Η Ferrari γκαζώνει, ενώ η Red Bull κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα

Gazzetta team
Η Ferrari γκαζώνει, ενώ η Red Bull κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα
Σε οργασμό δοκιμών θα βρίσκεται αυτές τις ημέρες η Ferrari, που θέλει να τερματίσει τουλάχιστον τρίτη εφέτος, ενώ η Red Bull προσεύχεται να περάσει το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων, ώστε να διατηρήσει το μοτέρ της Honda και απλά να το βελτιώνει μόνη της.

H έκτη θέση της Ferrari στο πρωτάθλημα του 2020 ήταν το χειρότερο αποτέλεσμα της Scuderia στη Formula 1 από το 1980, οπότε είχε τερματίσει δέκατη, ενώ η ομάδα από το Μαρανέλο δε σταύρωσε πέρυσι ούτε μία νίκη, όπως είχε συμβεί και το 2014 και το 2016. Ο Ματία Μπινότο δεν θέλει ούτε καν να σκέπτεται ένα ανάλογο φιάσκο και εφέτος, ενώ έχει δηλώσει ότι «φυσικά δεν θα ήταν ρεαλιστικό, να μιλάμε ήδη για τίτλο το 2021. Όμως η τρίτη θέση θα πρέπει να είναι ο μίνιμουμ στόχος μας». Κάτι που δεν είναι πάντως και τόσο εύκολο, καθώς θα πρέπει να νικήσει η Scuderia δυνατές ομάδες όπως οι McLaren-Mercedes, Aston Martin-Mercedes και Renault, οι οποίες μάλιστα ενισχύθηκαν αντίστοιχα με τους Ρικιάρντο, Φέτελ και Αλόνσο.

O Mατία Μπινότο.

Οι κόκκινοι γκαζώνουν πάντως ήδη από τώρα ενόψει της εφετινής αγωνιστικής σεζόν και η πίστα της Ferrari στο Φιοράνο θα πάρει φωτιά από τις δοκιμές με τη συμμετοχή επτά διαφορετικών πιλότων μέσα σε πέντε ημέρες, οι οποίοι θα οδηγήσουν το μονοθέσιο του 2018. Σήμερα, Δευτέρα 25 Ιανουαρίου, θα σπάσουν το ρόδι τρεις νεαροί πιλότοι της Aκαδημίας Ferrari, δηλαδή οι Τζουλιάνο Αλεζί, Μάρκους Άρμστρονγκ και Ρόμπερτ Σβάρτσμαν.

Δευτέρα έως Παρασκευή οι δοκιμές

Την Τρίτη θα κάνει το δικό του ζέσταμα ο Σαρλ Λεκλέρ για τη σεζόν που ξεκινά επίσημα στις 12 Μαρτίου με τις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν. Η Τετάρτη ανήκει στον έτερο βασικό πιλότο της Scuderia, Κάρλος Σάινθ, που θα παραδώσει την Πέμπτη τη σκυτάλη στον Μικ Σουμάχερ. Ο πρωταθλητής της Formula 2 θα τρέξει εφέτος με τα χρώματα της Haas, ενώ θα συνεχίσει τις δοκιμές και το πρωί της Παρασκευής, πριν τις ολοκληρώσει το απόγευμα της ίδιας ημέρας ο Κάλουμ Ίλοτ. Ο Βρετανός είναι ο επίσημος αναπληρωματικός οδηγός της Ferrari, τερμάτισε πέρυσι δεύτερος στο πρωτάθλημα της Formula 2 και θα κληθεί να αντικαταστήσει σε περίπτωση ανάγκης έναν εκ των Λεκλέρ και Σάινθ.

Δεν θέλει Renault η Red Bull

Τεταμένη είναι προς το παρόν η ατμόσφαιρα στη Red Bull, καθώς αναμένεται με αγωνία η απόφαση της FIA σχετικά με το πάγωμα εξέλιξης των κινητήρων. Αν αποφασιστεί κάτι τέτοιο για τα επόμενα χρόνια, θα αναλάβουν οι Ταύροι με δική τους ευθύνη από το 2022 και μετά την αναβάθμιση του μοτέρ της Honda. Οι Ιάπωνες έχουν υποσχεθεί ότι το εφετινό μοτέρ θα είναι ανταγωνιστικό, οπότε στη Red Bull θα έχουν μία καλή βάση για το 2022 και αργότερα, ενώ αντέχουν το οικονομικό βάρος απλών βελτιώσεων του κινητήρα στο μέλλον.

To μοτέρ της Honda.

Αν όμως διατηρηθεί τελικά η τωρινή απόφαση για ριζικές αλλαγές από το 2022, τότε δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για τη Red Bull, η οποία δεν εξετάζει ως εναλλακτική μία επιστροφή στους κινητήρες της Renault αν και είχε κατακτήσει με αυτούς τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα μεταξύ 2010 και 2013. Ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, δήλωσε ότι αν δεν παγώσει η εξέλιξη των μοτέρ «θα πρέπει να αναθεωρήσει η Red Bull δραστικά την άποψή της για την κατάσταση στη Formula 1, γιατί εμείς δεν μπορούμε να εξελίξουμε κατά κανένα τρόπο οι ίδιοι τον κινητήρα της Honda. Και μόνον για οικονομικούς λόγους δεν μπορεί να γίνει αυτό. Χρειαζόμαστε το πάγωμα των κινητήρων. Δεν πρόκειται για εκβιασμό».

O Xέλμουτ Μάρκο.

Πάντως για τη Red Bull, το πάγωμα της εξέλιξης είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, γιατί μπορεί να προκαλέσει τη μεταπήδηση του Φερστάπεν από το 2022 στη Mercedes. Αυτό θα συμβεί αν διαπιστώσει ο Ολλανδός και εφέτος, ότι το μοτέρ της Honda παραμένει υποδεέστερο απέναντι σε εκείνο της Mercedes και με δεδομένο ότι θα είναι ουσιαστικά το ίδιο και το 2022 θα επιδιώξει να αλλάξει ομάδα. O Μad Max είναι φιλόδοξος, έχει δηλώσει ανοιχτά ότι θέλει να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής, άρα θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να το πετύχει. Και ας μην ξεχνάμε, ότι ο Χάμιλτον δεν έχει υπογράψει ακόμη στη Mercedes…

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!