Δύο ομάδες της Goodyear στο βάθρο του 24 Hours of Le Mans

Gazzetta team
Δύο ομάδες της Goodyear στο βάθρο του 24 Hours of Le Mans
Θριαμβευτική επιστροφή της Goodyear στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο, με δύο συνεργαζόμενες ομάδες της να ανεβαίνουν στο βάθρο του 24Hours of Le Mans και ταυτόχρονα με την επανεμφάνιση του αερόπλοιου Goodyear Blimp στην Ευρώπη.

Το 24Hours of Le Mans υποδέχθηκε την επιστροφή της Goodyear στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό, η οποία είχε ανακοινωθεί πέρυσι στην ίδια εκδήλωση. Από τότε, η Goodyear Racing προετοιμαζόταν αδιάκοπα για τον γαλλικό αγώνα αντοχής και συνεργαζόταν στενά με όλες τις συνεργαζόμενες ομάδες της.

Συγκεκριμένα, δύο από αυτές πανηγύρισαν μια θέση στο βάθρο μετά από έναν σκληρό αγώνα 24 ωρών. Η βρετανική ομάδα JOTA, τερμάτισε δεύτερη στην κατηγορία LMP2 ενώ η γαλλική ομάδα Panis Racing κατέκτησε την τρίτη θέση στην ίδια κατηγορία.

H κατηγορία LMP2 είναι η μόνη κατηγορία στο Le Mans με ανοιχτή επιλογή ελαστικών. Η Goodyear εφοδίασε πέντε από τα 24 αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην LMP2 και τα δύο πλασαρίσματα στο βάθρο αποτελούν τρανή απόδειξη της απόδοσης των ελαστικών καθώς και της αντοχής που πρόσφεραν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Ben Crawley, Director Motorsport EMEA Goodyear δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που κατά την επιστροφή μας κατακτήσαμε 2 διακρίσεις και κατ’επέκταση ανεβήκαμε σε αυτό τον αγώνα στα δύο σκαλιά του βάθρου. Οι ομάδες της JOTA και της Panis Racing έκαναν αμφότερες εξαιρετική δουλειά και είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε τόσο στενά μαζί τους για να μεγιστοποιήσουμε τις επιδόσεις μας. Πρέπει να επικροτήσουμε τις προσπάθειες της ACO που έφερε εις πέρας μια εξαιρετική αγωνιστική διοργάνωση μετά από ένα τόσο δύσκολο χρονικό διάστημα. Είμαστε ευτυχείς που επιστρέψαμε».

Η ομάδα της JOTA βρισκόταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα στις πρώτες θέσεις, ενώ θα μπορούσε να ήταν σε θέση να πάρει το προβάδισμα στην τελική φάση του αγώνα, αν είχε μείνει περισσότερη ώρα στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας..

Παρόλα αυτά, το αγωνιστικό μοντέλο No.38 Oreca 07 Gibson είχε εξαιρετική απόδοση για 24 ώρες και τερμάτισε δεύτερο στην κατηγορία του με πλήρωμα τους Anthony Davidson, Antonio Felix da Costa και Roberto Gonzalez. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκε το αγωνιστικό Panis Racing Oreca με τους Nico Jamin, Matthieu Vaxiviere και Julien Canal.

Η oμάδα συνεργατών της Goodyear Algavre Pro Racing, με το εντυπωσιακό ασπρόμαυρο χρώμα, τερμάτισε στην αξιοπρεπέστατη όγδοη θέση. Δυστυχώς, οι δύο υπόλοιπες ομάδες της Goodyear δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τον αγώνα λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Το αερόπλοιο Goodyear Blimp μαγνήτισε όλα τα βλέμματα

Η Goodyear δεν εκπροσωπήθηκε δυναμικά μόνο στην αγωνιστική πίστα, αλλά και στον εναέριο χώρο. Συγκεκριμένα, η επιστροφή του ξεχωριστού Goodyear Blimp στην Ευρώπη αποτελεί το ορόσημο της φετινής χρονιάς για την Goodyear, με το διάσημο αερόπλοιο να κλέβει τις εντυπώσεις πετώντας πάνω από την πίστα.

Λειτουργώντας από απόσταση 5 χιλιομέτρων από τον χώρο της εκδήλωσης, το Goodyear Blimp πέταξε επάνω από το αυτοκινητοδρόμιο του Λε Μαν για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα. Επιπλέον, το Goodyear Blimp εκτός από τα εξαιρετικά εναέρια πλάνα και στιγμιότυπα του αγώνα που εξασφάλισε για παγκόσμιες τηλεοπτικές εκπομπές, παρείχε στους επιβάτες του συναρπαστικές πτήσεις επάνω από την πίστα.

Ο Ben Crawley ανέφερε τα εξής σχετικά με το ξεχωριστό αερόπλοιο: «H προσοχή μας αυτό το Σαββατοκύριακο δεν ήταν μόνο στην πίστα, αλλά και στον ουρανό. Η πρώτη εμφάνιση του Goodyear Blimp σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή εκδήλωση από τη δεκαετία του ’80 αποτέλεσε για όλους εμάς μια τεράστια ευκαιρία καθώς και μια μεγάλη επιτυχία. Θέλω πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ACO για τη βοήθειά της».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!