανθρώπινη πρόοδο παρέχοντας καινοτόμους χώρους εντός του αυτοκινήτου, συναρπαστικά νέα προϊόντα και χρήσιμες, βολικές υπηρεσίες που εμπνέουν τους πελάτες και απελευθερώνουν χρόνο για τις δραστηριότητες που απολαμβάνουν περισσότερο.

Πάνω από 75 χρόνια ιστορίας

Ο Artur Martins, Senior Vice President, Head of Global Brand & Customer Experience της Kia, δήλωσε: «Η κίνηση ήταν πάντα στο επίκεντρο της μάρκας μας και η μετακίνηση των ανθρώπων ο πυρήνας της δραστηριότητάς μας. Η κίνηση βοηθά την ανθρωπότητα να προχωρά συνεχώς, να βελτιώνεται και να εξελίσσεται. Γι’ αυτό στην Kia πιστεύουμε ότι η κίνηση εμπνέει για νέες ιδέες».

Η Kia δραστηριοποιείται στον κλάδο της «μετακίνησης» για περισσότερα από 75 χρόνια ξεκινώντας με τη δημιουργία των πρώτων εγχώριας κατασκευής ποδηλάτων της Κορέας και συνεχίζοντας με την κατασκευή μοτοσυκλετών και φορτηγών διανομών. Σήμερα, η Kia είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, παρέχοντας επιβατικά οχήματα υψηλής ποιότητας και αξίας σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο των νέων της στόχων η Kia θα ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών για το πώς κινούνται και πώς η κίνησή τους επηρεάζει τον κόσμο γύρω τους. Οι καταναλωτές αναζητούν όλο και πιο ευέλικτες, περιβαλλοντικά φιλικές και ολοκληρωμένες μορφές μεταφοράς.

Η νέα στρατηγική της Kia είναι να ανταποκρίνεται και να αναπτύσσει σε αυτές τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών για την κάλυψη των αναγκών των πελατών σε αγορές σε όλο τον κόσμο. Έτσι θα προσφέρεται μεγαλύτερη πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών κινητικότητας με γνώμονα το περιβάλλον που θα καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση από πελάτες σε όλο τον κόσμο για ευέλικτες, προσαρμόσιμες, εξατομικευμένες λύσεις κινητικότητας, που υποστηρίζονται από δεδομένα και νέες τεχνολογίες.

Το όραμα της Kia για βιώσιμη κινητικότητα

Αντικατοπτρίζοντας το ευρύτερο όραμα της μάρκας για την κινητικότητα, η Kia ανακοίνωσε σήμερα μια νέα εταιρική επωνυμία, καθώς επεκτείνεται σε νέους επιχειρηματικούς τομείς για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας. Αφαιρώντας το "Motors" το νέο εταιρικό όνομα της Kia δείχνει δέσμευση για τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική του "Plan S" η οποία ανακοινώθηκε το 2020 και θα οδηγήσει τη μάρκα στο να αποκτήσει ηγετική θέση στη μελλοντική βιομηχανία κινητικότητας, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της ώστε να περιλαμβάνουν EVs, λύσεις και υπηρεσίες κινητικότητας, οχήματα ειδικής κατασκευής και πολλά άλλα. Παράλληλα με αυτές τις προσπάθειες, η Kia θα προωθήσει ταυτόχρονα και την πιο βιώσιμη παραγωγή μέσω της χρήσης καθαρής ενέργειας και ανακυκλώσιμων υλικών.

Η Kia επικεντρώνεται στην αύξηση της δημοτικότητας των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEVs) και σχεδιάζει να ενισχύσει την παγκόσμια γκάμα προϊόντων της με την παρουσίαση επτά νέων BEVs έως το 2027. Τα νέα αυτά μοντέλα θα περιλαμβάνουν μια γκάμα επιβατικών οχημάτων, SUV και MPV σε πολλές κατηγορίες. Καθένα τους θα ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία για μεγάλη αυτονομία και ταχυφόρτιση με τη χρήση της νέας παγκόσμιας μεταβλητής ηλεκτρικής πλατφόρμας (E-GMP) του Hyundai Motor Group.

Η Kia αναπτύσσει επίσης μια γκάμα νέων ειδικών οχημάτων (PBV) για εταιρικούς πελάτες. Αυτά τα εξειδικευμένα οχήματα θα βασίζονται σε ευέλικτες πλατφόρμες «skateboard» και θα έχουν μεταβλητά αμαξώματα, σχεδιασμένα για να καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες κινητικότητας ενός ευρέος φάσματος εταιρικών στόλων. Η συνεργασία με τις Canoo και Arrival σημαίνει ότι τα Kia PBV θα μπορούν να προσφέρουν διαφορετικά αμαξώματα προσαρμοσμένα σε μια πλατφόρμα «skateboard» που ενσωματώνει τα πάντα και είναι προσαρμοσμένη στις λειτουργικές απαιτήσεις των χρηστών.

Η ζήτηση για PBV αναμένεται να πενταπλασιαστεί έως το 2030 λόγω της ταχείας και διαρκούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και των υπηρεσιών κοινής χρήσης αυτοκινήτων. Τα Kia PBV θα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των εταιρειών και των πελατών του στόλου οχημάτων. Για παράδειγμα, αυτά θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν αυτοκίνητα κοινής χρήσης, οχήματα εφοδιασμού με χαμηλό δάπεδο και οχήματα διανομών.

Η αλλαγή στην επωνυμία της εταιρείας σημαίνει επίσης και διαφοροποίηση της εργασιακής κουλτούρας του οργανισμού. Ο Πρόεδρος Song εξηγεί: «Η αλλαγή του εταιρικού ονόματος και του λογότυπου δεν είναι μόνο μια αισθητική βελτίωση. Αντιπροσωπεύει την επέκταση των οριζόντων μας και το να ιδρύουμε νέες και αναδυόμενες επιχειρήσεις που καλύπτουν και υπερβαίνουν τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας παγκοσμίως. Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι σημαίνει επίσης την προσαρμογή της εργασιακής μας κουλτούρας, την ενεργοποίηση της δημιουργικότητας όλων των υπαλλήλων μας και τη δημιουργία ενός εμπνευσμένου εργασιακού περιβάλλοντος».

Ανάπτυξη «πράσινων» υπηρεσιών κινητικότητας

Ένας άλλος στρατηγικός στόχος του “Plan S” είναι η δέσμευση της Kia να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της για να προσφέρει φιλικές προς το περιβάλλον υπηρεσίες κινητικότητας, με επίκεντρο την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση σε μεγάλα, παγκόσμια αστικά κέντρα.

Επιπλέον, η Kia ενισχύει την υποστήριξη και τις συνεργασίες με επιχειρήσεις που παρέχουν παγκόσμιες λύσεις κινητικότητας, διαφοροποιώντας τις υπηρεσίες κινητικότητας σε παγκόσμιες στρατηγικές περιοχές. Το 2018, η εταιρεία επένδυσε στην Grab, τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς, παράδοσης φαγητού και λύσεων πληρωμής στη Νοτιοανατολική Ασία. Το Μάρτιο του 2019 έκανε το ίδιο με την Ola, μια ινδική εταιρεία που προσφέρει κοινή χρήση οχημάτων (peer-to-peer ridesharing), υπηρεσίες μεταφοράς με χαλάρωση, ταξί, παράδοση φαγητού και άλλες υπηρεσίες κινητικότητας συμπεριλαμβανομένης της WiBLE, μιας κοινοπραξίας κοινής χρήσης αυτοκινήτων με τη Repsol, τη μεγαλύτερη ενεργειακή εταιρεία της Ισπανίας, στη Μαδρίτη.

H Wible, που δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 2018, αξιοποιεί 500 Kia Niro Plug-in Hybrid EVs (PHEVs) μέσω μιας διαδικασίας που επιτρέπει στους χρήστες να τα νοικιάζουν χωρίς δεσμεύσεις και να τα επιστρέφουν εντός της περιοχής εξυπηρέτησης. Το WiBLE παραμένει ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα κοινής κινητικότητας στην Ευρώπη, με περισσότερα από 130.000 μέλη. Μια νέα υπηρεσία, η KiaMobility, παρουσιάστηκε σε όλη την Ιταλία και τη Ρωσία το Σεπτέμβριο του 2020, επιταχύνοντας το μετασχηματισμό της εταιρείας σε πάροχο λύσεων κινητικότητας ενώ τα επόμενα χρόνια θα επεκταθεί και σε πολλές άλλες χώρες.

Νέα φιλοσοφία σχεδίασης

Το πρώτο από τα BEV επόμενης γενιάς της Kia θα παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2021, αντικατοπτρίζοντας την εστίαση της Kia στην ηλεκτροκίνηση. Με βάση τη νέα τεχνολογία E-GMP, αυτό το BEV θα διαθέτει σχεδιασμό εμπνευσμένο από crossover, αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα και ταχυφόρτιση υψηλών ταχυτήτων διάρκειας κάτω των 20 λεπτών. Επίσης θα είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο που θα φέρει το νέο λογότυπο της Kia.

Με την αυξανόμενη γκάμα των BEVs της η Kia στοχεύει σε μερίδιο 6,6% της παγκόσμιας αγοράς BEV έως το 2025 και παγκόσμιες ετήσιες πωλήσεις 500.000 BEV έως το 2026.

Επίσης η Kia θα αποκαλύψει τις επόμενες εβδομάδες περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με τη νέα φιλοσοφία σχεδίασης των μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών της, η οποία θα αντικατοπτρίζει το μετασχηματισμό της μάρκας.

Ο Karim Habib, Senior Vice President, Head of Kia Global Design Center, εξηγεί: «Θέλουμε τα προϊόντα μας να προσφέρουν μια ενστικτώδη και φυσική εμπειρία που μπορεί να βελτιώσει την καθημερινή ζωή των πελατών μας. Στόχος μας είναι να σχεδιάσουμε τη φυσική εμπειρία της μάρκας μας και να δημιουργήσουμε πρωτότυπα, εξελιγμένα και συναρπαστικά ηλεκτρικά οχήματα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!