F1 - To κρεσέντο του Αντονέλι μόλις ξεκίνησε

F1 - To κρεσέντο του Αντονέλι μόλις ξεκίνησε
Ο Ιταλός οδηγός της Mercedes-AMG F1 θέλει να χτίσει πάνω στο εξαιρετικό αποτέλεσμα του Καναδά, όμως γνωρίζει πως χρειάζεται να δουλέψει πολύ για να πετύχει τους στόχους του.

Ο Κίμι Αντονέλι πανηγύρισε το παρθενικό του βάθρο στη Formula 1 στο Grand Prix Καναδά, ωστόσο ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού. Ο 18χρονος αναγνωρίζει πως χρειάζεται ακόμα σημαντική βελτίωση ιδιαίτερα στις κατατακτήριες δοκιμές.

Ο Ιταλός οδηγός της Mercedes τερμάτισε στην 3η θέση στο Circuit Gilles Villeneuve, πετυχαίνοντας το πρώτο βάθρο της καριέρας του. Ο Αντονέλι έγινε ο τρίτος νεότερος οδηγός στην ιστορία της F1 που ανεβαίνει στο βάθρο, πίσω μόνο από τους Μαξ Φερστάπεν και Λανς Στρολ.

Ώριμη οδήγηση και αντίσταση στην πίεση

Ο 18χρονος ξεκίνησε δυναμικά τον αγώνα, προσπερνώντας τον Όσκαρ Πιάστρι από τον πρώτο κιόλας γύρο, ενώ πίεσε σε αρκετές στιγμές τον Μαξ Φερστάπεν. Η Red Bull όμως κάλυψε στρατηγικά τον Ολλανδό με δύο γρήγορα pit-stop. Στο τέλος του αγώνα, ο Αντονέλι δέχτηκε πίεση από τις δύο McLaren, αλλά κατάφερε να κρατηθεί μπροστά, φτάνοντας στο πρώτο του βάθρο με εντυπωσιακή ωριμότητα.

 

Στη συνέντευξη που παραχώρησε μετά τον αγώνα, δήλωσε: «Ξέρω πως έχουμε ακόμα πολλή δουλειά μπροστά μας, ειδικά στις κατατακτήριες. Πρέπει να είμαι πιο γρήγορος από την αρχή. Αλλά είμαστε σε καλό δρόμο. Η ομάδα κάνει εξαιρετική δουλειά και ο George με βοηθά πολύ να πιέζω τον εαυτό μου περισσότερο. Υπάρχει πολύ καλή δυναμική μεταξύ μας και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και στους επόμενους αγώνες».

Το άγχος των τελευταίων γύρων

Ο Αντονέλι αποκάλυψε πως οι τελευταίοι γύροι ήταν ιδιαίτερα αγχωτικοί, καθώς ο Πιάστρι πλησίαζε απειλητικά με DRS:

«Για να είμαι ειλικρινής, απλά ήθελα να τελειώσει ο αγώνας. Κοίταζα την οθόνη και μετρούσα τους γύρους – ήταν πολύ αγχωτικό. Στο τελευταίο stint πίεσα λίγο παραπάνω πίσω από τον Μαξ και αυτό έφθειρε το εμπρός αριστερό ελαστικό μου. Οι τελευταίοι γύροι ήταν πολύ δύσκολοι, ειδικά όταν έβλεπα τον Όσκαρ να πλησιάζει όλο και περισσότερο. Μάλιστα, προσπάθησε να με περάσει στη στροφή 1 – χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να τον κρατήσω πίσω. Το πρώτο μου βάθρο ήταν καλύτερο απ’ όσο φανταζόμουν», είπε.

Φωτογραφίες: MercedesAMGF1/X

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!