Γιατί κατηγορεί τον Έκλεστοουν ο Κάρεϊ;
Παίξε νόμιμα στοίχημα από υπολογιστή ή κινητό με μεγάλες αποδόσεις (21+).
Αν και αρχικά φαινόταν ότι ο Μπέρνι Έκλεστοουν θα παρέμενε στην ηγεσία της Formula1 από άλλο πόστο, ο ερχομός της Liberty Media στα ηνία τον άφησε εκτός των δρώμενων της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το νέο αφεντικό του σπορ προσέλαβε τους Ρος Μπρον και Σον Μπράτσις, ώστε να γίνει μία προσπάθεια να ανακτηθεί η αίγλη που έχει χαθεί. Γι’ αυτό, κατηγορεί τον προκάτοχό του ο Αμερικανός, ο οποίος στάθηκε και στο θέμα των κινητήρων, οι οποίοι πλέον δεν ακούγονται καθόλου και δε θυμίζουν σε τίποτα την F1 του παρελθόντος.
Μάλιστα, έδωσε υποσχέσεις ότι θα κάνει τα πάντα για να επαναφέρει το άθλημα εκεί που βρισκόταν πριν από μερικά χρόνια, τη στιγμή που δηλώνει απογοητευμένος από τα όσα συναντάει κάθε μέρα στο... γραφείο! «Μέρα με τη μέρα βλέπω μία απογοήτευση. Ήταν ένα άθλημα με μία συνήθεια να λέει ‘’όχι’’ στα πάρα πολλά.
Εγώ θέλω να πω ‘’ναι’’ σε πολλά περισσότερα. Τι αξία έχει, όταν η απάντηση σε όλα όσα θες να κάνεις είναι ‘’όχι’’; Όλο αυτό δημιουργεί απογοήτευση. Υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν έχουν γίνει και πρέπει να γίνουν. Νιώσαμε πως ήταν ένα άθλημα που τα τελευταία πέντε ή έξι χρόνια δε διαχειριζόταν το πλήρες υλικό του.
Όλοι μας κάνουμε λάθη και κανείς δεν είναι τέλειος. Ο Μπέρνι (Έκλεστοουν) πήρε μία επιχείρηση πριν από δεκαετίες και την πούλησε για οχτώ δις δολάρια. Αξίζει όλο τον έπαινο για όσα έχει κάνει. Όμως, στον σημερινό κόσμο πρέπει να πουλάει ένα σπορ. Θα κάνω αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό.
Το στιλ του Μπέρνι ήταν να χωρίσει και υποτάξει, αλλά εμείς θέλουμε να έχουμε πνεύμα συνεργασίας με αυτούς που αγωνίζονται στην πίστα. Οι ομάδες, οι υποστηρικτές, η Formula1 και η FIA έχουν ένα κοινό όραμα με το πού θέλουμε να πάει το άθλημα και θέλουν να το χτίσουμε με τέτοιο τρόπο που να υγιές για όλους.
Ο Μπέρνι εστίαζε στις βραχυπρόθεσμες αξίες, εμείς εστιάζουμε στις μακρυπρόθεσεμες. Κάποιες από τις αποφάσεις που λήφθηκαν θα έπρεπε να έχουν καλύτερη διαδικασία. Για παράδειγμα, ο τωρινός κινητήρες είναι πολύπλοκος, πολύ ακριβός κι έχασε τον ήχο, που είναι το μυστικό του αθλήματος.
Θα κάνουμε πράγματα, αλλά κάποια παίρνουν χρόνο. Δεν μπορείς να έχεις έναν νέο κινητήρα σε δύο μήνες επειδή θα κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Θέλουμε να σιγουρέψουμε ότι έχουμε τα εργαλεία να διαχειριστούμε την επιχείρηση», ήταν τα λόγια του στο Press Association Sport.
Μάλιστα, δημοσιογράφος του πρακτορείου ειδήσεων προσπάθησε να επικοινωνήσει με την πλευρά του Έκλεστοουν, αλλά δεν ήταν κανείς από τους εκπροσώπους του διαθέσιμος για σχόλια. Τέλος, να σημειώσουμε ότι την Παρασκευή (5/5) ο Κάρεϊ συμπληρώνει 100 ημέρες που είναι στο... τιμόνι της F1, αφού η ανάληψη των ηνίων έγινε τον περασμένο Ιανουάριο, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι πολλοί ήθελαν να αποχωρήσει ο Έκλεστοουν από το σπορ, καθώς φαίνεται πως τελείωσαν τα... ψωμιά του, έπειτα από 40 χρόνια στον... θώκο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!