Πέθανε ο θρύλος της F1 Κάρλος Ρόιτεμαν

Πάνος Σεϊτανίδης
Πέθανε ο θρύλος της F1 Κάρλος Ρόιτεμαν
Ο οδηγός από την Αργεντινή που πρωταγωνιστούσε τις δεκαετίες του ’70 και του ’80, ταλαιπωρούνταν από προβλήματα υγείας

Σε ηλικία 79 ετών άφησε την τελευταία του πνοή ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς στην ιστορία τη Formula 1. Ο λόγος για τον Κάρλος Ρόιτεμαν, έναν οδηγό που είχε αφήσει το στίγμα του στα δέκα χρόνια που συμμετείχε σε αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Από το 2017, ο Αργεντινός έδινε μάχη με τον καρκίνο του ήπατος και τον περασμένο Μάιο εισήχθη στο νοσοκομείο της γενέτειράς του, Σάντα Φε, ταλαιπωρούμενος από αναιμία και αφυδάτωση. Παρότι προσωρινά ανέκαμψε και πήρε εξιτήριο, λίγες ημέρες μετά επέστρεψε στο νοσοκομείο με την κατάστασή του ολοένα και να χειροτερεύει.

Από τις 21 Ιουνίου βρισκόταν στη μονάδα εντατικής θεραπείας, παρουσιάζοντας πλέον γαστρεντερική αιμορραγία και νεφρική δυσλειτουργία. «Έφυγε» σήμερα, έχοντας στο πλευρό του αγαπημένα του πρόσωπα.

Carlos Reutemann

Δέκα χρόνια τέρμα γκάζι

Παρότι η καριέρα του στη Formula 1 δεν είχε μεγάλο χρονικό εύρος, στα δέκα χρόνια που αγωνίστηκε σε αυτή πρόλαβε να αφήσει το στίγμα του και με το παραπάνω. Έτρεξε για λογαριασμό τεσσάρων σημαντικών ομάδων: της Brabham, της Scuderia Ferrari, της Lotus και της Williams.

Ο Ρόιτεμαν συμμετείχε σε 146 Grand Prix και κέρδισε τα 12 από αυτά. Παράλληλα, σημείωσε 6 φορές τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, πήρε 6 pole positions, ανέβηκε 45 φορές στο βάθρο και είχε στο ενεργητικό του συνολικά 298 βαθμούς.

Το 1975, το 1978 και το 1980 είχε κλείσει τις σεζόν στην τρίτη θέση της βαθμολογίας ενώ το 1981 έφτασε μία ανάσα από τον τίτλο – έχασε το πρωτάθλημα από τον Νέλσον Πικέ για μόλις έναν βαθμό!

Carlos Reutemann

Στις ειδικές αλλά και τα έδρανα

Ο Αργεντινός ήταν γρήγορος παντού. Το 1980 και το 1985 έτρεξε στα Ράλι Αργεντινής που προσμετρούσαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και μάλιστα ανέβηκε και στα δύο στο βάθρο – τερματίζοντας τρίτος. Έγινε έτσι ο πρώτος οδηγός στην ιστορία που είχε βαθμολογηθεί τόσο στην F1, όσο και στο WRC! Μία… αποκλειστικότητα που κράτησε 30 χρόνια ώσπου βαθμολογήθηκε στο Ράλι Ιορδανίας του 2010 ο Κίμι Ράικονεν.

Όταν κρέμασε τα αγωνιστικά του γάντια, ο Ρόιτεμαν ξεκίνησε μία νέα καριέρα, στην πολιτική. Παρότι απέρριψε την πρόταση να διεκδικήσει την προεδρία της Αργεντινής, ολοκλήρωσε δύο θητείες ως γερουσιαστής της Σάντα Φε ενώ από το 2003 ήταν μέλος της Γερουσίας. Ήταν βλέπετε ιδιαίτερα αγαπητός στο ευρύ κοινό.

Carlos Reutemann

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!