H Ferrari «θυσίασε» τη φετινή χρονιά για το 2022

Στάθης Κοκκορόγιαννης
H Ferrari «θυσίασε» τη φετινή χρονιά για το 2022
Η Ferrari μέσω του επικεφαλής της, Ματία Μπινότο, παραδέχθηκε πως έδωσε ελάχιστη σημασία στο μονοθέσιο του 2021, με στόχο τη σωστή εξέλιξη αυτού του 2022.

Η Scuderia Ferrari ολοκλήρωσε το 2020 τη χειρότερη σεζόν της στη Formula 1 μετά το 1980 κατακτώντας την 6η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η ιταλική ομάδα ήθελε να αφήσει πίσω της την κακή αυτή σεζόν και με δύο αγώνες να απομένουν στο 2021, βρίσκεται στην 3η θέση της βαθμολογίας.

Στο δεύτερο μισό, η απόδοση της SF21 ήταν τέτοια που έδωσε την ευκαιρία στους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ να κερδίσουν στα ίσα τους οδηγούς της McLaren. Πλέον, η διαφορά μεταξύ των δύο είναι στους 39,5 βαθμούς υπέρ της Ferrari.

Όμως παρά την αγωνιστική της βελτίωση, ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο τόνισε στο πλαίσιο του GP Κατάρ πως το φετινό μονοθέσιο είχε ελάχιστες αλλαγές: «Δεν εξελίξαμε ποτέ το φετινό μονοθέσιο. Φέραμε απλά μερικές αναβαθμίσεις στην αρχή της σεζόν και τέλος. Εκτός βέβαια αν μιλάμε για τη μονάδα ισχύος που και πάλι ήταν μια αλλαγή με φόντο το 2022. Όλη μας η προσοχή και η εξέλιξη πήγε από την αρχή της χρονιάς στο μονοθέσιο του 2022. Ποτέ δεν θέλαμε να αφήσουμε πίσω το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς».

Binotto Ferrari 2022

Εν συνεχεία ο Μπινότο δήλωσε πως ποτέ δεν ήταν ο στόχος της Ferrari η 3η θέση στο Πρωτάθλημα: «Γνωρίζαμε στην αρχή της σεζόν πως θα παλέψουμε για την 3η θέση αλλά ο στόχος μας δεν ήταν αυτός. Θέλαμε να βελτιώσουμε όλες τις μικρές λεπτομέρειες που θα μας έκανε καλύτερους ως ομάδα. Τώρα είμαστε στην 3η θέση επειδή έχουμε δουλέψει ως ομάδα και έχουμε βελτιωθεί πολύ. Η πρόοδός μας είναι τεράστια σε όλους τους τομείς, από τις στρατηγικές μέχρι και στην επικοινωνία. Από τον αγώνα στη Γαλλία επίσης αναπτύξαμε και νέες μεθοδολογίες. Αν δούμε που ήμασταν πέρυσι, αξιοποιήσαμε στο έπακρο όλα όσα είχαμε στη διάθεσή μας με τους υπάρχοντες κανονισμούς. Είμαι χαρούμενος διότι έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο».

Η Ferrari όπως και οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα παρουσιάσουν επίσης έναν αναβαθμισμένο κινητήρα από το 2022 όπου θα ξεκινήσει και το πάγωμα εξέλιξής τους.

Image credit: Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!