Γιούκι Τσουνόντα, ο νέος Mαξ Φερστάπεν της Red Bull;

Gazzetta team
Γιούκι Τσουνόντα, ο νέος Mαξ Φερστάπεν της Red Bull;
Πολλοί πιστεύουν ότι ο Ιάπωνας κέρδισε μία θέση στην Alpha Tauri με τις πλάτες της Honda, ωστόσο οι άνθρωποι της Red Bull δηλώνουν ενθουσιασμένοι με τον εικοσάχρονο οδηγό και πιστεύουν ότι έχει μεγάλες προοπτικές για ένα λαμπρό μέλλον στη Formula 1.

Από το πρόγραμμα προώθησης νεαρών οδηγών της Red Bull προέρχονται γνωστά ονόματα της Formula 1, όπως του Φέτελ, του Ρικιάρντο, ακόμη και του Πιερ Γκασλί. Τα τελευταία χρόνια έχει απομυθοποιηθεί ωστόσο λίγο το φυτώριο οδηγών της Red Bull, καθώς ο Άλμπον και ο Γκασλί δεν κατάφεραν να πείσουν όταν κλήθηκαν να τρέξουν στο πλάι του Φερστάπεν, ενώ κάτι ανάλογο συνέβη και με τους Κβίατ και Χάρτλεϊ.

Λειψανδρία από το φυτώριο

Ως αποτέλεσμα αυτής της αποτυχίας θα καθίσει εφέτος για πρώτη φορά εδώ και αρκετά χρόνια στο κόκπιτ μίας εκ των Red Bull ο Σέρτζιο Πέρεθ, δηλαδή ένας οδηγός που δεν προέρχεται από τους ανερχόμενους νεαρούς πιλότους των δύο ομάδων του αυστριακού ομίλου. Από την άλλη, δόθηκε εφέτος η ευκαιρία στον τζούνιορ οδηγό της Red Bull, Γιούκι Τσουνόντα, να προβιβαστεί από τη Formula 2 στην ομάδα της Alpha Tauri και με την προοπτική να εξελιχθεί στο «The next big thing» των Ταύρων.

O Mάρκο με τον Τσουνόντα.

Αυτό πιστεύει τουλάχιστον ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, που δήλωσε για τον εικοσάχρονο Ιάπωνα ότι «τον αγαπώ! Την ταχύτητά του. Τον τρόπο, πώς προσπερνά. Αλλά και το πόσο γρήγορα μαθαίνει, πώς να διαχειρίζεται τα ελαστικά. Όλα αυτά τα πράγματα».

Ο Τσουνόντα τερμάτισε το 2020 τρίτος στο πρωτάθλημα της Formula 2 πίσω από τους Μικ Σουμάχερ και Κάλουμ Ίλοτ. Ωστόσο για τους δύο τζούνιορ οδηγούς της Ferrari ήταν η δεύτερη σεζόν τους στη Formula 2, ενώ για τον Ιάπωνα η παρθενική, οπότε αποκτούν μεγάλη αξία οι τρεις νίκες που κατέκτησε, όπως επίσης και η τρίτη θέση του στην τελική βαθμολογία των οδηγών.

Γρήγορος και χαλαρός

Ο Μάρκο τόνισε επίσης ότι «ο Γιούκι δεν είναι μόνον εξαιρετικά γρήγορος και ταλαντούχος, αλλά επίσης διασκεδαστικός και χαλαρός με τον δικό του τρόπο. Τον ανακάλυψα ήδη στη Formula 3». Εκεί είχε τερματίσει ο Τσουνόντα ένατος στο πρωτάθλημα του 2019, όμως το 2020 πέρασε στη Formula 2 πολλούς από εκείνους που είχαν βρεθεί μπροστά του έναν χρόνο νωρίτερα. Σε κάθε περίπτωση οι δηλώσεις του Αυστριακού συμβούλου δείχνουν ότι δεν βρέθηκε ο Τσουνόντα στο τιμόνι ενός μονοθεσίου της Formula 1 βασιζόμενος ως Ιάπωνας στις πλάτες της Honda, αλλά ότι διαθέτει πολύ περισσότερα προσόντα από τη «σωστή» υπηκοότητα.

O Tσουνόντα εντυπωσίασε στο τιμόνι μίας Alpha Tauri του 2018 στην πίστα της Ίμολα.

Αυτό επιβεβαιώνει και ο τεχνικός διευθυντής της Alpha Tauri, Τζόντι Έγκιντον, που συνεργάστηκε ήδη με τον εικοσάχρονο οδηγό, τόσο τον Νοέμβριο του 2020 οπότε είχε δοκιμάσει ο Τσουνόντα ένα μονοθέσιο του 2018, όσο και μετά το πέρας της σεζόν στο Αμπού Ντάμπι στο πλαίσιο των τεστ για νεαρούς οδηγούς. Ο Έγκιντον δήλωσε για τον εικοσάχρονο ότι «είναι γρήγορος και δίνει καλές πληροφορίες. Εχει αποδείξει ήδη, ότι διαθέτει τις απαιτούμενες ικανότητες και μαθαίνει γρήγορα».

O Iάπωνας με τον διευθυντή της ομάδας της Alpha Tauri, Φραντς Τοστ.

Ο τεχνικός διευθυντής της Alpha Tauri τόνισε, ότι ο νέος οδηγός θα πρέπει να συνεχίσει να μαθαίνει το αυτοκίνητό του και να προσαρμόζεται σε αυτό. Ιδιαίτερα σημαντικό θέμα αποτελούν τα ελαστικά, καθώς σύμφωνα με τον Έγκιντον, «η Formula 2 είναι μία καλή προπόνηση γι αυτό, ωστόσο δεν είναι ίδια». Συνεχίζοντας τόνισε ότι η Alpha Tauri κρίνεται ιδανική για να κάνει εκεί ο Τσουνόντα τα πρώτα του βήματα στη Formula 1, καθώς αποστολή της είναι να δουλεύει με νεαρούς πιλότους και να τους καθοδηγεί στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ.

Αν κάνει πάντως ο Τσουνόντα καλά τη δουλειά του, το επόμενο βήμα στην καριέρα του θα είναι πιθανότατα η προαγωγή του στη Red Bull. Εκεί θα κληθεί να αποδείξει πλέον, αν έχει τις ικανότητες και τα κότσια να εξελιχθεί στον επόμενο Μαξ Φερστάπεν για την Αυστριακή ομάδα. Κάτι δηλαδή που δεν κατάφερε κανένας από τους πιο πρόσφατους δεύτερους οδηγούς της Red Bull.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!