Νίκο Χούλκενμπεργκ: Σαν να μην πέρασε μια μέρα!

Gazzetta team
Νίκο Χούλκενμπεργκ: Σαν να μην πέρασε μια μέρα!
Οι οδηγοί της Formula 1 βγάζουν το καπέλο στον Χούλκενμπεργκ για την πολύ καλή του εμφάνιση μέχρι τώρα στο Γκραν Πρι Μεγάλης Βρετανίας, ενώ ο ίδιος ο Γερμανός παραδέχεται ότι το απρόσμενο comeback του έφτασε τις αντοχές του στα όρια!

«Ο αυχένας μού βγάζει τη γλώσσα». Με αυτόν τον χιουμοριστικό τρόπο περιέγραψε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ τη φυσική του κατάσταση μετά τις πρώτες του κατατακτήριες δοκιμές σε Γκραν Πρι της Formula 1 για εφέτος. Η Γερμανός επανήλθε μετά από απουσία μηνών στο άθλημα προκειμένου να αντικαταστήσει τον Πέρεζ στη Racing Point, όταν διαγνώστηκε ο Μεξικανός θετικός στον κορονοϊό. Τελικά ξεκινά από την 13η θέση και έχασε για λίγο ένα πλασάρισμα στο Top 10, με αποτέλεσμα τα κολακευτικά σχόλια των συναδέλφων του.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χάμιλτον για το Σίλβερστον, «σίγουρα δεν αποτελεί την καλύτερη πίστα για τον αυχένα, ώστε να κάνεις εδώ τα πρώτα σου δοκιμαστικά ή τον πρώτο αγώνα σου». Ο Βρετανός αποκάλυψε ότι τα σημερινά μονοθέσια παίρνουν πλέον όλες τις στροφές στο Σίλβερστον με φουλ γκάζια, οπότε ασκούνται στα σώματα των οδηγών πιέσεις της τάξης των 5 g!

Πολύ σημαντική η προετοιμασία

«Στο Σίλβερστον υπάρχουν αρκετά έντονοι συνδυασμοί στροφών, γι αυτό δεν θα εκπλαγόμουν, αν νιώθει την Κυριακή του αγώνα λίγο πιασμένος. Γενικά όμως ήταν πάντα σε πολύ καλή φόρμα. Τον είδα να μπαίνει στο αυτοκίνητο και φαινόταν, σαν να μην είχε φύγει ποτέ», δήλωσε ο Λιούις για τον οδηγό της Racing Point. Σύμφωνα πάντως με τον Βρετανό, η μεγαλύτερη πρόκληση για τον Χούλκενμπεργκ θα είναι να καταλάβει το αυτοκίνητό του. Ο Χάμιλτον ανέφερε ότι «η προετοιμασία παίζει μεγάλο ρόλο, η κατανόηση του αυτοκινήτου. Όταν για παράδειγμα δεν καταλαβαίνεις τα εργαλεία που σου δίνουν ή τις προσομειώσεις, που χρησιμοποιεί η ομάδα. Είναι ένας σπουδαίος οδηγός. Αν πρόκειται να τα καταφέρει κάποιος, τότε θα είναι αυτός».

Ανάλογες δηλώσεις για τον Χούλκενμπεργκ έκανε και ο Μπότας, που υποστήριξε ότι ο Γερμανός θα βασιστεί κυρίως στην εμπειρία του και τόνισε ότι «σίγουρα είναι μία μεγάλη πρόκληση γι αυτόν, ιδίως εξαιτίας της πολύ εσπευσμένης απόφασης. Του εύχομαι έναν καλό αγώνα».

Του αξίζει μία θέση στο Grid

Ο κυριακάτικος αγώνας περιλαμβάνει 52 γύρους συνολικής απόστασης 306,198 χιλιομέτρων. Όπως ‘’αποκάλυψε’’ με περιπαικτικό ύφος ο Φερστάπεν για τον Χούλκενμπεργκ, «μπόρεσα να δω μετά τα πρώτα δοκιμαστικά, ότι ο αυχένας του κρεμόταν μονόπλευρα. Εχει έναν αρκετά μακρύ αυχένα, κάτι που δεν χρειάζεσαι απαραιτήτως στη Formula 1. Εχω μιλήσει μαζί του στο παρελθόν γι αυτό, όταν ήταν ακόμη βασικός οδηγός. Δεν χαιρόταν ιδιαίτερα γι αυτό». Ο οδηγός της Red Bull δήλωσε βέβαιος, ότι ο Γερμανός θα ένιωθε σίγουρα το πρωί του Σαββάτου πονάκια μετά τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, τόνισε όμως ότι «αυτό δεν τον απασχολεί, επειδή είναι ευτυχισμένος που βρίσκεται εδώ και όντως θα έπρεπε να είναι εδώ, γιατί του αξίζει αυτή η θέση στο Grid».

Άλλο Renault, άλλο Mercedes

Σύμφωνα με τον Λάντο Νόρις, «το δυσκολότερο κομμάτι είναι να συνηθίσει το τιμόνι και όλα τα μέρη της Mercedes. Αυτό είναι φυσικά εντελώς διαφορετικό απ΄ ό,τι προηγουμένως στη Renault. Και δεν είναι και τόσο απλό να τα κατανοήσεις αμέσως όλα εξαιτίας των διαφορετικών μπουτόν και των διαφορετικών σημασιών τους. Σε κάθε περίπτωση κάθεται μέσα σε ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Γι αυτό του εύχομαι καλή τύχη. Είναι ωραία, που βρίσκεται πάλι εδώ».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!