Ράσελ: «Ξεγελούν οι χρόνοι μου, ταχύτερος ο Μπότας»

Gazzetta team
Ράσελ: «Ξεγελούν οι χρόνοι μου, ταχύτερος ο Μπότας»
Ο Τζορτζ Ράσελ εξήγησε γιατί ήταν στην πραγματικότητα ταχύτερος από αυτόν ο Μπότας, αν και ο ίδιος πρώτευσε στο FP1 και στο FP2 του Σακχίρ, ενώ τόνισε ότι μαθαίνει γύρο με γύρο στο τιμόνι της Mercedes.

Tα πράγματα στη θέση τoυς έβαλε ο Τζορτζ Ράσελ μετά τα δύο πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Σακχίρ του Μπαχρέιν, όπου πέτυχε ισάριθμες φορές τους καλύτερους χρόνους. Ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον επωφελήθηκε από την ακύρωση του καλύτερου χρόνου του Μπότας λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας και πέτυχε τον κορυφαίο επίσημα χρονομετρημένο γύρο της Παρασκευής με 54 δευτερόλεπτα και 546 χιλιοστά του δευτερολέπτου. «Οι χρόνοι των γύρων ξεγελούν λίγο και δεν αντανακλούν την πραγματική ταχύτητα αυτή τη στιγμή. Ιδιαίτερα τα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά δεν πήγαν καλά για εμένα», τόνισε ο Βρετανός που έσπασε πάντως το ρεκόρ πίστας σε δοκιμαστικά που κατείχε μέχρι σήμερα ο Νίκι Λάουντα με 0:58.790 λεπτά από το 1974 στη Ντιζόν – Πρεμουά.

Καλύτερος όλων θα ήταν πάντως ο Μπότας, που χρονομετρήθηκε στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής με 0:54.506 λεπτά και για τον οποίο τόνισε ο Ράσελ ότι «ο Βάλτερι ήταν ο ταχύτερος στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, όμως ακυρώθηκε ο χρόνος του. Ναι μεν εμφανίζεται μόνον μισό δέκατο γρηγορότερος από εμένα, ωστόσο στην πραγματικότητα ήμουν εγώ γύρω στο ενάμιση δευτερόλεπτο πιο αργός επειδή είχα λιγότερα καύσιμα». Επίσης ο Ράσελ είχε πρόσβαση στο σύστημα DAS, σε αντίθεση με τον Φινλανδό που δεν το χρησιμοποίησε καθόλου την Παρασκευή.

O Ράσελ αντικαθιστά τον Χάμιλτον στη Mercedes.

Όπως τόνισε ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον στη Mercedes, «αντιμετώπισα προβλήματα, ιδιαίτερα όταν είχα πολλά καύσιμα. Και αυτό είναι φυσικά το κλειδί για την Κυριακή, οπότε έχουμε ακόμη πολλή δουλειά μπροστά μας, ώστε να νιώθω καλύτερα στο αυτοκίνητο και να πετύχω καλές βελτιώσεις».

Ο Ράσελ μίλησε και για την εμπειρία του στο τιμόνι της Mercedes τονίζοντας τα εξής: «Ήταν καλά. Μπορώ να δουλέψω με τους κορυφαίους σε αυτόν τον κλάδο. Μαθαίνω τόσο πολλά με κάθε γύρο στο αυτοκίνητο, το οποίο δεν το έχω κατά κανένα τρόπο ακόμη υπό έλεγχο. Υπάρχουν πολλά ακόμη για να μάθω. Με κάθε γύρο μαθαίνω περισσότερα. Προσπαθώ τα πάντα, για να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένος».

Εξήγησε επίσης, ότι είναι δύσκολο να προετοιμαστείς για μία τέτοια αλλαγή όταν έχεις στη διάθεσή σου μόνον δύο ημέρες και δήλωσε ότι «ήταν μία καλή πρώτη ημέρα, όμως μπορούμε σίγουρα να κάνουμε πολύ περισσότερα», αναφέροντας ως παράδειγμα τη βελτίωση της θέσης του μέσα στο αυτοκίνητο. Στη διάρκεια των δοκιμών διαπίστωσε ο Ράσελ ότι δεν ακουμπά σωστά το σώμα του στο προσκέφαλο, ενώ αναγκάστηκε να οδηγήσει με ένα νούμερο μικρότερα παπούτσια από το κανονικό του. «Είχα μερικούς μώλωπες, για να είμαι ειλικρινής. Εξετάσαμε ήδη, τι πρέπει να αλλάξουμε», αποκάλυψε ο Ράσελ που θα εργαστεί εντατικά μέχρι την Κυριακή ώστε να νιώθει πιο άνετα μέσα στη W11.

O Ράσελ με τον Τότο Βολφ.

Εξάλλου, ο Βρετανός θα πρέπει να μάθει εκ νέου σε πολύ σύντομο χρόνο διάφορες διαδικασίες, όπως για παράδειγμα τις εκκινήσεις. Η μία πρόβα της Παρασκευής δεν αρκεί και όπως τόνισε ο Ράσελ «οι εκκινήσεις μου δεν είναι σε επίπεδο Λιούις Χάμιλτον. Θα προσπαθήσω να ρυθμίσω ακόμη καλύτερα τα πεντάλ του συμπλέκτη και να κάνω αλλαγές, ώστε να πιάνουν καλύτερα τα δάχτυλά μου στο τιμόνι. Όπως είπα, υπάρχουν τόσο πολλά να μάθω σε τόσο σύντομο διάστημα».

Χαμηλά τους τόνους για τον Ράσελ προσπάθησε να κρατήσει και ο διευθυντής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, που δήλωσε ευχαριστημένος από την πρεμιέρα του αντικαταστάτη του Χάμιλτον. Ωστόσο ο Αυστριακός δήλωσε ότι «θα πρέπει να ηρεμήσουμε όλοι λίγο», τόνισε ότι ο Ράσελ έκανε καλή δουλειά, όμως ο ίδιος δεν ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος από τις δοκιμές μεγάλης διάρκειας, όπου ήταν καλύτερος όλων ο Μαξ Φερστάπεν.

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!