Δράμα για τη Hyundai στο Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας (pics & vids)

Δράμα για τη Hyundai στο Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας (pics & vids)
Η Κορεάτικη ομάδα είδε τους Τάνακ-Σόρντο να βγαίνουν νοκ-άουτ στο δεύτερο σκέλος

Το βράδυ της Παρασκευής η Hyundai Motorsport βρισκόταν στο 1-2 της γενικής κατάταξης του Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας. Είκοσι-τέσσερις ώρες μετά, στο 1-2 βρίσκεται πλέον η Toyota Gazoo Racing αφού τα δύο πληρώματα της Κορεάτικης ομάδας που πρωταγωνιστούσαν, εγκατέλειψαν.

Κορεάτικο δράμα

Σε μία επανάληψη της ατυχίας του Ράλι Πορτογαλίας, ο Οτ Τάνακ έχασε σε μία στιγμή όσα έχτιζε χιλιόμετρο με το χιλιόμετρο. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 εγκατέλειψε στην ΕΔ12 όταν το δυνατό χτύπημα σε ένα βράχο, 8.9 χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση, κατέστρεψε την πίσω ανάρτηση του i20 WRC. Ο Εσθονός είχε μπει στο δεύτερο πέρασμα από τη «Λέρνο-Μόντι ντι Άλα» με προβάδισμα 40.6 δευτερόλεπτων!

Εν τω μεταξύ ο Ντάνι Σόρντο είχε ήδη χάσει μία θέση από τον Σεμπαστιέν Οζιέ, όμως στην ΕΔ14 ήρθε η καταστροφή. Ο Ισπανός πίεζε για να καλύψει τη διαφορά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή, το παράκανε σε μία δεξιά καμπή και το χτύπημα αναποδογύρισε το i20, έχοντας ήδη καταστρέψει την ανάρτηση.

Η ώρα του πρωταθλητή

Ούτε ο ίδιος ο Οζιέ δεν θα περίμενε αυτή την εξέλιξη. Το χωμάτινο ράλι στο νησί της Μεσογείου είναι από τα πλέον απαιτητικά και βγαίνοντας πρώτος στο δρόμο στο πρώτο σκέλος, καθαρίζοντας έτσι τις ειδικές, ο 37χρονος περίμενε πως θα ήταν από νωρίς τόσο πίσω, που δεν θα είχε ελπίδες για ένα καλό αποτέλεσμα.

Όμως παρά το… σκάψιμο, ο Οζιέ παρέμεινε κοντά στην κορυφή και στο σκέλος του Σαββάτου «πυροβόλησε». Από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας, ήταν ταχύτερος στις 5! Έτσι, πάει στην τελευταία ημέρα μάχης στη Σαρδηνία με προβάδισμα 38.9 δευτερολέπτων!

Sebastien Ogier

Για την τιμή του κατασκευαστή

Δεύτερος είναι ο teammate του στην Toyota, Έλφιν Έβανς. Ωστόσο, με 38.9 δευτερόλεπτα να τους χωρίζουν, μόνο μία ατυχία θα μπορούσε να στερήσει τη νίκη από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Όσο για τον Ουαλό, δεν μπορεί να εφησυχάσει, αφού ο τρίτος Τιερί Νεβίλ είναι σε απόσταση 22.7 δευτερολέπτων.

Με τις Toyota και Hyundai να δίνουν και φέτος μεγάλη μάχη για τον τίτλο στους κατασκευαστές, η αποστολή του Έβανς θα είναι να τερματίσει μπροστά από τον Βέλγο με κάθε κόστος.

Ott Tanak

Η κατάταξη

1. Οζιέ, Toyota Yaris, 2hr 50min 33.1sec
2. Έβανς, Toyota Yaris, +38.9sec
3. Νεβίλ, Hyundai i20, +1min 01.6sec
4. Κατσούτα, Toyota Yaris, +4min 01.2sec
5. Χούτουνεν, Hyundai i20 R5, +8min 09.6sec
6. Όστμπεργκ, Citroën C3 R5, +8 min 12.3sec

Dani Sordo

Το πεδίο μάχης της Κυριακής

Το τελευταίο σκέλος του Ράλι Ιταλίας-Σαρδηνίας είναι και το μικρότερο σε μήκος αφού περιορίζεται σε 46.08 χρονομετρημένα χιλιόμετρα. Αυτά, μοιράζονται σε τέσσερις ειδικές διαδρομές, με την τελευταία να αποτελεί και την Power Stage.

Πρέπει επίσης να σημειώσουμε πως τόσο ο Τάνακ όσο και ο Σόρντο, θα επιστρέψουν στη μάχη μέσω του συστήματος Rally2 και θα κυνηγήσουν βαθμούς στην Power Stage. Όπως συνέβη με τον Εσθονό και τον Νεβίλ στο προηγούμενο ράλι, στη Πορτογαλία.

Φωτογραφίες: Hyundai Motorsport, redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!