Suzuki GSX-8T & 8TT: Έρχονται με διάθεση ρετρό (vid)

Όλα έγιναν πάνω στην πλατφόρμα του street naked GSX-8S και του sport touring GSX-8R, δύο μοντέλων της Suzuki που χαρακτηρίζονται από τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 776cc, τον ίδιο που χρησιμοποιούν και τα διπλής χρήσης V- Strom 800 και V-Strom 800 DE.
Το 8T παίρνει τα στυλιστικά του στοιχεία από κλασικές μοτοσικλέτες της δεκαετίας του 60 και του 70, θυμίζοντας τα Suzuki T500/GT500 ενώ το 8TT έχει έμπνευση από τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες της εποχής, όπως το θρυλικό Yoshimura GS1000 του 1980.
Ο κινητήρας στεγάζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο με δύο δοκούς και ξεχωριστό υποπλαίσιο. Το ηλεκτρονικό σύστημα περιλαμβάνει έλεγχο πρόσφυσης, οδηγικά προγράμματα, αμφίδρομο quickshifter και μία έγχρωμη οθόνη TFT. Τόσο το 8T όσο και το 8TT διαθέτουν τα δικά τους ρεζερβουάρ καυσίμου και σέλα, καθώς και τιμόνι με καθρέφτες στα άκρα των γκριπ.
Αμφότερα τα μοντέλα υιοθετούν έναν στρογγυλό προβολέα, με το TT να προσθέτει ένα μίνι φέρινγκ που θυμίζει έντονα αγωνιστικές cafe racer κατασκευές του 70 και του 80. Τις δύο εκδόσεις τις χωρίζουν δύο κιλά όταν είναι πλήρεις υγρών, το Τ είναι στα 201 και το ΤΤ στα 203, με τη διαφορά να δημιουργείται προφανώς από το μικρό φέρινγκ προβολέα και την αεροδυναμική καρίνα.
Σχεδιασμός με ιταλική υπογραφή
Σχεδιασμένα στην Ιταλία και περαιτέρω σμιλεμένα στην Ιαπωνία, αμφότερα τα μοντέλα χρησιμοποιούν ένα νέο ρεζερβουάρ καυσίμου 16,5 λίτρων, το οποίο συνδέεται σε κάθε πλευρά με νέα καλύμματα ψυγείου (βουρτσισμένο ασημί στο 8T και μαύρο στο 8TT), τα οποία είναι διακοσμημένα με το κυκλικό λογότυπο GSX8.
Με ματ φινίρισμα στη σέλα, βουρτσισμένα καλύμματα ψυγείου, χρυσά καλάμια και μαύρες ζάντες, το GSX-8T θα είναι χρωματικά διαθέσιμο σε Candy Burnt Gold, Metallic Matt Steel Green και Metallic Matt Black. Το 8TT προσθέτει περισσότερες πινελιές χρώματος και ρετρό αγωνιστικού στυλ χάρη στα ριγέ αυτοκόλλητα στο
ρεζερβουάρ και το κάλυμμα, με ασορτί ζάντες. Μια έκδοση Glass Sparkle Black χαρακτηρίζεται από κόκκινες ζάντες και κόκκινα και χρυσά αυτοκόλλητα, ενώ μια έκδοση Pearl Matt Shadow Green ολοκληρώνεται με χρυσές ζάντες και χρυσές και χάλκινες ρίγες.
Ίδιος ο Κινητήρας
Το γνωστό πλέον δικύλινδρο εν σειρά μηχανικό σύνολο των 776cc με τον στρόφαλο των 270 μοιρών και τον αντικραδασμικό άξονα αποδίδει 82 ίππους στις 8.500rpm και σχεδόν 8 κιλά ροπής στις 6.800rpm. Πιθανά ο χρονισμός να διαφέρει, αλλά δεν το πολυπιστεύουμε για να είμαστε ειλικρινείς. Εξάλλου, ξέρουμε από πρώτο χέρι ότι αυτοί οι 82 ίπποι είναι ήδη ικανοί να κινήσουν μοτοσικλέτα και πλήρες φορτίο με μεγάλη άνεση.
Κοινό και το πλαίσιο
Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν το ίδιο ατσάλινο πλαίσιο/υποπλαίσιο, την ίδια ανάρτηση της ΚΥΒ και το ίδιο αλουμινένιο ψαλίδι. Η ισχύς φρεναρίσματος παρέχεται από τη Nissin μέσω δύο δίσκων 310mm μπροστά με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες και ενός δίσκου 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω.
Τα ηλεκτρονικά
Στο κόκπιτ υπάρχει μια έγχρωμη οθόνη TFT που εμφανίζει όλες τις πληροφορίες, όπως στροφόμετρο, ταχύτητα, ένδειξη σχέσης, επιλεγμένη ρύθμιση ελέγχου πρόσφυσης (τρεις διαθέσιμες συν απενεργοποίηση) και την επιλεγμένη λειτουργία ισχύος, A, B & C.
Και στις δύο μοτοσικλέτες υπάρχει στάνταρ ένα αμφίδρομο quick shifter, τα συστήματα εύκολης εκκίνησης και υποβοήθησης χαμηλών στροφών της Suzuki και θύρα USB Type-C που υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση.
Πότε και πόσο
Στην Ελλάδα τα δύο ρετρολούκ μοντέλα αναμένονται τέλη Αυγούστου 2025 με άγνωστες για την ώρα τιμές, στην Αγγλία πάντως θα είναι διαθέσιμα μέσα στις επόμενες εβδομάδες έναντι 9.599 (8T) και 9.999 (8TT) λιρών. Δηλαδή περίπου 11.100 και 11.600 ευρώ αντίστοιχα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!