Παράταση τριών μηνών στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

Κώστας Παστρίμας
Παράταση τριών μηνών στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Έως τις 31 Μαρτίου 2026 η υποβολή αιτήσεων, με στόχο την εξάντληση του προϋπολογισμού των 57 εκατ. ευρώ.

Παρατείνεται κατά τρεις μήνες, έως τις 31 Μαρτίου 2026, η διάρκεια του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», δίνοντας επιπλέον χρόνο για την υποβολή αιτήσεων επιδότησης ηλεκτρικών οχημάτων. Στόχος της παράτασης είναι η πλήρης αξιοποίηση του διαθέσιμου προϋπολογισμού των 57 εκατ. ευρώ, με τη δυνατότητα πρόωρης λήξης σε περίπτωση εξάντλησης των πόρων.

Το επόμενο διάστημα αναμένεται η δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ τροποποίησης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης. Παράλληλα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εκφράσει την πρόθεση να συνεχιστεί η δράση και εντός του 2026, με νέους χρηματοδοτικούς πόρους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!