Euro NCAP: Τα πρώτα πεντάστερα αυτοκίνητα του 2022 (vid)

Euro NCAP: Τα πρώτα πεντάστερα αυτοκίνητα του 2022 (vid)
Ο ανεξάρτητος οργανισμός ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για τα BMW 2 Series Coupe, Lexus NX, Renault Megane E-Tech, Volkswagen Polo και Taigo.

Τα πρώτα αποτελέσματα του 2022 για την ασφάλεια που προσφέρουν επιβατικά αυτοκίνητα, ανακοίνωσε ο Euro NCAP, ο οποίος διανύει φέτος το 25ο έτος δράσης του. Κάτω από το... μικροσκόπιο του ανεξάρτητου οργανισμού βρέθηκαν πέντε μοντέλα: η BMW 2 Series Coupe, το Lexus NX, το ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech και τα Volkswagen Polo – Taigo. Τα τέσσερα από αυτά, με εξαίρεση το κόμπακτ κουπέ της BMW, βαθμολογήθηκαν με άριστα, δηλαδή με 5 αστέρια.

Το Polo ανανεώθηκε πρόσφατα και η Volkswagen αναβάθμισε την παθητική και ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει. Η προσθήκη κεντρικού αερόσακου και επιπλέον συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης, χάρισαν στο σουπερμίνι την ανώτατη διάκριση. Ίδιο αποτέλεσμα και για το μικρό SUV της γερμανικής μάρκας, το Taigo, το οποίο εξάλλου μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Polo.

Εξαιρετικά τα πήγε το Lexus NX, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα του Toyota RAV4 και είναι διαθέσιμο και ως plug-in hybrid. Με πέντε αστέρια βραβεύτηκε και το νέο Megane E-Tech, το οποίο είναι πλέον ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover. Η Renault το εφοδίασε με πληθώρα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, που αποτρέπουν τις συγκρούσεις ή περιορίζουν τις συνέπειές τους.

Euro NCAP Renault Megane E-Tech

Πολύ καλή είναι η προστασία που παρέχει και η BMW 2 Series Coupe, τόσο στους επιβάτες της όσο και στους ευαίσθητους χρήστες των δρόμων. Η περιορισμένη όμως λειτουργία του συστήματος αυτόνομης πέδησης σε πιο περίπλοκα σενάρια, όπως η διέλευση ποδηλάτων και η διασταύρωση με άλλα οχήματα, της στέρησε το 5ο αστέρι. Ο Euro NCAP ανακοίνωσε επίσης ότι πέντε αστέρια δόθηκαν και σε δύο ακόμη αυτοκίνητα που είναι σχεδόν ίδια με άλλα μοντέλα, τα οποία είχαν αξιολογηθεί παλαιότερα: το Volkswagen ID.5 και το Ford Tourneo Connect.

«Είναι θετικό να αρχίζουμε την επετειακή μας χρονιά με θετικά αποτελέσματα για αρκετά αυτοκίνητα. Η επόμενη δεκαετία κρύβει τεράστιες προκλήσεις, με την αυτόνομη οδήγηση να είναι η σημαντικότερη από τις αλλαγές που έρχονται. Η εστίασή μας στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού τα προηγούμενα χρόνια, μας επιτρέπει να είμαστε σε θέση να αξιολογήσουμε και τις επόμενες τεχνολογίες οχημάτων”, σχολίασε ο Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP, Μίχιελ φαν Ράτινγκεν.

Δείτε στο ακόλουθο βίντεο την αξιολόγηση του Lexus NX από το Euro NCAP:

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!