F1 - Φαβορί για τη «μηχανή του κιμά» ο Τσουνόντα

F1 - Φαβορί για τη «μηχανή του κιμά» ο Τσουνόντα
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα ο Ιάπωνας δεν πρόκειται να βρίσκεται στην ομάδα του Μίλτον Κινς την επόμενη σεζόν στη Formula 1.

Πριν κάνει το ντεμπούτο του με τη Red Bull Racing στο GP Ιαπωνίας παίρνοντας τη θέση του Λίαμ Λόσον, ο Γιούκι Τσουνόντα είχε δηλώσει πως επιθυμεί να ανέβει στο βάθρο. Μάλιστα, είχε τονίσει πως το μονοθέσιο της αυστριακής ομάδας είναι εύκολο στην οδήγηση και δεν θα έχει μεγάλο πρόβλημα στην προσαρμογή του σε ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό.

Η πραγματικότητα τον χτύπησε κατακέφαλα, μιας και στους 8 αγώνες που έχει πάρει μέρος με τους «ταύρους» έχει ως καλύτερο αποτέλεσμα σε Grand Prix την 9η θέση στο Μπαχρέιν. Σαν να μην έφτανε αυτό, χάνει συστηματικά από τα μονοθέσια της Racing Bulls, την ομάδα δηλαδή με την οποία ξεκίνησε τη χρονιά

Οι μέρες του Τσουνόντα στη Red Bull είναι μετρημένες

Σύμφωνα με τον Άντριου Μπένσον του BBC, o Τσουνόντα είναι πολύ πιθανό να χάσει τη θέση του στη Red Bull Racing στο τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής σεζόν. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο θα σώσει την καριέρα του είναι να βελτιώσει αισθητά τις επιδόσεις του και να σκοράρει πολλούς βαθμούς.

Τη θέση του στη Red Bull Racing θα πάρει ο Ίσακ Χατζάρ. Ο Γάλλος πραγματοποιεί μία εντυπωσιακή rookie χρονιά με τη Racing Bulls, όμως έχει δηλώσει επανειλημμένα πως δεν είναι έτοιμος να οδηγήσει για την πρώτη ομάδα.

 

Όσον αφορά τον Λίαμ Λόσον, το μέλλον του στη Racing Bulls είναι άγνωστο, με τον Νεοζηλανδό να έχει ξεκινήσει τη σεζόν στη Red Bull Racing. Εφόσον παραμείνει στην ομάδα της Φαέντσα, δίπλα του θα βρίσκεται ο Άρβιν Λίντμπλαντ, ο οποίος είναι οδηγός της Ακαδημίας της Red Bull και οδηγεί φέτος στη Formula 2. O 17χρονος Βρετανός θεωρείται ένα από τα ταλέντα του μέλλοντος και πριν από λίγες ημέρες οδήγησε μονοθέσιο Formula 1 του 2023.

Η «μηχανή του κιμά» θα ανάψει στο Μίλτον Κινς

Με τον Τσουνόντα να φαίνεται πως οδεύει εκτός Red Bull Racing (εκτός απροόπτου), ο Ιάπωνας πιθανότατα δεν θα βρίσκεται στη Formula 1. Έτσι θα πέσει «θύμα» του δεύτερου μονοθεσίου της Red Bull Racing, το οποίο έχει στο παρελθόν στερήσει θέση στους Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και Σέρχιο Πέρεζ.

Με τον Χατζάρ να ετοιμάζεται να τεθεί αντιμέτωπος με τον Μαξ Φερστάπεν στην ίδια ομάδα, το μέλλον του Γάλλου για πολλούς είναι προδιαγεγραμμένο.

Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για δύο αγώνες, το GP Καναδά και τις θρυλικές 24 Ώρες Λε Μαν.

Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!