F1 - To απίστευτο στατιστικό που θα συνοδεύει τον Χάμιλτον σε όλη του τη ζωή

F1 - To απίστευτο στατιστικό που θα συνοδεύει τον Χάμιλτον σε όλη του τη ζωή
Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει πετύχει κάτι που κανένας άλλος δεν το έχει καταφέρει στα 75 χρόνια ιστορίας στη Formula 1.

Με βάση τη στατιστική ο Λιούις Χάμιλτον είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία της Formula 1. Έχει τις περισσότερες νίκες, τις περισσότερες pole position και μετράει 7 παγκόσμιους τίτλους, όσους και ο Μίκαελ Σουμάχερ, ένας ακόμη σπουδαίος οδηγός.

Στην καριέρα του ο Χάμιλτον έχει πετύχει 105 νίκες, με τις περισσότερες να έχουν έρθει με τη Mercedes-AMG. Μπορεί να βρίσκεται από φέτος στη Scuderia Ferrari, όμως δεν έχει καταφέρει να ανέβει ακόμη στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Το ιστορικό στατιστικό με τη Mercedes

Η 28η Ιουλίου ήταν μία άκρως σημαντική ημέρα για τον Χάμιλτον. O ίδιος μπορεί να μην το γνωρίζει, διότι δεν ασχολείται τόσο εντατικά με τα στατιστικά του, όμως πρόκειται για τη μέρα που πήρε τόσο την πρώτη όσο και την τελευταία του νίκη με τη Mercedes-AMG.

O Χάμιλτον το 2013 πήγε από τη McLaren στη Mercedes, κάνοντας την κίνηση-ματ που άλλαξε την καριέρα του προς το καλύτερο. Εκείνη τη χρονιά κέρδισε μόλις έναν αγώνα, και αυτός ήταν στην Ουγγαρία στις 28 Ιουλίου, με μία εντυπωσιακή και κυρίαρχη εμφάνιση.

 

Το 2024 ήταν η τελευταία χρονιά του Χάμιλτον με τα «ασημί βέλη». Έπειτα από δύο σεζόν δίχως νίκη, ο Βρετανός κατάφερε να κερδίσει δύο αγώνες. Ο πρώτος ήταν στο Σίλβερστον και ο δεύτερος στο Σπα στις 28 Ιουλίου. Χρειάστηκε βέβαια να αποκλειστεί λόγω τεχνικής από τα αποτελέσματα ο Τζορτζ Ράσελ που είχε περάσει πρώτος τη γραμμή του τερματισμού.

Στον αγώνα του Βελγίου ο Χάμιλτον είχε την πρωτοπορία για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Στάθης Κοκκορόγιαννης και Κώστας Μπιτσικώκος αναλύουν όσα έγιναν στο Grand Prix Βελγίου, στην πίστα αλλά και την αίθουσα της Διεύθυνσης Αγώνα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

@Photo credits: Mercedes-AMG F1 meida