ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Μάχες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στη Formula 1

Μάχες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στη Formula 1

Μάχες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στη Formula 1

Μπορεί να έχουν κριθεί εφέτος στη Formula 1 τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών, όμως πίσω από τον Χάμιλτον και τη Μercedes δίνεται μία μάχη με διακύβευμα πολλά εκατομμύρια ευρώ, καθώς χωρίζουν μόλις 24 βαθμοί την τρίτη ομάδα της κατάταξης, Racing Point, από την έκτη, Ferrari.  

Η Mercedes κατέκτησε το εφετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών της Formula 1 μετά το Γκραν Πρι στην Ίμολα, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον κλείδωσε τον έβδομο παγκόσμιο τίτλο του μετά τον αγώνα στην Τουρκία. Ωστόσο το πρωτάθλημα εξακολουθεί να έχει ενδιαφέρον, αν και δεν κρίνονται πλέον οι τίτλοι, καθώς υπάρχει για τις υπόλοιπες θέσεις ένα σημαντικό διακύβευμα με τη μορφή πολλών εκατομμυρίων ευρώ.

Xρυσάφι η τρίτη θέση

Ενδεικτικό του μεγάλου ανταγωνισμού είναι, ότι την Racing Point -που κατέχει αυτή τη στιγμή την τρίτη θέση στη σχετική κατάταξη στους κατασκευαστές- τη χωρίζουν μόνον 24 βαθμοί από την έκτη της βαθμολογίας, δηλαδή τη Ferrari. Μπορεί πολλοί φίλοι του αθλήματος να αδιαφορούν για την κατάταξη χαμηλότερα από την κορυφή, όμως η διαφορά μεταξύ τρίτης και έκτης θέσης στις ομάδες ισοδυναμεί με πάνω από 20 εκατομμύρια ευρώ παραπάνω χρήματα από τα ταμεία της Formula 1. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό ποσό, ιδιαίτερα αν σκεφτούμε ότι υπάρχουν ομάδες οι οποίες δεν πρόκειται καν να εξαντλήσουν το 2021 το ανώτατο όριο του προβλεπόμενου προϋπολογισμού που ανέρχεται σε 143 εκατ. ευρώ. Άρα καίγονται ακόμη και για ένα εκατομμύριο ευρώ.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο θεωρεί φαβορί για την τρίτη χρυσοφόρα θέση τη Racing Point. Ο Αυστραλός εξήγησε ότι «έχουν το αυτοκίνητο με την καλύτερη πρόσφυση. Χρειαζόμαστε ένα Σαββατοκύριακο όπου όλα θα πάνε τέλεια, για να τους νικήσουμε». Ο Ρικιάρντο συνέβαλε καθοριστικά στην ανοδική πορεία της Renault, καθώς στους τελευταίους τέσσερις αγώνες ανέβηκε δύο φορές στο βάθρο, όμως στο Γκραν Πρι Τουρκίας τερμάτισαν οι δύο πιλότοι της γαλλικής ομάδας στη δέκατη και στην ενδέκατη θέση, οπότε υπήρξε ένα μεγάλο πισωγύρισμα. Η McLaren παρεμβάλλεται μεταξύ Racing Point και Renault και η διαφορά των 5 βαθμών από τα ροζ μονοθέσια της επιτρέπει να ελπίζει, εφόσον δεν έχει κάποιες μεγάλες ατυχίες.

Ανέκαμψε η Ferrari

Μόλις έξι βαθμούς πίσω από τη Renault βρίσκεται η Ferrari. Η διαφορά φαίνεται μικρή, καθώς απομένουν ακόμη τρεις αγώνες μέχρι να ολοκληρωθεί το εφετινό πρωτάθλημα της Formula 1. Εξάλλου η Scuderia μάζεψε στην τελευταία τριάδα των Γκραν Πρι 50 βαθμούς, δηλαδή περισσότερους από τους υπόλοιπους τρεις ανταγωνιστές της για την 3η θέση. Ωστόσο στο πρόγραμμα που υπολείπεται περιλαμβάνεται ένα Γκραν Πρι που δεν ταιριάζει καθόλου στα χαρακτηριστικά των εφετινών κόκκινων μονοθεσίων. Πρόκειται για το δεύτερο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην εξωτερική πίστα υψηλών ταχυτήτων του συγκεκριμένου αυτοκινητοδρομίου, οπότε  εκτιμάται ότι θα υστερούν οι δύο Ferrari λόγω της χαμηλότερης ιπποδύναμης των κινητήρων τους.

Tρομερά σταθερός ο Πέρεζ

Ενδιαφέρον εμφανίζει όμως και η κατάταξη στους οδηγούς. Ο Φερστάπεν βρίσκεται στην τρίτη θέση και απέχει 27 βαθμούς από τον δεύτερο Μπότας, άρα δεν έχει χάσει κάθε ελπίδα για το…ασημένιο μετάλλιο και αναμένεται να παλέψει γι αυτό. Εκεί που γίνεται πραγματικός χαμός είναι μεταξύ του τέταρτου Πέρεζ και του ένατου Άλμπον, όπου η διαφορά είναι 30 βαθμοί. Λεκλέρ και Πέρεζ έχουν μαζέψει τους περισσότερους πόντους στην τελευταία τριάδα αγώνων από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές τους, με τον Μεξικάνο να εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά του. Συγκεκριμένα, ο Πέρεζ έχει πάρει βαθμό ή βαθμούς στους τελευταίους 18 αγώνες που συμμετείχε, πράγμα που ενδέχεται να τον βοηθήσει να βρει και του χρόνου μία θέση σε κάποια ομάδα της Formula 1.