Ζήτησαν εξαίρεση των δικαστών που οδηγούν πετρελαιοκίνητα VW!

Gazzetta team
Ζήτησαν εξαίρεση των δικαστών που οδηγούν πετρελαιοκίνητα VW!
Οι συνήγοροι του πρώην Νούμερο 1 της Audi, Ρούπερτ Στάντλερ, που κατηγορείται για εμπλοκή στο σκάνδαλο Dieselgate, υπέβαλαν αίτημα εξαίρεσης των δικαστών του, εφόσον οδηγούν οι ίδιοι και οι σύζυγοί τους ντιζελοκίνητα μοντέλα της Volkswagen!

Ένα πολύ ασυνήθιστο αίτημα εξαίρεσης δικαστών υπέβαλε η υπεράσπιση του Ρούπερτ Στάντλερ κατά την έναρξη της δίκης του πρώην Νούμερο 1 της Audi. To κατηγορητήριο περιλαμβάνει 90 σελίδες και θα κληθούν να καταθέσουν περίπου 300 μάρτυρες για μία υπόθεση, που αφορά ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα όλων των εποχών στον κλάδο του αυτοκινήτου. Πρόκειται για τη γνωστή υπόθεση του Dieselgate με εγκαλούμενο τον όμιλο VW, ενώ μαζί με τον Στάντλερ θα λογοδοτήσουν επίσης ενώπιον του δικαστηρίου ο υπεύθυνος εξέλιξης της Porsche, Βόλφγκανγκ Χαρτς, αλλά και δύο άλλοι μηχανικοί.

Ο Ρούπερτ Στάντλερ αρνείται όλες τις κατηγορίες και χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως θύμα, ενώ στη δίκη θα εξεταστεί αν –και από πότε- γνώριζε ο 58χρονος Γερμανός για τις παράνομες παρεμβάσεις στο λογισμικό των ντιζελοκίνητων μοντέλων του ομίλου VW προκειμένου να εμφανίζουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από τις πραγματικές.

To Dieselgate αφορά περίπου 11 εκατ. οχήματα του ομίλου Volkswagen.

Ο Στάντλερ κατηγορείται για απάτη, ψευδή πιστοποίηση και παραπλανητική διαφήμιση για 120.000 αυτοκίνητα από το σύνολο των 11 εκατ. πετρελαιοκίνητων μοντέλων του ομίλου VW τα οποία αφορά το σκάνδαλο. Μέχρι σήμερα έχει πληρώσει ο γερμανικός όμιλος 32 δισεκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις, πρόστιμα και αποκατάσταση των αυτοκινήτων, ενώ αυτή την εποχή διώκονται ποινικά και άλλα στελέχη της VW εκτός του Στάντλερ.

Η υπεράσπιση του Στάντλερ φοβάται μεροληψία των δικαστών και γι αυτό υπέβαλε κατά την πρώτη ημέρα της δίκης το ερώτημα, αν κάποιοι από αυτούς ή τους συντρόφους και συζύγους τους είχαν στην κατοχή τους και οδηγούσαν από το 2009 και μετά ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο της Volkswagen και των θυγατρικών εταιρειών τους. Σε αυτή την περίπτωση θα ζητήσουν οι συνήγοροι του πρώην μάνατζερ της Audi την εξαίρεση των συγκεκριμένων δικαστών και την αντικατάσταση με άλλους, ανεπηρέαστους.

Η δίκη του Ρούπερτ Στάντλερ ξεκίνησε σχεδόν μία πενταετία μετά την αποκάλυψη του Dieselgate αναμένεται να διαρκέσει γύρω στα δύο χρόνια. Να σημειώσουμε ότι ο Στάντλερ, που προφυλακίστηκε επί μήνες και απολύθηκε από την Audi, προσήλθε στο δικαστήριο με μία Mercedes S-class. Βενζινοκίνητη βεβαίως!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!