Ο Φερστάπεν «τα χώνει» διακριτικά στην Pirelli (vid)

Ο Φερστάπεν «τα χώνει» διακριτικά στην Pirelli (vid)
Ο Μαξ Φερστάπεν είναι εκνευρισμένος από την απώλεια της νίκης και δείχνει ποιους θεωρεί υπεύθυνους

Μέχρι λίγους γύρους πριν από τον τερματισμό του GP Αζερμπαϊτζάν όλα πήγαιναν ιδανικά για τον Μαξ Φερστάπεν. Ήταν πρώτος με καλή διαφορά και πίσω του είχε τον Πέρεζ, που ως ομόσταβλός του στην ομάδα της Red Bull φυλούσε τα νώτα του. Σε μια στιγμή όμως ανατράπηκαν τα πάντα. Ενώ ο Φερστάπεν βρισκόταν στη μέση της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού και κινούταν με πάνω από 300 χλμ/ώρα, το πίσω αριστερά ελαστικό στο μονοθέσιό του κλάταρε, με άμεσο αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να χτυπήσει στον προστατευτικό τοίχο, εγκαταλείποντας φυσικά τον αγώνα.

Μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου μετά το τέλος του GP, ο Φερστάπεν δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του και έστρεψε τα βέλη του προς την Pirelli, εκφράζοντας την άποψη ότι οι άνθρωποι του προμηθευτή ελαστικών της F1 θα ρίξουν το φταίξιμο σε συντρίμμια που μπορεί να υπήρχαν στην πίστα αντί να αναλάβουν την ευθύνη.

«Δεν ένιωθα τίποτα μέχρι τη στιγμή που ξαφνικά το μονοθέσιο έφυγε προς τα δεξιά και το ελαστικό βγήκε από τη ζάντα. Δεν είναι ευχάριστη πρόσκρουση αυτή, είναι πολύ επικίνδυνο σημείο για να σκάσει το ελαστικό εκεί», είπε ο Φερστάπεν και συνέχισε: «Φυσικά θα υπάρξουν συζητήσεις με την Pirelli αλλά το αποτέλεσμα το ξέρουμε ήδη και αυτό είναι δύσκολο να το δεχτώ. Θα το συσχετίσουν με συντρίμμια. Ούτε η Pirelli είναι χαρούμενη με όσα έγιναν σήμερα εδώ, αλλά αυτό δεν αλλάζει το αποτέλεσμα για εμένα. Φυσικά είμαι θυμωμένος από αυτά που έγιναν σήμερα. Ήταν ένας εύκολος αγώνας για εμένα. Κάποιες φορές αυτό το σπορ είναι πολύ σκληρό όταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα».

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull εξήγησε γιατί δεν θεωρεί τα συντρίμμια πιθανή αιτία για το κλατάρισμα: «Δεν πίεζα τα ελαστικά. Ένιωθα πολύ άνετα και δεν ένιωσα κανέναν κραδασμό πριν από το κλατάρισμα. Είναι δύσκολο να φταίνε τα συντρίμμια. Όλοι παίρναμε την ίδια γραμμή σε κάθε γύρο για να είμαστε στο slip strem. Αυτό που μου συνέβη είναι πολύ περίεργο. Νομίζω ότι καθάρισαν την πίστα (μετά το ατύχημα του Στρολ) αλλά από την Pirelli θα πουν ότι υπήρχαν κομμάτια από ανθρακονήματα στην πίστα. Έτσι έγινε και στην Ίμολα και δεν μπορείς να πεις τίποτα. Το γεγονός είναι ότι εκτός από το δικό μου ελαστικό “έσκασε” κι εκείνο του Στρολ. Είναι πολύ εκνευριστικό γιατί με λίγο τύχη βρισκόμαστε ακόμα στην πρωτοπορία του πρωταθλήματος αλλά η διαφορά θα ήταν πολύ μεγαλύτερη και αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!