Η Audi παρουσιάζει τα σπορ ηλεκτρικά e-tron S (pics) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Η Audi παρουσιάζει τα σπορ ηλεκτρικά e-tron S (pics) 
Έως τους 503 ίππους θα φτάνουν οι σπορ εκδόσεις των SUV e-tron και e-tron Sportback, που σημαίνει ότι θα έχουν κορυφαίες επιδόσεις αλλά και καλύτερο στήσιμο.

Η Audi μας παρουσιάζει τις σπορ εκδόσεις των SUV e-tron και e-tron Sportback. Ονομάζονται S και έχουν εξελιχθεί από την Audi Sport, οπότε δίνουν προτεραιότητα στις επιδόσεις και τη σπορ φιλοσοφία! Οι ηλεκτροκινητήρες που εφοδιάζονται τα δύο νέα μοντέλα, απέκτησαν πολύ μεγάλη ισχύ της τάξεως των 503 ίππων και 973 Nm ροπής. Οι παραπάνω τιμές αφορούν τη λειτουργία overboost που διαρκεί έως και οκτώ δευτερόλεπτα σε συνεχή παροχή. Ειδάλλως, το αυτοκίνητο αποδίδει 435 ίππους και 808 Nm ροπής, που είναι περισσότερο από επαρκή.

Τα 4,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνονται από την Audi είναι ενδεικτικά για το τι μπορεί να κάνει το e-tron S. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα για τη διατήρηση της μπαταρίας, αφού οι υψηλές ταχύτητες στα ηλεκτρικά μοντέλα «γκρεμίζουν» την αυτονομία, με το ποσοστό φόρτισης να κάνει ελεύθερη πτώση. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, όταν χρειάζεται, όμως σε κανονικές συνθήκες το e-tron S είναι πισωκίνητο. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες δίνουν την ισχύ τους στον πίσω άξονα και όταν απαιτηθεί περισσότερη ισχύς ή καλύτερη πρόσφυση, τότε ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει δράση και κινεί τον αντίστοιχο άξονα.

Το σύστημα τετρακίνησης που χρησιμοποιεί είναι ιδιαίτερα εξελιγμένο και διαθέτει Torque Vectoring για την κατανομή της ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά, προσομοιώνοντας τη λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού, που δεν υπάρχει. Αυτό που βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό είναι η ενεργή αερανάρτηση. Η απόσταση από το έδαφος μεταβάλλεται για έως και 76 χιλιοστά, ανάλογα με τη ρύθμιση από τα προγράμματα οδήγησης (Efficiency, Comfort, Dynamic, Auto, Individual, Allroad και Offroad). Η Audi ως γνήσιο S μοντέλο, προσφέρει τέσσερα διαφορετικά επίπεδα λειτουργίας του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας. Το Normal, είναι το κανονικό πρόγραμμα, το Sport επιτρέπει λίγη περισσότερη ελευθερία ολίσθησης πριν επέμβει, στο Offroad δεν κόβει την φόρα του αυτοκινήτου όταν ξεκινήσει να ολισθαίνει δίνοντας τη δυνατότητα ασφαλούς «παιχνιδιού» στο χώμα και στο Off, είναι απλώς απενεργοποιημένο.

Το e-tron S έχει πολύ εξελιγμένες ρυθμίσεις σε πλαίσιο και ανάρτηση, ώστε να στρίβει πολύ καλύτερα από τα απλά μοντέλα και επίσης, διαθέτει φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, μαζί με αεριζόμενους δίσκους των 400 χιλιοστών. Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν πολλές διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα e-tron. Τα διακριτικά σήματα S, τα στάνταρ σπορ καθίσματα με τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις, οι επενδύσεις από αλκαντάρα, τα αλουμινένια διακοσμητικά και τα φιλέτα ανθρακονημάτων δημιουργούν τις όποιες διαφορές. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία εξοπλισμού, υπάρχουν και στα «απλά» e-tron. H Audi δεν ανακοίνωσε λεπτομέρειες για την αυτονομία που θα έχουν τα e-tron S. Το μόνο που είπε, είναι ότι η μπαταρία των 95 kWh, θα φορτίζει από το 5% έως το 80% σε περίπου 30 λεπτά, αν χρησιμοποιείται ο ταχυφορτιστής των 150 kW.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!