To νέο Renault Clio προσπέρασε το VW Golf στην Ευρώπη

Gazzetta team
To νέο Renault Clio προσπέρασε το VW Golf στην Ευρώπη
Επί χρόνια κατείχε το VW Golf την πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη. Τον Φεβρουάριο πέρασε ωστόσο μπροστά το νέο Renault Clio λόγω προβλημάτων στην παραγωγή του γερμανικού μοντέλου.

Το Volkswagen Golf ήταν επί χρόνια «μόνιμος συνδρομητής» της πρώτης θέσης στις πανευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων. Ωστόσο αυτό άλλαξε τον προηγούμενο μήνα αφού η λονδρέζικη φίρμα Jato Dynamics ανακοίνωσε, ότι ανέβηκε στην κορυφή της σχετικής κατάταξης το νέο Renault Clio αφήνοντας το γερμανικό best seller στη δεύτερη θέση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Jato Dynamics, τον Φεβρουάριο πουλήθηκαν στην Ευρώπη 24.914 Renault Clio έναντι 24.735 Volkswagen Golf. Αυτό οφείλεται στη θεαματική πτώση των πωλήσεων του μοντέλου από το Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας κατά 21% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους, ενώ αντίθετα το Renault Clio άντεξε σε μία πτωτική ευρωπαϊκή αγορά και εμφάνισε «μόνον» 4% μείωση πωλήσεων.

Προβλήματα στην παραγωγή του VW Golf όγδοης γενιάς.

Όπως φαίνεται μάλιστα, η συγκεκριμένη κατάταξη δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα καθώς ο κορονοϊός έχει προσβάλει και την αυτοκινητοβιομηχανία με αποτέλεσμα την ελεύθερη πτώση των πωλήσεων και τη διαμόρφωση εντελώς νέων δεδομένων στους σχετικούς πίνακες ταξινομήσεων.

Προβλήματα στο λογισμικό του νέου Golf

Η αιτία για τη μείωση των πωλήσεων του Golf οφείλεται στην ίδια τη Volkswagen. Συγκεκριμένα από τον Δεκέμβριο μπορούσε να παραγγελθεί και να αγοραστεί το νέο Golf στη Γερμανία, όμως οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι παρέλαβαν αισθητά λιγότερα αυτοκίνητα από ό,τι προβλεπόταν αρχικά. Σύμφωνα με το Συμβούλιο Εργαζομένων της Volkswagen, κατασκευάστηκαν το 2019 μόνον 8.400 Golf όγδοης γενιάς αντί 100.000 όπως ήταν τα σχέδια της εταιρείας. Η καθυστέρηση στην παραγωγή οφείλεται σε προβλήματα στο λογισμικό και στα ηλεκτρονικά του γερμανικού best seller. Σε ορισμένα οχήματα χρειάστηκε για παράδειγμα να επαναπρογραμματιστεί 170 φορές το λογισμικό, αναφέρουν κύκλοι από το Συμβούλιο Εργαζομένων της εταιρείας.

O πρόεδρος του Συμβουλίου Εργαζομένων της VW, Μπερντ Όστερλο.

Σύμφωνα με τους ίδιους, η παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ ολοκληρώνεται χωρίς καθυστερήσεις και προβλήματα για πάνω από το 70% των οχημάτων, όμως στο Golf όγδοης γενιάς πέφτει το συγκεκριμένο ποσοστό γύρω στο 30%. Ο διευθυντής του Συμβουλίου Εργαζομένων της VW, Μπερντ Όστερλο, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «εδώ θέλησαν να παραγεμίσουν υπερφιλόδοξα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου πολύ γρήγορα με υπερβολικά πολύ τεχνολογία ένα όχημα και απέτυχαν σε αυτό», ενώ αποκάλυψε ότι υπάρχουν επίσης ελλείψεις σε κινητήρες, σε ορισμένα χρώματα και σε κάποιες εξοπλιστικές εκδόσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!