H Mercedes δεν θεωρεί απαραίτητη τη χρήση τέταρτου κινητήρα στον Χάμιλτον

Στάθης Κοκκορόγιαννης
H Mercedes δεν θεωρεί απαραίτητη τη χρήση τέταρτου κινητήρα στον Χάμιλτον
Ο Λιούις Χάμιλτον ενδέχεται να μην φορέσει τον τέταρτο κινητήρα στη σεζόν, κάτι που θα του επέφερε ποινής στην εκκίνηση αγώνα.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, η Mercedes είχε εκφράσει ανησυχίες αναφορικά με τη διάρκεια ζωής των κινητήριων μονάδων της. Στο GP Ιταλίας, είδαμε τον Βάλτερι Μπότας να περνά στην τέταρτη μονάδα ισχύος, κάτι που τον ανάγκασε να εκκινήσει τον αγώνα από την τελευταία θέση. Όμως αυτό δεν τον εμπόδισε από το να ανέβει στο βάθρο στην ίσως καλύτερη εμφάνισή του στο 2021.

Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βόλφ, αμφιβάλλει για το αν θα χρειαστεί η ομάδα του να φορέσει στον Βρετανό πολυπρωταθλητή τέταρτη μονάδα ισχύος. «Δεν είναι αναγκαίο, διότι ακόμα είμαστε πολύ άνετοι με αυτή την κινητήρια μονάδα. Είναι απόφαση που μπορεί να παρθεί οποιαδήποτε στιγμή, αλλά προς ώρας δεν θεωρούμε πως είναι απαραίτητο. Αυτό σημαίνει πως δεν θα βάλουμε τέταρτο κινητήρα; Όχι, αλλά θα δούμε πως θα εξελιχθούν οι επόμενοι αγώνες», δήλωσε ο Βόλφ στο πλαίσιο του GP Ιταλίας.

Στο GP Ρωσίας, ο Μαξ Φερστάπεν θα δεχθεί ποινή στη θέση εκκίνησής του, καθώς βρέθηκε υπαίτιος για τη σύγκρουση που είχε με τον Λιούις Χάμιλτον στο GP Ιταλίας. Η Red Bull Racing θεωρεί δεδομένο πως ο Ολλανδός θα βάλει τέταρτη μονάδα ισχύος στο 2021 και η Ρωσία είναι κατάλληλη ευκαιρία.

Με τη διπλή εγκατάλειψη των διεκδικητών του Τίτλου, ο Φερστάπεν έχει προβάδισμα 5 βαθμών στο πρωτάθλημα έναντι του Χάμιλτον με 8 αγώνες να απομένουν για το τέλος.

Η Formula 1 θα επισκεφθεί το Σότσι, όπου θα διεξαχθεί το GP Ρωσίας το τριήμερο 24-26 Σεπτεμβρίου. Η Mercedes έχει το απόλυτο στη συγκεκριμένη πίστα, καθώς από το 2014 που εντάχθηκε στο καλεντάρι του σπορ έχει κερδίσει όλους τους αγώνες.

Image credit: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!