Super Bowl: 6,5 εκατ. δολάρια για διαφήμιση 30 δευτ. (vid)

Κώστας Παστρίμας
Super Bowl: 6,5 εκατ. δολάρια για διαφήμιση 30 δευτ. (vid)
Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν απίστευτα ποσά για μία προβολή στον τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Το Super Bowl είναι ο τελικός του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, γνωστού ως NFL. Και μπορεί τον αγώνα του 2021 να παρακολούθησαν «μόλις» 96,4 εκατ. τηλεθεατές στις ΗΠΑ (η χαμηλότερη τηλεθέαση από το 2007), όμως παραμένει το πιο δημοφιλές τηλεοπτικό γεγονός στη χώρα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το φετινό Super Bowl, ανάμεσα στους Cincinnati Bengals και τους Los Angeles Rams, θα διεξαχθεί την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου στο SoFi Stadium, στο Ίνγκλγουντ της Καλιφόρνιας.

Οι διαφημιζόμενοι, από εταιρείες αναψυκτικών μέχρι αυτοκινητοβιομηχανίες, «στριμώχνονται» κάθε χρόνο για μία θέση στα τηλεοπτικά διαλείμματα. Γεγονός που έχει εκτοξεύσει το κόστος προβολής σε ύψη που προκαλούν ζάλη. Ο κάτοχος των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του φετινού τελικού για τις ΗΠΑ, το δίκτυο NBC, δεν έχει ανακοινώσει το κόστος διαφημιστικής προβολής, όμως σύμφωνα με πληροφορίες ανέρχεται σε 6,5 εκατ. δολάρια ανά 30 δευτερόλεπτα! Το ποσό αυτό είναι κατά σχεδόν 1 εκατομμύριο δολάρια υψηλότερο από το αντίστοιχο του 2021 (5,6 εκατ. δολάρια).

Παραδοσιακά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι από τους κύριους διαφημιζόμενους στο Super Bowl, «δεσμεύοντας» δεκάδες θέσεις προβολής κάθε χρόνο. Με εντυπωσιακά και συνήθως χιουμοριστικά σποτ, προωθούν τα νέα τους μοντέλα ή απλά τις αξίες της μάρκας, προσεγγίζοντας το τηλεοπτικό κοινό που συνήθως ξεπερνά τα 110 εκατ. άτομα.

Την παρουσία τους στο φετινό τελικό έχουν ανακοινώσει -μεταξύ άλλων- η Nissan με το νέο σπορ Ζ, το οποίο οδηγεί ο διάσημος ηθοποιός Γιουτζίν Λέβι και η Kia, με ένα σκύλο-ρομπότ να «ερωτεύεται» το ηλεκτρικό EV6.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!