F1 - Πρώην οδηγός συνελήφθη για απάτη
Σε σοβαρό ποινικό αδίκημα φέρεται να έχει υποπέσει ο Άντριαν Σούτιλ. Ο Γερμανός πρώην οδηγός της Formula 1 συνελήφθη με κατηγορίες για απάτη, σύμφωνα με ρεπορτάζ της γερμανικής BILD.
Το δημοσίευμα αναφέρει ότι ο Σούτιλ κρατείται προσωρινά σε σωφρονιστικό κατάστημα στη Βάδη-Βυρτεμβέργη, αφού συνελήφθη από το κρατικό εγκληματολογικό τμήμα της Στουτγάρδης και οδηγήθηκε ενώπιον δικαστή στο περιφερειακό δικαστήριο της πόλης. Ο δικαστής διέταξε την προφυλάκισή του.
«Διάφοροι χώροι ερευνήθηκαν σε συνεργασία με την Κρατική Εγκληματική Υπηρεσία της Βάδης-Βυρτεμβέργης», δήλωσε εκπρόσωπος της εισαγγελίας Στουτγάρδης μετά τις εφόδους που πραγματοποιήθηκαν στο Μονακό, την Ελβετία και το Sindelfingen (Βάδη-Βυρτεμβέργη).
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι ερευνητές υποπτεύονται τον Σούτιλ για «ιδιαίτερα επιβαρυντική από κοινού απάτη και από κοινού υπεξαίρεση».
Wishing a very happy 35th birthday to Adrian Sutil 🎂
— Formula 1 (@F1) January 11, 2018
Perfect present? Flying lessons 😉 ✈️ 👀#F1 pic.twitter.com/4xVbVhxvHt
Το «αμαρτωλό» παρελθόν
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Φερμανός βρίσκεται αντιμέτωπος με τον νόμο. Ο 42χρονος είχε καταδικαστεί σε 18 μήνες με αναστολή και πρόστιμο 200.000 ευρώ για πρόκληση σοβαρής σωματικής βλάβης, μετά από περιστατικό που σημειώθηκε σε κλαμπ της Σαγκάης μετά το GP Κίνας του 2011. Το πρόστιμο είχε δωριστεί σε φιλανθρωπική οργάνωση που επέλεξε το δικαστήριο.
Ο Σούτιλ είχε χτυπήσει τον CEO της Genii Capital και ιδιοκτήτη της Lotus F1, Έρικ Λουξ, με σπασμένο ποτήρι σαμπάνιας, προκαλώντας του τραύμα στον λαιμό που χρειάστηκε 24 ράμματα. Ο Σούτιλ είχε απολογηθεί, υποστηρίζοντας ότι το περιστατικό ήταν ακούσιο. Αν και αρχικά άσκησε έφεση κατά της καταδίκης, την απέσυρε τον Μάρτιο του 2012.
Adrian Sutil will start the #USGP from 9th, after helping @SauberF1Team get into Q3 for the first time this year #F1 pic.twitter.com/iiPYqDV04F
— Formula 1 (@F1) November 2, 2014
Η καριέρα του Σούτιλ
Ο Σούτιλ αγωνίστηκε στη Formula 1 από το 2007 έως το 2011 και ξανά το 2013-2014 με τις Spyker, Force India και Sauber. Σε 128 εκκινήσεις δεν κατέκτησε ποτέ βάθρο, αλλά συγκέντρωσε 124 βαθμούς και σημείωσε έναν ταχύτερο γύρο. Το 2015 διετέλεσε επίσης δοκιμαστής της Williams.
Έκτοτε συμμετείχε στο Ferrari Challenge Europe τις σεζόν 2022 και 2023 με την Grohm Motorsport.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για το Grand Prix της Formula 1 στο Κατάρ, του αγώνα που η στρατηγική της McLaren έστειλε το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!