ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Eνθουσιώδης υποδοχή για το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208

Eνθουσιώδης υποδοχή για το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208

Eνθουσιώδης υποδοχή για το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208

Η Peugeot υπολόγιζε ότι στο ηλεκτρικό e-208 θα αναλογούσε το 10% των πωλήσεων του νέου 208, ωστόσο η αρχική ζήτηση είναι υπερδιπλάσια από την προβλεπόμενη!

Η δεύτερη γενιά του Peugeot 208 βρίσκεται προ των πυλών και, εκτός από εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, το νέο μοντέλο θα έχει και μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή μπαταρίας. Σύμφωνα με την Peugeot, το μερίδιο της ηλεκτρικής έκδοσης στις πωλήσεις όλης της γκάμας του μοντέλου θα ήταν 10%. Ωστόσο, όπως δήλωσε ο CEO της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ζαν Φιλίπ Ιμπαρατό, ο αριθμός αυτός θα είναι τελικά σημαντικά μεγαλύτερος. ''Από το σύνολο των προ-παραγγελιών για το 208 στην Ευρώπη, το ένα τέταρτο είναι για το e-208", δήλωσε ο Γάλλος αξιωματούχος.

Ο Ιμπαρατό παραδέχθηκε ότι είναι πολύ νωρίς για να αλλάξει η εταιρεία τα σχέδια της παραγωγής της που αφορούν το e-208. Ίσως η μεγάλη ζήτηση προέρχεται μόνο από το υψηλό ποσοστό των πρώτων ενδιαφερομένων, που συνήθως επιλέγουν νέες τεχνολογίες.

Αν τελικά η αναλογία παραγωγής και πωλήσεων του ηλεκτρικού 208 παραμείνει στο προγραμματισμένο 10% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου, η Peugeot θα κερδίζει χρήματα από αυτό, όπως δήλωσε ο Ιμπαρατό. Επομένως, δεν χρειάζεται να εξαναγκαστεί σε αύξηση της παραγωγής για να έχει κερδοφορία. Αν όμως αυξηθεί στο 20%, θα είναι φυσικά καλύτερα για όλους.

Ένα σημαντικό στοιχείο που κάνει πολύ θελκτικό στους πελάτες το e-208, αφορά στο συνολικό κόστος χρήσης του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με στοιχεία της Peugeot, αυτό είναι ισοδύναμο  με την έκδοση βενζίνης 1,2 λίτρων 130 ίππων, εξοπλισμένης με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων.

Επίσης, όπως δήλωσε ο Ιμπαρατό, το ηλεκτρικό e-208 έχει ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα, που έχει να κάνει με την αξία του ως μεταχειρισμένο. Ευρωπαϊκές εταιρείες που εξειδικεύονται στον προσδιορισμό της  υπολειμματικής αξίας των αυτοκινήτων, υποστηρίζουν ότι στο ηλεκτρικό 208 αυτή είναι περίπου  2.000 ευρώ υψηλότερη από ένα μοντέλο βενζίνης.

Με όλα τα παραπάνω, δεν είναι διόλου τυχαίο που το e-208 φαίνεται να «σπάει τα ταμεία». Αν ωστόσο η ζήτηση συνεχίσει να αγγίζει το 25% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου όταν η παραγωγή του ηλεκτρικού είναι μόλις 10%, τα προβλήματα διαθεσιμότητας θα εμφανιστούν από πολύ – πολύ νωρίς.